-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони приміщення, майна та прилеглої території Головного управління Державної казначейської служби України у Львівській області (1 пост цілодобово без святкових і вихідних))
Завершена
422 846.88
UAH з ПДВ
Номер:
319d7b69f4bf408ab7e1699a49d5704b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-16-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.08.2023 00:00
Період моніторингу:
16.08.2023 14:57 - 07.09.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.08.2023 № 229
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.08.2023 № 229.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-04-28-009722-a, 28.04.2023. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям №1178, своєчасності його розміщення та виконання учасником встановлено порушення пунктів 3 та 40 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця тендеру, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 40 Особливостей №1178 при розгляді тендерних пропозицій та розміщенні повідомлень з вимогою про усунення невідповідностей
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 вересня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; виконання замовником рішень Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця тендеру, внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Державної казначейської служби України у Львівській області (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-04-28-002914-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; опубліковану в електронній системі закупівель інформацію щодо оскарження ТОВ «КРАМАЛІ» (скарга UA-2023-04-28-009722-a.b1) та ТОВ «ЮВЕНАЛ-ГАРД» (скарга UA-2023-04-28-009722-a.c2) порядку проведення Замовником процедури закупівлі та прийняття Органом оскарження рішень за результатами розгляду таких скарг (рішення від 16.05.2023 №6687-р/пк-пз та від 19.06.2023 №8865-р/пк-пз-р/пк-пз); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції ТОВ «ЮВЕНАЛ-ГАРД» та ТОВ «Охорона-Сервіс-2»; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 01.06.2023 №30, від 29.06.2023 №37, від 17.07.2023 №42 та від 18.07.2023 №43; опубліковані повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерних пропозиціях ТОВ «ЮВЕНАЛ-ГАРД» та ТОВ «Охорона-Сервіс-2» та опубліковані цими учасниками документи на виконання вказаних вимог; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані ТОВ «Охорона-Сервіс-2» як переможцем тендеру документи; договір від 24.07.2023 №17/39/23, додаткову угоду від 24.07.2023 №1/17/40/23 до вказаного договору та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю.
З врахуванням розгляду Органом оскарження вищевказаних скарг та прийняття відповідних рішень за результатами такого розгляду, моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав та документів, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Відповідно до частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону № 2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до абзацу першого пункту 40 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/ або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
При цьому, відповідно до абзацу другого пункту 40 Особливостей №1178 під невідповідністю в інформації та/ або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Моніторингом встановлено, що Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Охорона-Сервіс-2» встановлено невідповідність у документах тендерної пропозиції учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Про будь-які інші невідповідповідності в інформації та документах тендерної пропозиції учасника ТОВ «Охорона-Сервіс-2» у вищевказаному повідомленні Замовником не зазначено.
Водночас, за вимогою тендерної документації Замовника (Додаток №1 (Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених Замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону)) наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в довідці та сканкопiєю(ями) позитивного(их) відгуку(ів), від кожного замовника(ів), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці.
Моніторингом встановлено, що учасником ТОВ «Охорона-Сервіс-2» в складі тендерної пропозиції надано довідку від 04.05.2023 №71 про наявність досвіду виконання аналогічного договору (файл «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів.pdf»), у якій як аналогічний вказано договір від 05.05.2021 №10.
Також учасником надано договір від 05.05.2021 №10 (файл « Копія Аналогічного Договору ВПНЗ МЕДИК.pdf») та відгук про якість надання охоронних послуг від замовника таких послуг (файл «Відгук до Договору ВПНЗ МЕДИК.pdf»).
При цьому, у вказаному відгуку зазначено про договір від 05.05.2023 №10, а не договір від 05.05.2021 №10.
Таким чином, наявною є невідповідність в інформації та документах, що подані учасником ТОВ «Охорона-Сервіс-2» у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією в частині підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів.
Проте, на порушення пунктів 3 та 40 Особливостей №1178, Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою до учасника про усунення вищевказаної невідповідності.
Період усунення порушень:
06.09.2023 17:07 - 21.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
06.09.2023 17:07
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Щодо усунення виявлених порушень законодавства в сфері державних закупівель.
Головне управління Державної казначейської служби України у Львівській області (далі – Головне управління Казначейства) інформує, що на виконання висновку Західного офісу Держаудитслужби, за результатами проведеного моніторингу (ID моніторингу: UA-М-2023-08-16-000026), Головним управлінням Казначейства вжито заходи шляхом проведення роз’яснювальної роботи з працівником, який відповідальний за організацію та проведення закупівель в Головному управлінні Казначейства, з метою дотримання в подальшому вимог пунктів 3 та 40 постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» при розгляді тендерних пропозицій та розміщення повідомлень з вимогою про усунення невідповідностей.
Окрім цього, беручи до уваги висновок Західного офісу Держаудитслужби, Головним управлінням Казначейства направлено на адресу постачальника послуг ТзОВ «Охорона-Сервіс-2» лист № 16-05-06/7322 від 07.09.2023 року щодо необхідності уточнення відгуку про якість охоронних послуг від замовника таких послуг, а саме ВПНЗ «Медик».
ТзОВ «Охорона-Сервіс-2» листом № 103 від 12.09.2023 року скеровано на адресу Головного управління Казначейства лист ВПНЗ «Медик» № 86 від 12.09.2023 року щодо допущення помилки в листі – відгуку № 42 від 05.05.2023 року, який міститься в складі тендерної пропозиції переможця процедури відкритих торгів ТзОВ «Охорона-Сервіс-2» (лист додається).
Дата публікації звіту:
13.09.2023 11:26
Запити/Пояснення
Номер:
4c3383863bbe46c493211e5d9e2b74a0
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.08.2023 11:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.08.2023 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-04-28-009722-a, яка проводилась Головним управлінням Державної казначейської служби України у Львівській області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
bacae79db7ec4ca1aba120b536b8889c
Назва:
Пояснення з поставлених питань в процесі моніторингу закупівлі UA-2023-04-28-009722-a.
Дата опублікування:
21.08.2023 14:09
Опис:
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі послуги з охорони приміщення, майна та прилеглої території Головного управління Державної казначейської служби України у Львівській області (далі - Головне управління Казначейства) (1 пост цілодобово без святкових і вихідних) за адресою: м. Львів, вул. К. Левицького, 18 зумовлені характером діяльності та завдань, покладених на замовника державою, необхідністю збереження державного майна, дотримання вимог чинного законодавства України щодо охорони державної таємниці, захисту державних інформаційних ресурсів, мобілізаційної підготовки, заходів на особливий період, протидії терористичним і диверсійним актам та ін.
Об’єкт охорони окрема будівля загальною площею 3320,5 кв.м., три поверхи з мансардою, земельна ділянка площею 0,37 га (загороджена по периметру кованою огорожею висотою 1,9 м.), вікна першого поверху заґратовані (окрім фасадних). Периметр території обстежується системою відеонагляду. По периметру будинку (на рівні другого поверху) встановлені лампи додаткового освітлення із датчиками руху.
Прохід у приміщення здійснюється через турнікет, що контролюється програмним комплексом «Фортеця».
Дев’яносто відсотків службових приміщень, а також мансарда і підвальні приміщення обладнані охоронною та протипожежною сигналізацією, що мають технічну можливість виводу на пульт (ПЦО). Поточний стан програмних охоронних комплексів контролюється на моніторах охорони. Один пост цілодобово без святкових та вихідних.
Закупівля проводилась з метою забезпечення охорони приміщення, майна та прилеглої території Головного управління Казначейства в період з 01 червня 2023 року до 31 грудня 2023 року включно.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався згідно з Методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі в Головному управлінні Державної казначейської служби України у Львівській області, затвердженої наказом Головного управління Державної казначейської служби України у Львівській області від 30 грудня 2021 № 3-Г «Про організацію проведення закупівель в Головному управлінні Державної казначейської служби України у Львівській області», розробленої відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», (далі – Методика). Відповідно до частини ІІ Етапи визначення очікуваної вартості Методики Головним управлінням Казначейства використовувалась інформація отримана шляхом проведення ринкових консультацій. Згідно Методики, під час проведення ринкових консультацій замовник може направляти учасникам ринку повідомлення (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) з описом необхідних та бажаних вимог до предмета закупівлі, в яких, крім іншого, слід зазначати, що надсилання таких повідомлень (анкет, запитів, запрошень) не тягне за собою виникнення зобов'язань з боку замовника щодо надання переваг учасникам ринку, що брали участь в ринкових консультаціях. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався методом запитів цінових пропозицій (електронною поштою) надавачам послуг охорони.
Так, Головним управлінням Казначейства було направлено листи від 21 квітня 2023 року учасникам ринку ПП «ДЕОС ОХОРОНА», ТзОВ «Охорона-Сервіс-2», ТзОВ «ЛЕВ», ТОВ «Кодекс Безпеки», ТОВ «Охоронний Холдінг» (зазначені листи учасникам ринку додаються) з метою аналізу актуальних пропозицій ринку для визначення обґрунтованої очікуваної ціни за одну годину охорони приміщення, майна та прилеглої території. З отриманих відповідей учасників ринку (цінових пропозицій) відповідно до пункту першого частини ІІІ Методи визначення очікуваної вартості Методики здійснювався розрахунок очікуваної вартості (відповіді щодо цінових пропозицій учасників ринку та протокол уповноваженої особи додаються).
Також по даному питанню повідомляємо, що сума укладеного договору за результатами проведення процедури закупівлі була врахована в розрахунках до кошторису на утримання апарату Головного управління Казначейства на 2023 рік.
2. У відповідь на Ваше питання щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Згідно з положеннями наказу Державної казначейської служби України від 31 жовтня 2019 № 309 «Про вебпортал Державної казначейської служби України» вебпортал Державної казначейської служби України (далі – вебпортал Казначейства) та вебсторінки головних управлінь Казначейства в областях та місті Києві (далі – вебсторінки) є офіційними джерелами інформації щодо діяльності Казначейства. Вебсторінки є піддоменами вебпорталу і мають однакову структуру і зовнішній вигляд. Всі піддомени є єдиною частиною вебпорталу Казначейства, використовують спільну базу та систему управління контенту. Вебпортал Казначейства має комплексну систему захисту інформації, що унеможливлює несанкціоновану модифікацію та доступ до ресурсу.
Інформаційне наповнення вебпорталу Казначейства та вебсторінки Головного управління Державної казначейської служби України у Львівській області (далі - вебсторінка Головного управління Казначейства) здійснюється шляхом оформлення та направлення відповідним контент-менеджерам аркушів погодження із додаванням відповідних інформаційних матеріалів.
В період до військової агресії російської федерації проти України, запровадженням воєнного стану згідно з Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» здійснювалось на вебсторінці Головного управління Казначейства (www.lviv.treasury.gov.ua) в розділі «Діяльність», рубрика «Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі».
У зв'язку з військовою агресією російської федерації проти України, запровадженням воєнного стану та обмеженням функціонування вебпорталу Казначейства та вебсторінок, Державна казначейська служба України листом від 14 листопада 2022 року № 2-10-08/16024 «Про розміщення інформації на вебпорталі Казначейства» повідомила, що відповідні обґрунтування можуть оприлюднюватися на вебпорталі Казначейства через подання їх Управлінню організаційно - розпорядчої роботи та взаємодії з громадськістю Державної казначейської служби України (зазначений лист додається).
В свою чергу, Головним управлінням Казначейства листом від 01 травня 2023 року № 13-60-08/3541 на адресу Казначейства направлено відповідне обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-04-28-009722-а) щодо розміщення на вебпорталі Казначейства (www.treasury.gov.ua) (зазначений лист та скріншот з вебпорталу Казначейства додаються).
При цьому, інформуємо, що на сьогоднішній день доступ до вебпорталу Казначейства (www.treasury.gov.ua) та вебсторінки Замовника (www.lviv.treasury.gov.ua) обмежений з міркувань безпеки.