-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Електрична енергія (Навчальний корпус) код 09310000-5 -Електрична енергія за ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"
Завершена
536 650.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 700.00 UAH
Номер:
55aa031c114641718fd870c586b7469d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-13-000147
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.06.2023 00:00
Період моніторингу:
13.06.2023 17:27 - 05.07.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.06.2023 № 142
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 13.06.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 13.06.2023 № 142
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
6 UA-2023-05-01-007837-a 01.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, установлено порушення вимог пункту 40 Особливостей.
За результатами моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СКАЙ СОФТ» встановлено порушення вимог частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону
України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 червня 2023 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178), відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Люботинського професійного ліцею залізничного транспорту (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи Ніколаєнко-Сосєдка О.Ю. № 01/05-ЕЕНК від 01.05.2023, протокол № 12/05-ЕЕНК від 12.05.2023, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СКАЙ СОФТ» (далі – ТОВ «СКАЙ СОФТ», учасник, учасник-переможець), повідомлення про намір укласти договір від 12.05.2023, договір № 19/05/23-ЗЕП про постачання електричної енергії споживачу від 19.05.2023, додаткову угоду від 22.05.2023 № 1, додаткову угоду від 25.05.2023 № 2, додаткову угоду від 01.06.2023 № 3, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 23.06.2023 року.
Згідно пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні
та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, якщо замовником під час розгляду
тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Моніторингом встановлено, що Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СКАЙ СОФТ» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією наступного змісту:
Керуючись вимогами статті 29 Закону, відповідно пункту 40 Особливостей, розглянувши пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКАЙ СОФТ" замовником виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, а саме: 2. Відповідно до п.3 Додатку 3 до тендерної документації Учасник не надав у складі тендерної пропозиції завірену довідку довільної форми щодо наявності чинних договорів та копії відповідних договорів з оператором системи передачі електричної енергії.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
За результатами моніторингу встановлено, що в складі тендерної пропозиції учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СКАЙ СОФТ» не надано завірену довідку довільної форми щодо наявності чинних договорів та копії відповідних договорів з оператором системи передачі електричної енергії, на виконання вимог пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ (СПЕЦИФІКАЦІЯ)».
Таким чином, відсутність у складі тендерної пропозиції ТОВ «СКАЙ СОФТ» завіреної довідки довільної форми щодо наявності чинних договорів та копій відповідних договорів з оператором системи передачі електричної енергії, НЕ Є НЕВІДПОВІДНІСТЮ у розумінні Особливостей.
Отже, у Замовника немає підстав розміщувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у разі ВІДСУТНОСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, якщо таке забезпечення вимагалося замовником ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ (та/або документів) ПРО ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Враховуючи викладене, відповідно до абзацу другого пункту 40 Особливостей, у разі виявлення замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відсутності документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, НЕ Є НЕВІДПОВІДНІСТЮ та не підлягає усуненню. Натомість, всупереч вимогам пункту 40 Особливостей Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель без наявних на те підстав. Отже, в порушення вимог пункту 40 Особливостей та частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, Замовником неправомірно розміщено (опубліковано) повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «СКАЙ СОФТ» щодо документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
За результатами моніторингу встановлено, що в порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей та частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «СКАЙ СОФТ», яка станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій та її розкриття не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника внаслідок не надання учасником у складі тендерної пропозиції відповідних документів згідно з вимогами пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації
Замовника, а визначено його переможцем та укладено з ним Договір.
Період усунення порушень:
27.06.2023 22:17 - 12.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
27.06.2023 22:17
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Припинити договірні відносини з постачання електричної енергії згідно законодавства через 21 день з дня отримання повідомлення про припинення договірних відносин з постачання електричної енергії з 00-00 годин з 20.07.2023року
Дата публікації звіту:
30.06.2023 14:06
Запити/Пояснення
Номер:
a52763fc33df467786a22cbbb91d6573
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.06.2023 13:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Електрична енергія (Навчальний корпус) код 09310000-5 -Електрична енергія за ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-01-007837-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами);
2. Просимо надати пояснення з приводу збільшення ціни за одиницю товару та надати документальне підтвердження, щодо коливання ціни товару на ринку.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c0c344eaa8c34964bc5b7969fe2a1594
Назва:
Пояснення, які обгрунтовують позицію замовника
Дата опублікування:
23.06.2023 12:08
Опис:
Замовник ознайомився зі змістом поставлених питань та надає наступну інформацію :
1. Відповідно до пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI Кодексу систем розподілу, положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства економіки України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», частини 6 статті 72 Закону України «Про ринок електричної енергії», затвердженого Департаментом науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації кошторису на 2023 рік, було здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено очікувану вартість предмета закупівлі . Орієнтовна ціна за одиницю Товару на 2023 рік визначається за регульованими (прогнозованими) цінами (тарифами на електроенергію, зокрема, розрахованими відповідно до чинних на час проведення закупівлі постанови НКРЕКП та інших нормативно правових Актів. Розрахунок очікуваної вартості проводився згідно аналізу цін на електричну енергію на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі. Також надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективність використання державних коштів» №710 від 11.10.2016 року https://lplzt.ptu.org.ua/e-market/.
2. Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника згідно п.1, ч.5, ст..41 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 19 пп.1 ОСОБЛИВОСТЕЙ затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. №1178 про здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Збільшення ціни за одиницю товару в зв’язку з коливанням середньозваженої ціни електричної енергії про що свідчить експертний висновок Черкаської торгово – промислової палати №0-173/02 від 24.05.2023р., висновок Черкаської торгово – промислової палати №0-192/03 від 08.06.2023 р.