• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3

Капітальний ремонт приміщення комунального некомерційного підприємства "Краснокутська центральна районна лікарня" Краснокутської селищної ради для встановлення томографічного обладнання за адресою: смт. Краснокутськ, вул. Горянська, 1

Завершена

4 909 846.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 549.23 UAH
Номер: 560c3d043fe14a9f8f3bee0fc6e2d5cb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-13-000146
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.06.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 13.06.2023 16:36 - 05.07.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.06.2023 № 142 (дата) м.Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 13.06.2023 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 13.06.2023 № 142 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 3 UA-2023-05-01-005679-a 01.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 826-08-47, yanadevi07186@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТВК МОНОЛИТ» встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 та абзацу другого пункту 2 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону та Постанові № 1178; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, правомірності внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови № 710, повноти надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не виявлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178 – в редакції від 20.04.2023 року); відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТВК МОНОЛИТ», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, правомірності внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), повноти надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік КНП «КРАСНОКУТСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ» КРАСНОКУТСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 01.05.2023 року; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «ТВК МОНОЛИТ» (далі – учасник – переможець), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 15.05.2023 року № 15/05-23, протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 30.05.2023 № 30/05-23, повідомлення про намір укласти договір від 31.05.2023 року, договір від 08.06.2023 року № 4545 (далі - Договір), Додаткова угода від 12.06.2023 року № 1 до Договору, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 19.04.2023 року, (далі – Пояснення). Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник - переможець ТОВ «ТВК МОНОЛИТ» не відповідає вимогам, установленим пунктом 1 частини 2 статті 16 Закону. Так, пунктом 1 додатку 4 до тендерної документації встановлена необхідність підтвердженню такому кваліфікаційному як нaявнicть oблaднaння, мaтepiaльнo-тeхнiчнoї бaзи тa тeхнoлoгiй шляхом надання учасником у складі тендерної пропозиції дoвiдки у фopмi тaбл. 1.1 з iнфopмaцiю пpo ocнoвнi типи oблaднaння, aвтoтpaнcпopт, будiвeльнi мaшини i мeхaнiзми учacникa (iз зaзнaчeнням мapoк, aбo типiв, aбo мoдeлeй, кiлькocтi oдиниць, влacнe чи зaлучeнe), нeoбхiднi для викoнaння poбiт зa дoгoвipнoю цiнoю Поряд з цим, відповідно до Локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01», що міститься у складі тендерної пропозиції учасника – переможця, застосовано ресурсні норми при визначенні вартості робіт, якими передбачено використання конкретних машин та механізмів, а саме: ресурсною нормою КБ10-20-1 «Заповнення віконних прорізів готовими блоками площею до 1 м кв. з металопластику в кам`яних стінах житлових і громадських будівель» передбачено використання підіймачів вантажопасажирських вантажопідйомністю 0,8 т; ресурсними нормами КР7-17-2 «Улаштування цементної стяжки товщиною 20 мм по бетонній основі площею понад 20 м кв.», КР11-38-1 «Штукатурення рентгенозахисним розчином стін по бетону, цеглі або каменю, товщина шару 30 мм», КБ15-76-2 «Укладання плит стельових в каркасі стелі», КР15-18-1 «Прокладання трубопроводів каналізації з поліетиленових труб діаметром 50 мм», КР15-37-1 «Установлення нагрівачів індивідуальних водоводяних», КР17-7-10 «монтаж вінілпластових труб для електропроводки діаметром понад 25 мм до 32 мм укладених в борознах під заливку», «Затягування першого проводу перерізом понад 2,5 мм кв. до 6 мм кв. в труби», КР17-11-11 «Монтаж світильників для люмінесцентних ламп, які встановлюються в підвісних стелях, кількість ламп понад 2 до 4 шт», КР17-14-1 «Установлення щитків освітлювальних групових масою до 3 кг у готовій ніші або на стіні» передбачено використання підіймачів щоглових будівельних вантажопідйомністю 0,5 т; ресурсною нормою КР5-8-7 «Улаштування армованих глухих цегляних перегородок товщиною 05 цеглин в приміщеннях площею більше 5 м кв..» передбачено використання підіймачів щоглових будівельних вантажопідйомністю 0,5 т; ресурсною нормою КБ13-16-6 «Ґрунтування металевих поверхонь за один раз ґрунтовкою ГФ - 021 » передбачено використання автонавантажувачів вантажопідйомністю 5 т. При цьому, учасником ТОВ «ТВК МОНОЛИТ» у складі тендерної пропозиції надана Довідка від 05.05.2023 №05-05/05 щодо інформації про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника, необхідні для виконання робіт за договірною ціною, якою наявність підіймачів вантажопасажирські вантажопідйомністю 0,8 т, підіймачі щоглові будівельні вантажопідйомністю 0,5 т, автонавантажувачі вантажопідйомністю 5 т не підтверджена. Також моніторингом установлено невідповідність учасника – переможця тeхнiчним, якicним тa кiлькicним хapaктepиcтикaм щодо пpeдмeтa зaкупiвлi. Так, у пункті 17 Розділу 1 Додатку 2 «Технічне завдання» до тендерної документації визначено найменування робіт «Готування важкого бетону на щебні, клас бетону 10 В», проте порівняльна таблиця характеристик запропонованих робіт, надана учасником містить найменування робіт «Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В7,5 (М100), крупність заповнювача більше 20 до 40 мм». Отже, клас бетону для виконання робіт по предмету закупівлі не відповідає вимогам установленим Замовником у тендерній документації. Національниим стандартом України «Будівельні матеріали «Цементи загальнобудівельного призначення» відповідно до «Технічних умов ДСТУ Б В.2.7-46:2010» передбачено, що для визнаення фактичої міцності застосовується спеціальна класифікація, звана класами бетону. Згідно таблиці класів та марок бетону визначено середню міцність бетону класу В7,5 - 98 кгс/кв.см, а класу В 10 - 131 кгс/кв.см. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби 14.06.2023 року звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та документів), зокрема, щодо обґрунтування причин по виконанню учасником вимог тендерної документації на пiдтвepджeння вiдпoвiдності пpoпoзицiї Учacникa нeoбхiдним тeхнiчним, якicним тa кiлькicним хapaктepиcтикaм пpeдмeтa зaкупiвлi. У своїй відповіді Замовник зазначив наступне: «Відповідно до вимог тендерної документації, Учасник надає порівняльну характеристику, запропонованих робіт, та свої пропозиції щодо застосування норм та розцінок, які він буде використовувати під час виконання робіт. Учасником виконано вимоги замовника та надано порівняльну таблицю. Замовник не перевіряє, та не зазначає в тендерній документації, про правомірність застосування тієї чи іншої розцінки. Тому пропозиція Учасника відповідає вимогам тендерної документації у цієї частині», що не спростовує наявності зазначених порушень. Таким чином, відповідно до абзацу другого пункту 1 та абзацу другого пункту 2 частини 1 статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 та абзацу другого пункту 2 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ТВК МОНОЛИТ» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним від 08.06.2023 року № 4545.
Період усунення порушень: 23.06.2023 17:09 - 08.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 23.06.2023 17:09

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: внесено зміни до тендерної документації (перелік змін додається)
Дата публікації звіту: 27.06.2023 10:24

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Замовником прийнято рішення про дострокове розірвання договору від 08.06.2023 № 4545, відповідно до додаткової угоди № 2 від 10.07.2023 року
Дата публікації: 13.07.2023 13:38

Запити/Пояснення