-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція вулиці Відродження (від вул. Т.Боровця до ФОКа) в місті Ковелі Волинської області
Завершена
23 436 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 117 180.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 117 180.00 UAH
Номер:
407745c980204c5aa17b57974086774c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-03-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.06.2023 00:00
Період моніторингу:
03.07.2023 16:08 - 25.07.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.06.2023 № 204
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
32 UA-2023-04-24-008461-a 24.04.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Волиньдорбуд», відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця,– порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом Уповноваженої особи від 01.05.2023 № 36, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 06.05.2023, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Волиньдорбуд» (далі – ТОВ «Волиньдорбуд»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учаснику до 10 травня 2023, повідомлення про намір укласти договір від 11.05.2023, договір підряду від 24.05.2023 № 84 на суму 23 200 800,00 грн, пояснення Замовника, надане 12.07.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
20.07.2023 17:27 - 26.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
20.07.2023 17:27
Запити/Пояснення
Номер:
82f20cf36c6f48a580a79a52a68103ad
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
10.07.2023 12:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції вулиці Відродження (від вул. Т. Боровця до ФОКа) в місті Ковелі Волинської області (ДК 021:2015:45454000-4: Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-24-008461-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
033cce5b546b48a28e83e97be8f5be75
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
12.07.2023 09:43
Опис:
На Ваш запит про надання пояснень по закупівлі робіт з реконструкції вулиці Відродження (від вул. Т. Боровця до ФОКа) в місті Ковелі Волинської області (ДК 021:2015:45454000-4: Реконструкція) ідентифікатор закупівлі UA-2023-04-24-008461-a інформуємо, що обґрунтування розміру бюджетного призначення закупівлі визначено згідно рішення сесії Ковельської міської ради від 28.02.2023р. № 32/16 «Про внесення змін до рішення міської ради від 21.12.2022р. № 29/23 «Про бюджет Ковельської міської територіальної громади на 2023 рік». З даним рішенням можна ознайомитись на офіційному сайті Ковельської міської ради за посиланням https://kowelrada.gov.ua/doc_vyd/rishennya-miskoyi-rady/
В доповнення надаємо копію рішення сесії Ковельської міської ради від 28.02.2023р. № 32/16 в форматі docx, xlsx та pdf.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі у складі тендерної документації сформовані на підставі та з урахуванням умов та вимог згідно розробленої проектно-кошторисної документації (зокрема дефектних актів, локальних кошторисів, тощо) та практики застосування і виконання відповідних робіт для досягнення якісного результату по об’єкту будівництва. До основних технічних характеристик закупівлі відносяться наступні показники: протяжність ділянки ремонту – 0,343 км, ширина проїзної частини – 15,0 м, кількість смуг руху – 4, категорія вулиці – магістральна вулиця загальноміського значення. Детальний опис технічних характеристик закупівлі відображено в Додатку 3 до тендерної документації.
Очікувану вартість предмета закупівлі розраховано з врахуванням рекомендацій, викладених в позитивному експертному звіті від 13.04.2023р. № 13/104/054-04/23 ТзОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА» (ЄДРПОУ: 42431096) згідно кошторисної вартості будівництва в розмірі 23 883 002,00 грн. В послідуючому, очікувана вартість предмета закупівлі, яка склала 23 436 000,00 грн., визначена на основі кошторисного розрахунку без врахування коштів на здійснення технічного нагляду, вартості вишукувальних робіт, вартості проектних робіт, вартості експертизи проектної документації та коштів на здійснення авторського нагляду.
Також надаємо посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://kowelrada.gov.ua/zhkg/publichna-informacziya-v-galuzi-komunalnogo-gospodarstva/