-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності» (Автомобільна гума)
Завершена
477 255.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 386.28 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 386.28 UAH
Номер:
6df7e56ac0ad44a6922dfbd94d7cc0c5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-03-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.08.2023 00:00
Період моніторингу:
04.08.2023 11:59 - 26.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
03.08.2023 № 162
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 03.08.2023 № 162
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2023-04-26-004250-a 26.04.2023 Виконавчий комітет Криворізької міської ради. Дані автоматичних індикаторів ризиків. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення установлено порушення вимог частини 9 статті 26 Закону №922, пункту 40 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення в оголошенні про проведення відкритих торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Криворізької міської ради (далі Замовник) UA-P-2023-04-26-001846-a, інформацію на веб-інтерфейсі для перегляду результатів роботи системи ризик-індикаторів (https://risks.prozorro.gov.ua/), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, тендерну пропозицію Учасника ТОВ «Агровім трейд», повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 29.06.2023, договір від 27.07.2023 №496, запити для надання пояснень від 21.08.2023, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 23.08.2023, Рішення Антимонопольного комітету України (далі - АМКУ) від 25.05.2023 №7364-р/пк-пз, Рішення АМКУ від 20.06.2023 №9031-р/пк-пз, Рішення АМКУ від 18.07.2023 №10895-р/пк-пз та інформації про резолютивну частину рішень АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно до частини 2 статті 8 Закону №922 рішення про початок моніторингу процедури закупівлі приймається за наявності однієї або декількох із підстав, у тому числі і відповідно даних автоматичних індикаторів ризиків.
Опрацюванням інформації на веб-інтерфейсе для перегляду результатів роботи системи ризик-індикаторів (https://risks.prozorro.gov.ua/), за закупівлею UA-2023-04-26-004250-a виявлено ознаки ризику «Застосування 24 годин після рішення органом оскарження по постачальнику» та «Повторне визнання переможцем учасника після винесення рішення органом оскарження по ньому».
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду колегії АКМУ, не здійснювався.
Відповідно до п.40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлена невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель Замовник 08.05.2023 розглянув тендерну пропозицію Учасника ФОП Трач Олег Володимирович, яка за результатами розгляду була відхилена на підставі абзацу 2
пп. 2 п. 41 Особливостей, як така що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі.
У відповідь, ФОП Трач Олег Володимирович подає до АКМУ скаргу про визнання рішення Замовника, оформлене протоколом № 43_Г_ВТ від 10 травня 2023 року неправомірним, тобто з порушенням норм законодавства у сфері публічних закупівель та вимогою його скасування.
За результатами розгляду скарги Учасника ФОП Трач Олег Володимирович (Рішення АКМУ від 25.05.2023 №7364-р/пк-пз) її задоволено частково та встановлено порушення частини 9 статті 26 Закону та пункту 43 Особливостей, з зобов’язанням Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ФОП Трача Олега Володимировича. При цьому, АМКУ своїм рішенням не зобов’язувала Замовника до вчинення ним дій, зокрема, щодо виявлення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність Учасника за технічними та якісними характеристиками, які були виявлені раніше Замовником та їх виправлення.
Однак, у порушення вимог частини 9 статті 26 Закону №922 та пункту 40 Особливостей, Замовник без наявності на те підстав (виявлення невідповідностей) до 02.06.2023 розмістив повідомлення Учаснику ФОП Трачу Олегу Володимировичу з вимогою про усунення невідповідностей із переліком інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Період усунення порушень:
25.08.2023 17:48 - 09.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
25.08.2023 17:48
Оскарження висновку в суді
Опис:
Враховуючи аргументовані заперечення до висновку оприлюднені в електронній системі закупівель замовник в своїх діях не вбачає порушень законодавства у сфері публічних закупівель, тому позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку Східного офісу держаудитслужби від 25.08.2023 про результати моніторингу процедури закупів №UA-2023-04-26-004250-a направлено до Дніпропетровського окружного адміністративного суду
Дата публікації:
07.09.2023 14:13
Дата відкриття провадження:
12.09.2023 14:49
Номер відкриття провадження:
160/22920/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення до висновку:
Замовником у тендерній документації визначено вимогу для учасників:
Відповідно до додатку 2 Тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції повинен надати документальне підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності управління якістю учасника закупівлі згідно вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» виданого учаснику.
У складі пропозиції ФОП Трач Олег Володимирович було надано сертифікат ISO 9001:2015, IDT «Системи управління якістю. Вимоги». По тексту даного сертифікату зазначено: дата сертифікації 11.02.2021 р., дійсний до 11.02.2024 р., але сертифікат вважається дійсним за умови щорічного підтвердження (2022 р. – до 11.02.2022 р.; 2023 р. – до 11.02.2023 р..). Дійсність сертифіката перевіряється шляхом використання QR коду або за посиланням на сайті https://euro-cert.net/search/?action=search&string=ECS.UA.02.1899. При перевірці сертифікату було виявлено, що його статус «зупинений», тобто документ втратив чинність.
Результат пошуку:
Номер свідоцтва: ECS.UA.02.1899
Термін дії: 11.02.2021 - 11.02.2024
Назва організації: ТРАЧ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ, ПП
Орган: EUROCERT SYSTEM
Опис: роздрібна торгівля автомобільними деталями та приладдям (45.32); роздрібна торгівля, що здійснюється поштовими замовленнями або через Інтернет (47.91); технічне обслуговування та ремонт мотоциклів (45.20)
Країна: Україна
Статус: призупинено [01.06.2022]
Відповідно до умов тендерної документації, всі документи тендерної пропозиції повинні бути чинні на момент розкриття тендерних пропозицій. Тобто, надання не чинного сертифікату розцінюється як його відсутність в складі документів тендерної пропозиції.
Підсумовуючи вище зазначене, пропозицію ФОП Трач Олег Володимирович було відхилено у зв’язку із тим, що його тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, з урахуванням абз. 2 п. 40 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами та доповненнями від 25.02.2023 (надалі - Постанова), а саме: «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо».
Учасником ФОП Трач Олег Володимирович було подано скаргу до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Антимонопольним комітетом України), яку було прийнято до розгляду.
Антимонопольний комітет України виніс рішення від 25.05.2023 №7364-р/пк-пз, у якому зобов'язав Виконавчий комітет Криворізької міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Трача Олега Володимировича та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Агровім трейд" переможцем процедури закупівлі — "34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності" (Автомобільна гума)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023- 04-26-004250-a.
Та також, у якому було зазначено: «Враховуючи викладене, Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави. Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі. Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі, Замовник порушив вимоги пункту 41 Особливостей. Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій учасників, а саме – неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі, та, як наслідок, неправомірно визначивши Переможця Процедури закупівлі, Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що є порушенням вимог статті 5 Закону»
Замовником в повному обсязі було виконано рішення Антимоно - польного комітету України та 02.06.2023 створено вимогу щодо виправлення невідповідності для ФОП Трач Олег Володимирович відповідно до п. 43 Постанови. Учасником ФОП Трач Олег Володимирович не виправлено у визначений час зазначені невідповідності, а саме: учасник в складі пропозиції не надав дійсне документальне підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності управління якістю учасника закупівлі згідно вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» виданого учаснику та була відхилена пропозицію відповідно до абз. 4 підпункту 1 пункту 44 Постанови (не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей).
Таким чином замовник перейшов до розгляду наступної пропозиції учасника.
Дата публікації звіту:
30.08.2023 15:59
Запити/Пояснення
Номер:
84fcab170389483eaf163dc7c90ad6fb
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
21.08.2023 14:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Автомобільної гуми (ДК 021:2015: 34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності), місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50101, Україна, Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1, 34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-26-004250-a), яку проведено Виконавчий комітет Криворізької міської ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Номер:
54974ad229384c7e874eab63a2a372db
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
23.08.2023 11:16
Опис:
Відповідно вимог ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступні пояснення по закупівлі за предметом: «34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності» (Автомобільна гума). Обґрунтування необхідності проведення закупівлі: Закупівля здійснюється на виконання заходів територіальної оборони міста. Технічне завдання розроблено на підставі заявок військових частин. Обґрунтування вартості предмета закупівлі: Визначення очікуваної вартості закупівлі здійснене на підставі проведеного аналізу актуальних цін на такий товар на ринку України на час проведення закупівлі.
Номер:
acb53f559d34419f8ca5ae8e0b5dc206
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
21.08.2023 17:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Автомобільної гуми (ДК 021:2015: 34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності), місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50101, Україна, Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1, 34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-26-004250-a), яку проведено Виконавчий комітет Криворізької міської ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
Чому Замовником висунута вимога учаснику ТОВ «Агровім трейд» про усунення невідповідностей до 28.06.2023, а саме: «в складі пропозиції учасника відсутнє документальне підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності управління якістю учасника закупівлі згідно з вимогами саме ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) "Системи управління якістю. Вимоги" виявлена невідповідність», якщо у документах учасника (файл ТОВ Агровім Трейд(скан ISO 9001).pdf) від 05.05.2023 року зазначений сертифікат був наданий?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Номер:
5f8ba40b82104279a624b859abbf6e87
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
23.08.2023 14:05
Опис:
Відповідно вимог ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступні пояснення по закупівлі за предметом: «34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності» (Автомобільна гума). Учасником ФОП Трач Олег Володимирович подана скарга до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі - Антимонопольного комітету України). ФОП Трач Олег Володимирович у скарзі зазначив, що ТОВ Агровім Трейд надало сканкопію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) (файл "ТОВ Агровім Трейд(скан ISO 9001).pdf") та зазначений документ не відповідає вимогам Документації в частині виду національного стандарту ДСТУ, оскільки надано Сертифікат, що підтверджує відповідність СУЯ іншому стандарту ДСТУ - EN ISO 9001:2018. Антимонопольного комітету України виніс рішення від 20.06.2023№9031-р/пк-пз, у якому зазначив, що замовник не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 40 Особливостей (в редакції, що діяла на момент оголошення Процедури закупівлі) та частини дев'ятої статті 26 Закону. Замовником було скасовано рішення щодо визначення переможцем ТОВ Агровім трейд за процедурою закупівлі та 27.06.2023 опубліковане повідомлення з вимогою усунення невідповідностей. Після виправлення невідповідності 28.06.2023 ТОВ Агровім трейд визнано переможцем процедури закупівлі.