-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Молочні продукти різні код ДК 021:2015: 15550000-8
Кефір 2,5% Фанні (пакет 0,400 кг), Сметана Президент 15% (пакет 0,325 кг), Йогурт питний з наповнювачем (в асортим.) 1% «Фанні» (пакет 0,400 кг)
Завершена
308 924.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 544.62 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 544.62 UAH
Номер:
389643c5030148d7808a945a48b50b1b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-04-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.07.2023 00:00
Період моніторингу:
04.07.2023 16:57 - 26.07.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.07.2023 № 59-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 04.07.2023.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 04.07.2023 № 59-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 4 UA-2023-04-26-007760-a 26.04.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МО ЛК ОМ» встановлено порушення підпунктів 2 та 3 пункту 41 Особливостей.
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 10.05.2023 № 71, укладеним з ТОВ «МО ЛК ОМ», з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 липня 2023 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік Миколаївської загальноосвітньої санаторної школи-інтернат I-III ступенів № 7 Миколаївської обласної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 26.04.2023 (протокол № 60-ВТ) (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «МО ЛК ОМ» (далі – ТОВ «МО ЛК ОМ»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.05.2023 № 67-ВП; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 10.05.2023 № 71.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «МО ЛК ОМ» не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації, та підлягала відхиленню.
Так, відповідно до пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку № 1 до тендерної документації учасники для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій повинні надати:
1) Експлуатаційний дозвіл на потужності Учасника, у якому підтверджена можливість провадити господарську діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження (якщо предмет закупівлі є продуктом тваринного походження) або рішення (повідомлення) про державну реєстрацію потужності, видане Держпродспоживслужбою України (якщо предмет закупівлі є продуктом, який не потребує отримання експлуатаційного дозволу);
2) Акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP за формою згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 446 (далі - Акт НАССР) та Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин за формою згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447 (Акт про додержання вимог). Акт НАССР та Акт про додержання вимог мають бути складені не раніше 2021 року та підтверджувати додержання учасником вимог законодавства про харчові продукти у тому числі стосовно виробничих та/або складських приміщеннях, а також не менше ніж двох автомобілів (автомобілів-рефрижераторів якщо предмет закупівлі потребує дотримання відповідного температурного режиму), які будуть використовуватись у виробництві та/або зберіганні, а також перевезенні предмету закупівлі;
3) Виданий акредитованим органом/установою/підприємством сертифікації сертифікат про відповідність системи управління безпечністю харчових продуктів Учасника вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 або ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) у тому числі щодо провадження діяльності з торгівлі (постачання), складування, зберігання, відвантаження, транспортування;
4) Виданий акредитованим органом/установою/підприємством сертифікації сертифікат про відповідність системи управління якістю Учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ ISO 9001:2018;
5) Виданий акредитованим органом/установою/підприємством сертифікації сертифікат про відповідність системи екологічного управління Учасника вимогам ДСТУ ISO 14001:2015;
6) Документи, які підтверджують наявність в Учасника на законних підставах не менше двох вантажних автомобілів (не менше двох автомобілів-рефрижераторів, якщо предмет закупівлі потребує дотримання температурного режиму охолодження/заморозки): договір або свідоцтва про державну реєстрацію транспортних засобів, які відображені в Акті НАССР та Акті про додержання вимог. Документ, виданий не раніше 2021 року акредитованим органом або установою сертифікації про відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2018), ДСТУ ISO 22000:2007 (ДСТУ ISO 22000:2019), ДСТУ ISO 14001:2015 не менше двох автомобілів (не менше двох автомобілів-рефрижераторів, якщо предмет закупівлі потребує дотримання температурного режиму охолодження/заморозки) Учасника, які будуть використовуватись у перевезенні предмету закупівлі та які зазначені в Акті НАССР та Акті про додержання вимог;
7) Видані мікробіологічною лабораторією результати досліджень, які підтверджують відсутність бактерій групи кишкової палички у зразках відібраних у будь-яких двох кварталах 2022 року, а також у 1-му кварталі 2023 року змивах з виробничих та/або складських приміщеннях, а також не менше ніж у двох автомобілях (не менше двох автомобілях-рефрижераторах, якщо предмет закупівлі потребує дотримання температурного режиму охолодження/заморозки), які будуть використовуватись у виробництві та/або зберіганні, а також перевезенні предмету закупівлі. Зазначені приміщення та автомобілі, у яких взяті змиви, мають бути вказані у наданих Учасником Акті НАССР та Акті про додержання вимог;
8) Виданий виробником/дилером/постачальником документ, який підтверджує якість тари, у якій поставляється предмет закупівлі (якщо предмет закупівлі є продуктом тваринного походження);
9) Виданий виробником/дилером/постачальником документ, який підтверджує якість миючих/дезінфікуючих засобів, які застосовуються при обробці виробничих/складських приміщень та автомобілів Учасника;
10) Договір Учасником з відповідним суб’єктом господарювання на вивезення твердих побутових відходів, які утворюються в процесі господарської діяльності Учасника та план/схема розміщення контейнеру(-ів) для зберігання цих відходів;
11) Договір про надання Учаснику послуг поводження з відходами;
12) Довідка про виконання обов’язків Учасника-оператора ринку харчових продуктів (ч. 2 ст. 20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»).
У складі тендерної пропозиції ТОВ «МО ЛК ОМ» відсутні вищевказані документи, отже учасник не підтвердив наявності у нього обладнання, матеріально - технічної бази та технологій.
Крім того, для підтвердження наявності виробничих та/або складських приміщень учасники повинні надати «договір або свідоцтво про право власності або документ з державного реєстру речових прав на нерухоме майно, які зазначені в Акті НАССР та Акті про додержання вимог».
У складі тендерної пропозиції ТОВ «МО ЛК ОМ» надало договір оренди нежитлового приміщення від 02.01.2023 № 01001/23/М (далі – договір № 01001/23/М ) (файли «ДА1.jpg, ДА2.jpg, ДА3.jpg та ДА4.jpg»).
При цьому, у складі тендерної пропозиції цього учасника відсутній Акт НАССР та Акт про додержання вимог із зазначенням вказаного в договорі № 01001/23/М нежитлового приміщення. Отже, щодо нежитлового приміщення, зазначеного в договорі № 01001/23/М, не проведено заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, та не проведено планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Також відповідно до пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку № 1 до тендерної документації учасники для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, повинні надати:
1) Особисті медичні книжки працівників, які безпосередньо контактують з харчовими продуктами - предметом закупівлі. Особисті медичні книжки повинні мати чинні відмітки про можливість працівника виконувати роботу з харчовими продуктами;
2) Сертифікат, виданий акредитованим органом сертифікації про проходження Учасником або уповноваженою ним особою навчання з питань внутрішнього аудиту на відповідність вимогам ДСТУ ISO 19011:2019 (ISO 19011:2018, IDT);
3) Сертифікат, виданий акредитованим органом сертифікації про проходження Учасником або уповноваженою ним особою навчання з питань внутрішнього аудиту у відповідності з вимогами ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT).
У складі тендерної пропозиції ТОВ «МО ЛК ОМ» відсутні вищевказані документи, отже учасник не підтвердив свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації щодо наявності у нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Крім того, відповідно до пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку № 1 до тендерної документації учасники для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору повинні надати «довідку (інформацію) в довільній формі від суб’єкта господарювання, якому Учасник поставляв товар аналогічний предмету закупівлі. Такий документ повинен містити номер та дату укладання договору, а також інформацію про належне виконання Учасником поставок товару».
У складі тендерної пропозиції ТОВ «МО ЛК ОМ» не надало вказану довідку, отже учасник не підтвердив наявність у нього документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Також за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що ТОВ «МО ЛК ОМ» на порушення пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку № 6 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції не надав наступні документи:
- статут (або іншого установчого документа) з останніми змінами на дату розкриття (у разі їх наявності);
- підписану інформацію про відповідність запропонованих учасником товарів технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі (Додаток 3 до тендерної документації);
- витяг з ЄДР з обов’язковим зазначенням кінцевого бенефіціара відповідно Постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2022 № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації»;
- лист-погодження з умовами проєкту договору про закупівлю в довільній формі;
- лист-гарантію, за підписом уповноваженої особи Учасника щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII, Указу Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», Постанова Кабінету Міністрів України від 09.04.2022 №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації», Постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2022 № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави України у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації», Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015 №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію», Постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації»;
- Додаток 7 – тендерна пропозиція.
Відповідно до пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. Разом з цим, у складі тендерної пропозиції ТОВ «МО ЛК ОМ» відсутня вищезазначена довідка.
Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Отже, незважаючи на вищезазначені невідповідності, Замовник на порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «МО ЛК ОМ», як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та визнав ТОВ «МО ЛК ОМ» переможцем процедури закупівлі.
Моніторингом процедури закупівлі також встановлено, що відповідно до умов абзацу третього Додатку № 2 до тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей.
Проте, переможець процедури закупівлі ТОВ «МО ЛК ОМ» не розмістив в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 частини першої статті 17 Закону та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей.
Разом з тим, Замовник на порушення вимог підпункту 3 пункту 41 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «МО ЛК ОМ», як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, незважаючи на наявність підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МО ЛК ОМ» на підставі підпунктів 2 та 3 пункту 41 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію цього учасника, визнав ТОВ «МО ЛК ОМ» переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір про закупівлю від 10.05.2023 № 71.
В ході моніторингу також встановлено, що Замовник на порушення частини п’ятої статті 8 Закону не надав протягом трьох робочих днів пояснення (інформацію, документи) на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднений в електронній системі закупівель 04.07.2023.
Період усунення порушень:
14.07.2023 12:47 - 29.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
14.07.2023 12:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Договір 71 від 10.05.2023р. - розірваний, у звязку з порушення вимог закупівлі підпунктів 2 та 3 пункту 41 Особливостей.
Дата публікації звіту:
28.07.2023 10:56
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
Інформація щодо виконання договору від 10.05.2023 № 71 у листі Миколаївської загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів № 7 Миколаївської обласної ради від 03.08.2023 № 122.
Дата публікації:
04.08.2023 10:23
Запити/Пояснення
Номер:
b7888d9ddb404cd5b0dada177045b2e4
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
04.07.2023 17:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9e46797d9893493a84c1bdc46dc4462b
Назва:
Обгрунтування формування тендерної документації закупівлі UA-2023-04-26-007760-а Молочні продукти різні
Дата опублікування:
02.08.2023 12:34
Опис:
Миколаївська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів №7 Миколаївської обласної ради, що розташована за адресою: м. Миколаїв, вул. Курортна, 14А (далі – Замовник), у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15550000-8: Молочні продукти різні» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в розірванні договору 71 від 10.05.2023р.
Договір 71 від 10.05.2023р. завершується 28.07.2023р. на фактично виконаних обємах закупівлі та загальній сумі договору 169223,82 грн.з ПДВ, в т.ч. ПДВ 28203,97 грн.
Так як середньоринкові ціни на продукти по країні, використані в тендерній документації закупівлі UA-2023-04-26-007760-а Молочні продукти різні, не були надані головним розпорядником бюджетних коштів, а самостійно Миколаївська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів №7 Миколаївської обласної ради не має можливості придбати довідку в статистиці, бо це не заплановано в кошторисі – було взято за основу у формуванні тендерної документації закупівлі UA-2023-04-26-007760-а Молочні продукти різні, а в подальшому склало і ціну Договору 71 від 10.05.2023р., ціна в середньому на дані продукти в регіоні.