-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з технічного огляду та випробовувань різні
Відкриті торги з особливостями проводяться без аукціону, з урахуванням змін до Постанови КМУ №1178, що ухвалені від 30 грудня 2022 р. №1495.
Завершена
7 131 966.83
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 122.93 UAH
мін. крок: 0% або 122.93 UAH
Номер:
1b6aede93c564b79a1aa678e307d7363
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-28-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.11.2023 00:00
Період моніторингу:
28.11.2023 17:38 - 20.12.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.11.2023 № 78-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 28.11.2023 № 78-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2023-04-26-004901-a 26.04.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено порушення вимог пункту 51 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи щодо недопущення у подальшому встановленого порушення вимог пункту 51 Особливостей та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) (в редакції від 20.04.2023), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 19.05.2023 № 1145 ВС із змінами, пояснення надані 11.12.2023 Замовником через електронну систему закупівель;
по лоту № 1: тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «Монтажспецмеханізація», товариства з обмеженою відповідальністю «Міжрегіональний експертно технічний центр» (далі – ТОВ «Міжрегіональний експертно технічний центр»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 31.05.2023 № 1215ВС, від 19.06.2023 № 1336 ВС, від 20.06.2023 № 1348 ВС, повідомлення про намір укласти договір від 20.06.2023, договір про надання послуг від 05.07.2023 № 2537/ЗЕ-23 на суму 102 209,78 грн, укладений між Замовником та ТОВ «Міжрегіональний експертно технічний центр» (далі – Договір), додаткові угоди від 05.07.2023 № 1, від 08.09.2023 № 2 до Договору, повідомлення про внесення змін;
по лоту № 2: тендерну пропозицію учасника ТОВ «Міжрегіональний експертно технічний центр», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 31.05.2023 № 1215 ВС, від 20.06.2023 № 1348 ВС, повідомлення про намір укласти договір від 20.06.2023, договір про надання послуг від 05.07.2023 № 2538/ЗЕ-23 на суму 104 892,40 грн, укладений між Замовником та ТОВ «Міжрегіональний експертно технічний центр» (далі – Договір), додаткова угода від 08.09.2023 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін;
по лоту № 3: тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «Торгівельний дім «Алькор ЛТД», Київської морської школи товариства сприяння обороні України, науково-виробничого підприємства «Рятувально-водолазна служба громадської організації «УКРРЯТВОД», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 31.05.2023 № 1215 ВС, від 14.06.2023 № 1293 ВС та № 1294 ВС, від 06.07.2023 № 1430 ВС та № 1431 ВС, від 12.07.2023 № 1441 ВС, від 17.07.2023 № 1462 ВС, відкриті торги по вказаному лоту автоматично відмінені електронною системою закупівель через відхилення всіх тендерних пропозицій згідно підпункту 1 пункту 48 Особливостей;
по лоту № 4: тендерну пропозицію учасника ТОВ «Міжрегіональний експертно технічний центр», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 31.05.2023 № 1215 ВС, від 20.06.2023 № 1348 ВС, повідомлення про намір укласти договір від 20.06.2023, договір про закупівлю послуг від 05.07.2023 № 2548/КТЕЦ-23 на суму 1 768 526,28 грн, укладений між Замовником та ТОВ «Міжрегіональний експертно технічний центр» (далі – Договір), додаткові угоди від 17.07.2023 № 1, від 27.09.2023 № 2 до Договору, повідомлення про внесення змін;
по лоту № 5: тендерну пропозицію учасника ТОВ «Міжрегіональний експертно технічний центр», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 31.05.2023 № 1215 ВС, від 20.06.2023 № 1348 ВС, повідомлення про намір укласти договір від 20.06.2023, договір про надання послуг від 05.07.2023 № 2547/КТЕЦ-23 на суму 1 508 142,66 грн, укладений між Замовником та ТОВ «Міжрегіональний експертно технічний центр» (далі – Договір), додаткові угоди від 17.07.2023 № 1, від 27.09.2023 № 2 до Договору, повідомлення про внесення змін;
по лоту № 6: тендерну пропозицію учасника ТОВ «Міжрегіональний експертно технічний центр», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 31.05.2023 № 1215 ВС, від 20.06.2023 № 1348 ВС, повідомлення про намір укласти договір від 20.06.2023, договір про надання послуг від 05.07.2023 № 2573/КТЕЦ-23 на суму 786 105,45 грн, укладений між Замовником та ТОВ «Міжрегіональний експертно технічний центр» (далі – Договір), додаткові угоди від 25.07.2023 № 1, від 27.09.2023 № 2 до Договору, повідомлення про внесення змін;
по лоту № 7: тендерну пропозицію учасника ТОВ «Міжрегіональний експертно технічний центр», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 31.05.2023 № 1215 ВС, від 20.06.2023 № 1348 ВС, повідомлення про намір укласти договір від 20.06.2023, договір про надання послуг від 05.07.2023 № 2572/КТЕЦ-23 на суму 399 621,18 грн, укладений між Замовником та ТОВ «Міжрегіональний експертно технічний центр» (далі – Договір), додаткова угода від 27.09.2023 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін;
по лоту № 8: тендерну пропозицію учасника ТОВ «Міжрегіональний експертно технічний центр», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 31.05.2023 № 1215 ВС, від 20.06.2023 № 1348 ВС, повідомлення про намір укласти договір від 20.06.2023, договір про надання послуг від 05.07.2023 № 2546/КТЕЦ-23 на суму 465 570,76 грн, укладений між Замовником та ТОВ «Міжрегіональний експертно технічний центр» (далі – Договір), додаткові угоди від 17.07.2023 № 1, від 27.09.2023 № 2 до Договору, повідомлення про внесення змін;
по лоту № 9: тендерну пропозицію учасника ТОВ «Міжрегіональний експертно технічний центр», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 31.05.2023 № 1215 ВС, від 20.06.2023 № 1348 ВС, повідомлення про намір укласти договір від 20.06.2023, договір про надання послуг від 05.07.2023 № 2545/КТЕЦ-23 на суму 630 301,11 грн, укладений між Замовником та ТОВ «Міжрегіональний експертно технічний центр» (далі – Договір), додаткові угоди від 25.07.2023 № 1, від 27.09.2023 № 2 до Договору, повідомлення про внесення змін;
по лоту № 10, лоту № 11: по вказаних лотах відкриті торги автоматично відмінені електронною системою закупівель у зв`язку із неподанням жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений Замовником, згідно підпункту 2 пункту 48 Особливостей;
по лоту № 12: по вказаному лоту протокольним рішенням уповноваженої особи від 17.07.2023 № 1469 ВС відмінено відкриті торги через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі по лоту № 3 щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду АМКУ, не здійснювався.
За результатом аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено, що Замовником на запити про роз`яснення до процедури закупівлі від фізичної/юридичної особи без її ідентифікації від 27.04.2023, 04.05.2023, 13.05.2023, 16.06.2023 надано відповіді 01.05.2023, 10.05.2023, 17.05.2023, 21.06.2023, чим порушено вимоги пункту 51 Особливостей в частині перевищення строку надання відповіді, а саме, трьох днів для надання роз`яснення на звернення.
Період усунення порушень:
19.12.2023 14:11 - 03.01.2024 00:00
Дата публікації висновку:
19.12.2023 14:11
Оскарження висновку в суді
Опис:
Заперечення до висновку за результатами моніторингу № UA-M-2023-11-28-000014
2 файли додаються
Дата публікації:
20.12.2023 17:41
Дата відкриття провадження:
09.08.2024 00:00
Номер відкриття провадження:
320/36749/24
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
c1ae440788b642879be68b67eb0a8336
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
07.12.2023 14:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з технічного огляду та випробовувань різні», ДК 021:2015 – 71630000-3 – Послуги з технічного огляду та випробовувань (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-04-26-004901-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
93844f5e351443b58752dd82c00a2920
Назва:
Пояснення на запит від 07.12.2023 у межах проведення моніторингу закупівлі - UA-M-2023-11-28-000014
Дата опублікування:
11.12.2023 19:42
Опис:
3 файли вкладено
Номер:
788aeed50447416588f6350d2680900d
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
08.12.2023 15:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з технічного огляду та випробовувань різні», ДК 021:2015 – 71630000-3 – Послуги з технічного огляду та випробовувань (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-04-26-004901-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання:
1. Чому Вами пропущено строк для надання роз`яснення тендерної документації та/або звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, який передбачений пунктом 51 Особливостей (в редакції від 20.04.2023) та не повинен бути більше трьох днів з дати оприлюднення звернення учасником?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.