-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«ДК 021:2015 - 44320000-9 Кабелі та супутня продукція. Кабельно-провідникова продукція. Самонесучий ізольований провід»
Завершена
183 018.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 830.18 UAH
мін. крок: 1% або 1 830.18 UAH
Номер:
1bb7a5a4ea4146e39abb1f57dc9d3c1b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-16-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.05.2024 00:00
Період моніторингу:
16.05.2024 17:11 - 07.06.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.05.2024 № 37-з
Хмельницький
Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 16.05.2024 № 37-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
1. UA-2023-04-25-007473-a 25.04.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ковальчук Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішення органу оскарження, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішення органу оскарження, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Комунального підприємства «МІСЬКТЕПЛОВОДЕНЕРГІЯ» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 25.04.2023 № 76 (зі змінами, затвердженим протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 26.04.2023 № 78), звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 26.04.2023,, відповідь Замовника на звернення від 26.04.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 03.05.2023, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕД СИСТЕМС», товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕД ПРЕМІУМ ГРУП», товариства з обмеженою відповідальністю «ДАНАЯ ХОЛДИНГ», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 04.05.2023 № 84, від 10.05.2023 № 86, від 11.05.2023 № 87, від 11.05.2023 № 88, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісії АМКУ) від 24.05.2023 № 7258-р/пк-пз, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 30.05.2023 № 98, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 30.05.2024, договір від 07.06.2023 № 62/282-2023-Н (далі – Договір), додаткову угоду до Договору від 07.06.2023 № 1, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, пояснення (інформацію, документи) від 21.05.2024, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель, звіт про виконання договору про закупівлю.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду Комісії АМКУ не здійснювався.
Період усунення порушень:
03.06.2024 16:09 - 07.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
03.06.2024 16:09
Запити/Пояснення
Номер:
a1439c6cf7a449c2bfdf76973bf3d20e
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
20.05.2024 10:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 - 44320000-9 Кабелі та супутня продукція. Кабельно-провідникова продукція. Самонесучий ізольований провід» за кодом CPV ДК 021:2015: 44320000-9 – Кабелі та супутня продукція (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-25-007473-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
6450d83f5901456eb672a820d297f8ec
Назва:
Пояснення на запит від 20.05.2024
Дата опублікування:
21.05.2024 09:44
Опис:
На Ваш Запит про надання пояснень від 20.05.2024 року в порядку проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 - 44320000-9 Кабелі та супутня продукція. Кабельно-провідникова продукція. Самонесучий ізольований провід» (ID: UA-2023-04-25-007473-a), ідентифікатор моніторингу UA-M-2024-05-16-000001, надаємо наступну інформацію.
ПИТАННЯ 1.
Згідно ч. 1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель.
25.04.2023 року було оголошено закупівлю на підставі Заявки на проведення закупівлі від 24.04.2023 року, наданої ініціатором в межах компетенції згідно Порядку взаємодії між структурними підрозділами комунального підприємства «Міськтепловоденергія» під час планування та проведення публічних закупівель.
У Заявці були визначені необхідна кількість, технічні та якісні характеристики товарів, виходячи з цілі їх використання (підключення об’єктів водопостачання та водовідведення до власних електромереж) для забезпечення сталої та безперебійної роботи підприємства, яке відноситься до критичної інфраструктури.
Очікувана вартість була сформована на основі отриманих комерційних пропозицій після попередніх ринкових консультацій з потенційними учасниками, враховуючи усі технічні, логістичні аспекти, строки поставки та дії договору, а також відтермінування оплати, зумовлене нестабільним надходженням коштів від господарської діяльності підприємства та відповідно уникнення можливості порушення зобов’язань Замовником перед Учасником щодо вчасної оплати, особливо у літній період, коли послуги теплопостачання населенню не надаються, а видатки на утримання господарства та його підготовки до роботи в осінньо-зимовий період зростають.
ПИТАННЯ 2.
Згідно п. 41 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 зі змінами і доповненнями стосується в імперативному порядку головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки. Відповідно п.4 Постанови органам місцевого самоврядування рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті. Комунальне підприємство «Міськтепловоденергія» не відноситься до жодної із вказаних в Постанові категорій суб’єктів. Публічні закупівлі здійснюються у відповідності з вимогами законодавства, уся необхідна інформація щодо закупівель оприлюднюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Генеральний директор
КП «Міськтепловоденергія» Олександр ПОХИЛКО