• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція будівлі спортзалу під літерою «Г-2» з розширенням за рахунок надбудови та прибудови на вул. Городоцькій, 26 у м. Львові

Обсяг фінансування у 2023 році - 19 701 000,00 грн.

Завершена

47 023 247.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 235 116.24 UAH
Номер: afd5195c5252418d901a0758ef7e53ee
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-17-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.01.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 17.01.2024 14:26 - 08.02.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.01.2024 №6 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 17.01.2024 №6. Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-04-28-009990-a, 28.04.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, atv.zakup@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення пунктів 3 та 28 Особливостей №1178, а також пункту 19 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до законодавства про публічні закупівлі, встановлено порушення вимог підпункту 8 пункту 20 та пункту 3 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 та пункту 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації, а також підпункту 8 пункту 20 та пункту 3 Особливостей №1178 при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до законодавства про публічні закупівлі. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07лютого 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до законодавства про публічні закупівлі; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського державного університету внутрішніх справ (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-04-28-003086-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; тендерну пропозицію ТОВ «ЗАХІДБУДКОМ»; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 11.05.2023 №17-ВТ/НЗ/1; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані ТОВ «ЗАХІДБУДКОМ» як переможцем тендеру документи та інформацію; договір від 26.05.2023 №333а, додаткові угоди від 07.06.2023 №1, від 12.09.2023 №2, від 26.09.2023 №3, від 26.09.2023 №4 та від 19.12.2023 №5, а також повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, опубліковані разом з такими додатковими угодами; опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запити органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Згідно з пунктом 3 чинної для досліджуваної процедури закупівді редакції Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. За нормою пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Проведеним моніторингом встановлено, що у частині 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника здійснено посилання на статтю 31 Закону, а саме вказано, що: «Під час перевірки електронного підпису повинні відображатися прізвище, ім’я по батькові (або ініціали) особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа), а для учасників юридичних осіб, також, найменування та код ЄДРПОУ учасника. У випадку відсутності даної інформації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абз. 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону», тоді як на час здійснення закупівлі за ID: UA-2023-04-28-009990-a перелік випадків, коли замовник має право відхилити тендерну пропозицію регламентовано у пунктах 41, 42, 44 Особливостей №1178, норми статті 31 Закону не застосовувалися. Відповідно до вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Перелік формальних помилок затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710 (далі - Наказ Мінекономрозвитку №710). Вказаний Перелік є вичерпним. Моніторингом встановлено, що в частині 1 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а також наведено перелік (опис) формальних помилок, та приклади формальних помилок. При цьому, у тендерній документації Замовником зазначено формальну помилку, що не відповідає (відсутня) Наказу Мінекономрозвитку №710, а саме вказано: «можлива відсутність в документі певної інформації (відомостей) за умови, що ця інформація (відомості) повністю відображена в іншому документі (іншій частині документу) наданому в тендерній пропозиції учасника (це не стосується проєкту договору, документів та інформації, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним вимогам Замовника та документів що стосуються розрахунку ціни тендерної пропозиції, технічних вимог (за умови якщо тендерною документацією передбачено вимогу щодо надання такого документу)». Враховуючи вищенаведене, при складанні тендерної документації Замовником порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178, а також пункту 19 частини другої статті 22 Закону. Відповідно до пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Проте, моніторингом встановлено, що у частині 3 розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника зазначено, що «Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої – п’ятої, сьомої та восьмої статті 41 Закону та Особливостей». Таким чином, при складанні тендерної документації Замовником не враховано чинні норми Особливостей №1178, чим порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. Відповідно до підпункту 8 пункту 20 Особливостей №1178 повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю повинно містити інформацію про випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до цього пункту. Разом з тим, пунктом 19 Особливостей №1178 визначено вичерпний перелік випадків щодо можливості зміни істотних умов договору про закупівлю, передбачених цим пунктом Особливостей №1178. Моніторингом встановлено, що Замовником з ТОВ «ЗАХІДБУДКОМ» до договору від 26.05.2023 №333а укладено 5 додаткових угод, а саме: від 07.06.2023 №1, від 12.09.2023 №2, від 26.09.2023 №3, від 26.09.2023 №4 та від 19.12.2023 №5, відповідно до яких сторони домовилися внести зміни в частині фінасування та вартості робіт протягом 2023 – 2024 років. При цьому, Замовником в електронній системі закупівель опубліковані повідомлення про внесення змін до договору від 26.05.2023 №333а, у яких зазначено випадок для внесення змін до істотних умов договору – зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку «на добу наперед», що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова). Таким чином, на порушення вимог підпункту 8 пункту 20 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178 Замовником в опублікованих повідомленнях про внесення змін до договору зазначено невідповідні випадки для внесення змін до істотних умов договору.
Період усунення порушень: 08.02.2024 14:13 - 23.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 08.02.2024 14:13

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 13/0040/2024пр
Дата відкриття провадження: 13.03.2024 00:00
Номер відкриття провадження : 13/0040/2024пн

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідь Замовника в окремому файлі
Дата публікації звіту: 14.02.2024 18:37

Запити/Пояснення