• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Набережна в с. Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області (код ДК 021:2015-45233142-6 "Ремонт доріг")

Завершена

1 389 102.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 891.02 UAH
Номер: ff8c0dc4582f49fda42ca538d0480a60
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-21-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.11.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 21.11.2023 15:10 - 13.12.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 20.11.2023 № 39-з Маріуполь Про початок моніторингу закупівель Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), доручення Держаудитслужби України від 15.11.2023 № 003100-18/13264-2023. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА Додаток до наказу від 20.11.2023 № 39-з Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ UA-2023-04-26-012522-a 26.04.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 545-51-92, zarudnyyi@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації із змінами вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, дотримання рішень АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю із внесеними змінами та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках передбачених законодавством – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 грудня 2023 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації із змінами вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, дотримання рішень АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю із внесеними змінами та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) БОРЩАГІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.04.2023 №ВТО-81 із змінами від 01.05.2023 № ВТО-92, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 12.06.2023 № 8447-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника-переможця Товариство з обмеженою відповідальністю «ЄВРОДОР2» (далі – ТОВ «ЄВРОДОР2»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.05.2023 №ВТО-115, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.05.2023 №ВТО-133, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення учасника ТОВ «ЄВРОДОР2» від 31.05.2023 № ВТО-134, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення учасника ТОВ «Строительная Компания Масштаб» від 20.06.2023 № ВТО-171, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОДОР2» від 27.06.2023 №ВТО-179/1, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможцем учасника ТОВ «ЄВРОДОР2» від 03.07.2023 № ВТО-190, повідомлення про намір укласти договір, договір від 13.07.2023 №175/3.8.2 на суму 1 261 630,98 грн. з ПДВ, додаткова угода №1 від 06.12.2023, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення надані через електронну систему закупівель станом на 06.12.2023. В ході проведення моніторингу станом на 06.12.2023 Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 13.12.2023 17:30 - 19.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 13.12.2023 17:30

Запити/Пояснення