-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщень їдальні, вестибюлю, мийочної, тамбуру та ґанку будівлі Вищого професійного училища Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м. Вінниця) з гуртожитком та прибудовами, м. Вінниця, вул. Генерала Арабея, 7, інвентарний №101310001 (черга будівництва 1))
Завершена
5 775 599.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 29 000.00 UAH
Номер:
3a7936fcaa204db88df7fd16807854f6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-03-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.06.2023 00:00
Період моніторингу:
03.07.2023 16:13 - 25.07.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.06.2023 № 204
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року
№ 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що
додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити
проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього
наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
4 UA-2023-04-28-005111-a 28.04.2023
інформація, отримана від органів державної влади, народних
депутатів України, органів місцевого самоврядування, про
наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері
публічних закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ПП «Будівельник-А», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Вищого професійного училища Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м. Вінниця) (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 28.04.2023 № 69 зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, роз’яснення щодо тендерної документації від 01.05.2023, відповідь Замовника від 01.05.2023, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерна пропозиція приватного підприємства «Будівельник-А» (далі – ПП «Будівельник-А»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи (протокол від 08.05.2023 № 77), повідомлення про намір укласти договір від 08.05.2023, договір підряду від 15.05.2023 № 99 на суму 5 614 724,76 грн, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель від 10.07.2023.
Період усунення порушень:
21.07.2023 14:43 - 27.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
21.07.2023 14:43
Запити/Пояснення
Номер:
595c7faf7bd34960b97d553bebababd9
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.07.2023 15:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі інших завершальних будівельних робіт (Капітальний ремонт приміщень їдальні, вестибюлю, мийочної, тамбуру та ганку будівлі Вищого професійного училища Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м. Вінниця) з гуртожитком та прибудовами, м. Вінниця, вул. Генерала Арабея, 7, інвентарний № 101310001 (черга будівництва 1)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-28-005111-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання, а саме: надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f19f3e6c58e94744be1f8ed38aa8ae8f
Назва:
Пояснення (з Додатками)
Дата опублікування:
10.07.2023 15:16
Опис:
Державна аудиторська служба України
Директору Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель
Олексію АЛЕКСАНДРОВУ
ПОЯСНЕННЯ
Вище професійне училище Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м. Вінниця), що діє від імені та в інтересах Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (надалі - Замовник) у відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 05.07.2023 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт по предмету “Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщень їдальні, вестибюлю, мийочної, тамбуру та ґанку будівлі Вищого професійного училища Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м. Вінниця) з гуртожитком та прибудовами, м. Вінниця, вул. Генерала Арабея, 7, інвентарний № 101310001 (черга будівництва 1)), (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-28-005111-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 надає пояснення на запитувану інформацію:
Оскільки предметом даної закупівлі є виконання робіт, відповідно до вимог чинного законодавства України, роботи (капітальний ремонт) здійснюються на підставі проєктної документації (проєкту). З метою здійснення закупівлі та визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було проведено закупівлю без використання електронної системи згідно з ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування (посилання на вебпорталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-29-001095-a). За результатами вказаної закупівлі було укладеного договір з ТОВ "Таурі Інжиніринг", яке розробило проектну документацію. Далі у ТОВ "Таурі Інжиніринг" було проведено закупівлю без використання електронної системи згідно з ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування “Коригування проектної документації та отримання експертного звіту по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень їдальні, вестибюлю, мийочної, тамбуру та ґанку будівлі Вищого професійного училища Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м. Вінниця) з гуртожитком та прибудовами, м. Вінниця, вул. Генерала Арабея, 7, інвентарний №101310001” (посилання на вебпорталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-05-011262-a). Проектна документація пройшла у встановленому порядку експертизу.
Виходячи з викладеного, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі дефектних актів та проектної документації, відповідно до вимог чинних будівельних стандартів.
Ґрунтуючись на висновку експертного звіту (позитивному) та на зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва (копії додаються) була визначена очікувана вартість закупівлі.
Відповідно до Довідки про зміни до кошторису на 2023 рік від 21.03.2023 № 605012/4 (довідка додається) для реалізації проєкту "Капітальний ремонт приміщень їдальні, вестибюлю, мийочної, тамбуру та ґанку будівлі Вищого професійного училища Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м. Вінниця) з гуртожитком та прибудовами, м. Вінниця, вул. Генерала Арабея, 7, інвентарний №101310001 (черга будівництва 1))" було виділено фінансування Вищому професійному училищу Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м. Вінниця) по коду економічної класифікації видатків КЕКВ 3132 “Капітальний ремонт інших об'єктів”, в межах якого було укладено договір підряду № 99 від 15.05.2023 з переможцем процедури закупівлі по предмету “Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщень їдальні, вестибюлю, мийочної, тамбуру та ганку будівлі Вищого професійного училища Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м. Вінниця) з гуртожитком та прибудовами, м. Вінниця, вул. Генерала Арабея, 7, інвентарний № 101310001 (черга будівництва 1)) (посилання на вебпорталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-28-005111-a) ПП “Будівельник - А”.
Додатки:
лист-пояснення від 10.07.2023 № 91 01-1177/91 10 на 3 арк. у 1 прим.
додатки до пояснення на 169 арк. у 1 прим.
З повагою
Т.в.о. начальника училища Володимир КОЦЮР
Уповноважена особа Сергій ЩЕРБАНЬ