-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
- 1
Принтер багатофункціональний Canon, монохромний друк, A4, 23-28 стор/хв.
1.Предмет закупівлі: Принтер багатофункціональний Canon i-SENSYS MF267dw (2925C039) або «еквівалент». Код ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (30232110-8 - Лазерні принтери). Закупівля проводиться в рамках міжнародного проекту «Співпраця задля покращення медичного обслуговування в Долині та Бая-Спріє», 2SOFT/4.1/162, CIMS. У місцях, де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином, вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент». Еквівалентом вважається товар з еквівалентними або кращими характеристиками. 2. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 77500 Україна, Івано-Франківська область, м.Долина, вул. О. Грицей, 15. Учасник (постачальник) повинен здійснити доставку Товару за адресою Замовника, виконати завантажувально-розвантажувальні, логістичні та інші необхідні роботи і послуги, що є необхідними і пов’язаними з доставкою Товару. Зазначені витрати включаються у вартість Товару під час подання Пропозиції. Якість продукції, що підлягає постачанню, має відповідати державним стандартам, технічним умовам та вимогам до даного виду товару, діючим та затвердженим в Україні. При формуванні ціни у вартість товару повинні бути включені витрати на страхування, навантаження, транспортування до місця призначення, відвантаження, сплату всіх податків (крім ПДВ - (звільнення від оподаткування здійснюється на підставі Рамкової угоди між Урядом України і Комісією Європейських Співтовариств від 03.09.2008 року (Закон України від 03.09.2008 №360-VI) Реєстраційна карта 4575-02 додається) і загальнообов’язкових платежів тощо. Пересилка документів здійснюється за рахунок Постачальника в обидві сторони. Всі витрати на повернення (заміну) неякісної продукції (товару) або продукції (товару), що не відповідає замовленій, покладаються на Постачальника. 3. Строк поставки: по 30.06.2023 року включно. 4. Розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі видаткової накладної/Акта протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дня надходження коштів на зазначені цілі на рахунок Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 10 (десяти) банківських днів з дати отримання замовником бюджетного призначення (асигнування) на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. 5. Пунктом 66 Порядку формування та використання е-каталогу визначено, що замовник укладає договір про закупівлю з переможцем відбору не пізніше ніж через 10 календарних днів з дня отримання від переможця відбору повідомлення щодо наміру укласти договір про закупівлю. Договір про закупівлю між замовником та переможцем відбору укладається відповідно до вимог законодавства. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від умов, визначених у замовленні/запиті ціни пропозицій в електронному каталозі (згідно завантаженого проєкту договору).