-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту палати № 21 хірургічного відділення Філія № 2 КНП "МКЛ №16" ДМР за адресою: м. Дніпро, вул. Електрична,15
Завершена
457 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 289.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 289.50 UAH
Номер:
dfde0ceeea7c4878b10e0e44f04a6127
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-02-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.08.2023 00:00
Період моніторингу:
21.08.2023 18:03 - 12.09.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
18.08.2023 № 170
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/8714-2023 від 03.08.2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 18.08.2023 № 170
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
14 UA-2023-05-01-009114-a 01.05.2023 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі встановлено не дотримання вимог пункту 15 Особливостей, п.14 Порядку №1082 та пункту 3 розділу І Порядку №708.
За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону №922 з урахуванням Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВНИЦТВО КРАЇНИ", відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 2 та 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26 січня 1993 року № 2939-XII, статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам Закон №922 та тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 09.05.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.05.2023 № 158, тендерну пропозицію учасника ТОВ "БУДІВНИЦТВО КРАЇНИ", повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 09.05.2023, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 15.05.2023, договір надання послуг від 15.05.2023 № 100 та додаткову угоду від 16.05.2023 №1 до цього договору, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 05.09.2023.
Моніторингом питання визначення предмету закупівлі установлено, що на порушення норми пункту 15 Особливостей та всупереч пункту 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 р. №708, код предмета закупівлі послуг вказано за показником другої цифри Єдиного закупівельного словника, тоді як код предмету закупівлі послуг має визначатися замовником за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Поряд з цим, на порушення норми пункту 24 Особливостей та відповідно вимог п.14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082, під час унесення інформації щодо предмета закупівлі послуг в оголошення, Замовником не вказано коду послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Період усунення порушень:
13.09.2023 11:56 - 28.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
13.09.2023 11:56
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Про винесення догани
Дата публікації звіту:
15.09.2023 09:12
Запити/Пояснення
Номер:
df24b1544361461e835a3ece5460b71f
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
31.08.2023 18:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК021-2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-01-009114-a), яку проведено КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року №2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон №922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань:
1. Просимо надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Відповідно до пункту 21 частини першої статті 1 Закону № 922 послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації.
За нормами пункту 3 Розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 (далі Порядок № 708) предмет закупівлі послуг визначається Замовником згідно з пунктом 21 частини першої статті 1 Закону № 922 та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, за нормами пункту 15 Особливості предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону № 922 та Порядку № 708.
Просимо пояснити, чому предмет закупівлі послуг за процедурою ID: UA-2023-05-01-009114-a визначено не у відповідності до вимог пункту 3 Розділу І Порядку № 708 та пункту 15 Особливостей?
3. Замовник, як розробник тендерної документації розробив та затвердив у пункті 1 розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації вимогу, що учасник у складі тендерної пропозиції має надати лист-гарантію про погодження з тим, що Учасник самостійно несе усі витрати на підготовку та подання тендерної пропозиції і не претендує на відшкодування Замовником понесених ним витрат у разі відхилення тендерної пропозиції Учасника з підстав, що зазначені в Законі, Особливостях та умовах цієї тендерної документації / скасування процедури закупівлі. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "БУДІВНИЦТВО КРАЇНИ" не надано лист-гарантію про погодження з тим, що Учасник самостійно несе усі витрати на підготовку та подання тендерної пропозиції і не претендує на відшкодування Замовником понесених ним витрат у разі відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Відповідно до абзацу 5 підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Просимо пояснити, чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "БУДІВНИЦТВО КРАЇНИ" ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Номер:
d28dad82415741579bab5aaa0830ac25
Назва:
Пояснення по запиту
Дата опублікування:
05.09.2023 15:12
Опис:
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК021-2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-01-009114-a), яку проведено КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року №2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон №922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань:
1. Просимо надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Відповідно до пункту 21 частини першої статті 1 Закону № 922 послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації. За нормами пункту 3 Розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 (далі Порядок № 708) предмет закупівлі послуг визначається Замовником згідно з пунктом 21 частини першої статті 1 Закону № 922 та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, за нормами пункту 15 Особливості предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону № 922 та Порядку № 708. Просимо пояснити, чому предмет закупівлі послуг за процедурою ID: UA-2023-05-01-009114-a визначено не у відповідності до вимог пункту 3 Розділу І Порядку № 708 та пункту 15 Особливостей?
3. Замовник, як розробник тендерної документації розробив та затвердив у пункті 1 розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації вимогу, що учасник у складі тендерної пропозиції має надати лист-гарантію про погодження з тим, що Учасник самостійно несе усі витрати на підготовку та подання тендерної пропозиції і не претендує на відшкодування Замовником понесених ним витрат у разі відхилення тендерної пропозиції Учасника з підстав, що зазначені в Законі, Особливостях та умовах цієї тендерної документації / скасування процедури закупівлі. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "БУДІВНИЦТВО КРАЇНИ" не надано лист-гарантію про погодження з тим, що Учасник самостійно несе усі витрати на підготовку та подання тендерної пропозиції і не претендує на відшкодування Замовником понесених ним витрат у разі відхилення тендерної пропозиції Учасника. Відповідно до абзацу 5 підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Просимо пояснити, чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "БУДІВНИЦТВО КРАЇНИ" ? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Надаємо пояснення по запиту:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК021-2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-01-009114-a), яку проведено КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року №2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон №922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23:
1.Розмір витрат на ремонт палати хірургічного відділення обґрунтований наступними факторами:
- стан приміщення: палата знаходиться у поганому стані, зіпсовані стелі, стіни, підлога, несправна система електропостачання, освітлення, то витрати на ремонт будуть великі. Необхідно виконати, поточний ремонт, замінити пошкоджені елементи, встановити нові системи.
- розмір приміщення: чим більша площа палати, тим більше матеріалів і робіт буде потрібно.
- термін експлуатації: якщо палата давно не ремонтувалась, то може бути необхідно провести більш глибокий ремонт, це також може збільшити загальні витрати.
- вибір матеріалів: якість та вартість матеріалів, що використовуються під час ремонту, суттєво впливає на загальні витрати. Використання якісних, але вартісних матеріалів може бути ефективним в довгостроковій перспективі, оскільки знижує потребу в ремонті та замінах у майбутньому.
Ураховуючи всі ці фактори, можна обґрунтувати розмір витрат на ремонт палати хірургічного відділення. Проводиться детальний аналіз стану приміщення, вимог до нього, розміру площі, вибору матеріалів та обладнання, щоб зробити розрахунок приблизних витрат. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовано відповідно до потреб Замовника. Орієнтовний розмір витрат на поточний ремонт палати № 21 хірургічного відділення включає збір інформації про ціни, які пропонуються різними виробниками і постачальниками на підставі комерційних пропозицій та моніторингу ринкових цін на інтернет-ресурсах. Необхідність визначено дефектним актом, який підтверджує та містить, перелік необхідних матеріалів та робіт, які необхідно виконати, а також перелік вимог до якості та безпеки.
Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі (за кошти Національної Служби Здоров’я України). Очікувана вартість предмета закупівлі: 457 900,00 грн. з ПДВ. Очікувана вартість визначена виходячи із бюджетних призначень та вартості поточного ремонту, відповідно до Дефектного акту. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена (розрахована) методом порівняння ринкових цін (з урахування підвищення цін на ринку), відповідно за даними електронної системи закупівель очікувана вартість аналогічних закупівель, що проводились в системі Прозоро:
За 2023 рік:
ID: UA-2023-01-31-012381-a, Послуги з поточного ремонту приміщення ЦСО КНП «МКЛ №16» ДМР за адресою: м. Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, 19 за (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) – 1 послуга (2 600 000 грн. з ПДВ).
2. Відповідно до пункту 21 частини першої статті 1 Закону № 922 послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації. За нормами пункту 3 Розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 (далі Порядок № 708) предмет закупівлі послуг визначається Замовником згідно з пунктом 21 частини першої статті 1 Закону № 922 та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, за нормами пункту 15 Особливості предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону № 922 та Порядку № 708. Цифровий код для предмета закупівлі послуг з поточного ремонту палати № 21 хірургічного відділення, зазначали той, який за змістом найбільше відповідає таким послугам. Порушення не можливо виправити, треба вжити максимальні заходи, щодо дотримання норм чинного законодавства закупівель у своїй роботі. Уповноважена особа визнає свої помилки в недотримання норм та порушень, зобов’язується активно працювати над виправленням цих помилок і вдосконаленням своєї роботи, щоб запобігти подібним ситуаціям у майбутньому. Щодо винесення вироку або прийняття рішення до цього питання залежить від вашого органу, Уповноважена особа приймає будь-які наслідки, які ви визначите.
3. Замовник, як розробник тендерної документації розробив та затвердив у пункті 1 розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації вимогу, що учасник у складі тендерної пропозиції має надати лист-гарантію про погодження з тим, що Учасник самостійно несе усі витрати на підготовку та подання тендерної пропозиції і не претендує на відшкодування Замовником понесених ним витрат у разі відхилення тендерної пропозиції Учасника з підстав, що зазначені в Законі, Особливостях та умовах цієї тендерної документації / скасування процедури закупівлі. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "БУДІВНИЦТВО КРАЇНИ" не надано лист-гарантію про погодження з тим, що Учасник самостійно несе усі витрати на підготовку та подання тендерної пропозиції і не претендує на відшкодування Замовником понесених ним витрат у разі відхилення тендерної пропозиції Учасника. Відповідно до абзацу 5 підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Відповідно до вимог тендерної документації дійсно вимагалось надати даний лист-гарантію, але при розгляді пропозиції Замовником та Учасником допущено помилку, а саме Замовник не надав 24 години на виправлення відповідно до пункт 43 Особливостей зі змінами. Але Учасник при укладанні договору надав лист пояснення у якому зазначив, що погоджується з умовами тендерної документації і не претендує на відшкодування Замовником понесених витрат на підготовку тендерної пропозиції. Відсутність даного листа технічна помилка Учасника, а Замовник не доглядів її відсутності. Хочемо зауважити, що відсутність даного листа не вливає на технічні, якісні характеристики тобто визначення переможцем не впливає на сам предмет закупівлі. А це насамперед головне при розгляді пропозиції у тендерних закупівлях. При розгляді пропозиції ТОВ «БУДІВНИЦТВО КРАЇНИ» всі кваліфікаційні, технічні та якісні характеристики відповідають вимогам. Також Учасник надав згоду підписавши Додаток 3 у якому є пункти які зазначають п.1.2. Учасник відповідає за одержання усіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів, якщо такі необхідні для виконання робіт з надання послуги, та самостійно несе усі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів та п.1.3. До ціни пропозиції не включаються витрати, пов’язані з укладанням договору. Усі витрати, що переможець закупівлі передбачає нести при виконанні договору, учасник має врахувати в загальній ціні пропозиції. Не враховані у загальній ціні витрати оплачуватися Замовником окремо не будуть. Учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КРАЇНА» підписавши Додаток 3 Технічні вимоги надав згоду на те, що всі витрати за його рахунок та не включаються у вартість пропозиції. Тобто він надав згоду із витратами на підготовку тендерної пропозиції, які понесе Учасник. Вважаємо, що відсутність даного листа не вплинуло на якість наданих послуг та не спричинило додаткових витрат зі сторони Замовника. У зв’язку з великою кількістю закупівель Уповноважена особа допустила помилку. У подальшому перевірка документів буде більш прискіпливою та уважніше на наявність усіх листів, довідок тощо у складі пропозицій Учасників. Порушень, щодо не відповідності вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону Замовник не побачив при перевірці документів. Учасник виконав всі вимоги відповідно до тендерної документації та додатків до неї. При укладанні договору та підписанню акту наданих послуг не було претензій від ТОВ «БУДІВНИЦТВО КРАЇНИ» на покриття витрат на підготовку та подання тендерної пропозиції та понесених ним витрат.
(Додається Пояснювальний лист від ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КРАЇНА» стосовно листа-гарантії про погодження з тим, що Учасник самостійно несе усі витрати на підготовку та подання тендерної пропозиції і не претендує на відшкодування Замовником понесених ним витрат у разі відхилення тендерної пропозиції Учасника).