-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Бензин А-95, Дизельне паливо (талони) ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти
Талони на бензин А-95 та дизельне паливо повинні бути номіналом по 10 л та 20 л, термін дії талонів не менше 360 календарних днів. Не менше двох АЗС Учасника або його партнера, що обслуговує талони Учасника повинна бути розташована в радіусі не більше 10 (десяти) км. (по міським автомобільним шляхам) від місця розташування автотранспорту Замовника
Завершена
1 300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
Номер:
7613e76343f6403e92d3b2e67089c045
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-22-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.11.2023 00:00
Період моніторингу:
22.11.2023 17:13 - 14.12.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.11.2023 № 295
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 22.11.2023 № 295.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-04-27-000808-a, 27.04.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України від 20.12.2023 №003100-18/13264-2023.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Замовником допущено порушення норм частини п’ятої статті 8 Закону внаслідок ненадання документів на запит.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, розгляду тендерної пропозиції, виконання Замовником рішення Органу оскарження; надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі, правомірності внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушень вимог частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 грудня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; виконання замовником рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі; правомірності внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Роганської селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-04-26-003518-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; опубліковані звернення за роз’ясненнями щодо процедури закупівлі та відповідь Замовника на таке звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 10.05.2023 №1 (щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТД «САН ОЙЛ») та від 11.05.2023 (щодо визначення переможцем тендеру ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ»); опубліковану в електронній системі закупівель інформацію щодо оскаржень ТОВ «ТД «САН ОЙЛ» порядку проведення Замовником процедури закупівлі та прийняті Органом оскарження рішення за результатами розгляду скарг (рішення від 31.05.2023 №7773-р/пк-пз); тендерну пропозицію ТОВ «ТД «САН ОЙЛ»; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 06.06.2023 (щодо визначення переможцем тендеру ТОВ «ТД «САН ОЙЛ»); опубліковану інформацію щодо скасування рішення про визначення переможця ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ»; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «ТД «САН ОЙЛ» як переможцем тендеру документи та інформацію; договір про закупівлю від 13.06.2023 №ТД-5846; додаткові угоди від 14.06.2023 №1, від 24.07.2023 №2 та від 23.08.2023 №3 до вказаного договору та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, опубліковані разом з такми додатковими угодами; опублікована Замовником Цінова довідка Харківської торгово-промислової палати від 23.08.2023 №820/23; опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запит органу державного фінансового контролю.
З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги ТОВ «ТД «САН ОЙЛ» та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду, моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
За нормою частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Під час моніторингу 23.11.2023 Західним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель надано Замовнику запит, зокрема, про надання інформації про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
При цьому, у запиті зазначено, що до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Замовником 28.11.2023 у наданому поясненні зазначено, що Закупівля проводилась, виходячи з необхідності забезпечувати функціонування Замовника, відділу благоустрою, КЗ «Місцева пожежна команда» Роганської селищної ради, на підставі заявок відповідних відділів та аналізу минулорічних потреб в паливо-мастильних матеріалів, кількості транспортних засобів на балансі Замовника та з урахуванням плану придбання автопідйомника.
Також, у поясненні зазначено, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до технічних паспортів транспортних засобів та інструменту, експлуатація якого потребує паливно-мастильних матеріалів (бензокоси, бензопили та інше), кількість палива розрахована на 8 місяців 2023 року (травень-грудень) та 2024 рік (січень), складає 7500 л бензину А-95 та 20000 л дизельного палива, а очікувана вартість розрахована методом порівняння ринкових цін відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 №275.
Проте, документальне підтвердження наведеної у поясненні інформації Замовником не надано, чим порушено вимогу частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
12.12.2023 16:51 - 27.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
12.12.2023 16:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ РОГАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ в особі начальника Роганської селищної військової адміністрації ЧЕРНЕНКО Марії Вікторівни, на підставі Висновку моніторингу закупівлі UA-2023-04-27-000808-a, за предметом закупівлі «Бензин А-95, дизельне паливо ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти» (талони), проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою, Янжулою Євгенією Олексіївною, про дотримання вимог законодавства у сфері закупівель, зокрема норм частини п’ятої статті 8 Закону «Про публічні закупівлі» Крім того, адміністрацією Виконавчого комітету Роганської селищної ради, прийнято рішення додатково відправити уповноважену особу, Янжулу Євгенію Олексіївну, на семінар щодо відповідного складання тендерної документації та правил подання звітності в електронній системі публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
29.12.2023 13:04
Запити/Пояснення
Номер:
d0e7904a6a1d471b9395027e6bc61846
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
23.11.2023 16:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.11.2023 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-04-27-000808-a, яка проведена Виконавчим комітетом Роганської селищної ради.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
46c656f3fddc4d8e9f15780864b4c544
Назва:
Пояснення замовника
Дата опублікування:
28.11.2023 13:23
Опис:
На ваш запит замовнику надаємо наступні пояснення:
1. Розмір бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Закупівля проводилась виходячі з необхідності забезпечувати функціонування Виконавчого комітету, відділу благоустрою, КЗ Місцева пожежна команда Роганської селищної ради, на підставі заявок відповідних відділів та аналізу минулорічних потреб в паливо-мастильних матеріалів, кількості транспортних засобів на балансі Виконавчого комітету та з урахуванням плану придбання автопідйомника. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно технічних паспортів транспортних засобів та інструменту, експлуатація якого потребує п.м.м (бензокоси, бензопили та інше). Кількість палива розрахована на 8 місяців 2023 рік (травень-грудень) та 2024 рік (січень), складає 7500 л. бензину А-95 та 20000 дизельного палива. Очікувана вартість розрахована методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. https://roganska-gromada.gov.ua/news/1701165967/