-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дорожнього покриття частини вулиці Калинова в селі Медвеже Вушко Вінницького району Вінницької області (ДК 021:2015 – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Завершена
2 989 176.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 891.76 UAH
мін. крок: 1% або 29 891.76 UAH
Номер:
26fa397535b9477390f982c2bc9378f6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-11-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.07.2023 00:00
Період моніторингу:
11.07.2023 12:59 - 02.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.07.2023 №57-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 11.07.2023 №57-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2. UA-2023-04-24-010398-a 24.04.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо повноти оприлюднення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення пункту 15 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти оприлюднення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Відділу житлово-комунального господарства, транспорту та благоустрою Агрономічної сільської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішеннями уповноваженої особи від 24, 27 квітня та 04 травня 2023 року (протоколи №14, 20), звернення до Замовника за роз’ясненням щодо тендерної документації, відповідь Замовника, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - колегія АМКУ) від 10 травня 2023 року №6300-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Хмільницька будівельна компанія», рішення уповноваженої особи від 16 травня 2023 року (протоколи №24), повідомлення про намір укласти договір, договір від 22 травня 2023 року №Д4, звіт про результати проведення процедури закупівлі, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткову угоду від 13 липня 2023 року №1 та пояснення від 18 липня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі з питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель Замовником щодо тих порушень, обставин та підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Відповідно до норм пункту 24 Постанови №1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 року №1082, та вимог Постанови №1178 оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Водночас пунктом 26 Постанови №1178 передбачено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону.
Так, пунктом 15 частини другої статті 21 Закону визначено, що в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначаються відомості про розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
За результатами моніторингу установлено, що розміщене Замовником в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів за номером UA-2023-04-24-010398-a не містить відомостей про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 15 частини другої статті 21 Закону.
Період усунення порушень:
24.07.2023 15:29 - 08.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
24.07.2023 15:29
Оскарження висновку в суді
Опис:
Відділ житлово-комунального господарства, транспорту та благоустрою Агрономічної сільської ради повідомляє, що висновок від 24.07.2023 року Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-04-24-010398-a буде оскаржений до суду.
Дата публікації:
04.08.2023 15:44
Дата відкриття провадження:
09.08.2023 00:00
Номер відкриття провадження:
120/11968/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
ca8cf7aae6d1459c802abf1d670f7c8e
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
13.07.2023 17:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття частини вулиці Калинова в селі Медвеже Вушко Вінницького району Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-04-24-010398-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Чому оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій, як це визначено пунктом 9 частини другої статті 21 Закону?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d388b0bb24534fd99fe456f558fcb655
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
18.07.2023 10:07
Опис:
На Ваш запит відділ житлово-комунального господарства, транспорту та благоустрою Агрономічної сільської ради повідомляю наступне:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт дорожнього покриття частини вулиці Калинова в селі Медвеже Вушко Вінницького району Вінницької області». Експертиза проведена ТзОВ «ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНЕ БЮРО».
Розміру бюджетного призначення 2 989 176,00 грн (Два мільйона дев’ятсот вісімдесят дев’ять тисяч сто сімдесят шість гривень 00 копійок) з ПДВ, відповідно до Рішення 33 сесії 8 скликання 23.12.2022р. №2327 та Рішення 38 сесії 8 скликання 11.04.2023р. №2453
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Відділу житлово-комунального господарства, транспорту та благоустрою Агрономічної сільської ради та норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації. Робочий проєкт на Капітальний ремонт дорожнього покриття частини вулиці Калинова в селі Медвеже Вушко Вінницького району Вінницької області розроблений на підставі завдання замовника на проєктування. Передбачено виконання робіт з капітального ремонту в повному обсязі, а саме: Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи із щебеню, улаштування основ та покриттів з піщано-гравійних сумішей, улаштування покриттів з гарячих асфальтобетонних сумішей, укріплення узбіччя.
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://agronomichna-gromada.gov.ua/news/1682704815/
2. Чому оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій, як це визначено пунктом 9 частини другої статті 21 Закону?
Оголошення про проведення відкритих торгів ідентифікатор закупівлі UA-2023-04-24-010398-a по об’єкту «Капітальний ремонт дорожнього покриття частини вулиці Калинова в селі Медвеже Вушко Вінницького району Вінницької області» відповідно до пункту 9 частини другої статті 21 Закону містить інформацію щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій про що свідчить скріншот екрану за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-24-010398-a