-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги підприємств щодо перевезення безпечних відходів на території Жмеринської міської територіальної громади, за кодом 90510000-5 відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (утилізація сміття та поводження зі сміттям)
Послуги надавати згідно вимог чинного законодавства України та вимог що звичайно ставляться до даного виду послуг
Завершена
1 278 840.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 788.40 UAH
мін. крок: 1% або 12 788.40 UAH
Номер:
46a4f41a918d476ab8d3aa8977bd5feb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-14-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.11.2024 00:00
Період моніторингу:
14.11.2024 15:58 - 06.12.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.11.2024 №95-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник
Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 14.11.2024 №95-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2023-04-21-010496-a, 21.04.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розміщення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням вимог Постанови №1178 установлено порушення вимог пункту 28 Постанови №1178.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ПП ПП «Бравіс-Сервіс» установлено порушення вимог пункту 40 Постанови №1178, абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на дату оголошення процедури закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 21 квітня 2023 року №15) (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПП «Бравіс-Сервіс», рішення уповноваженої особи від 04 травня 2023 року (протокол №18), повідомлення про намір укласти договір, договір послуги щодо перевезення безпечних відходів від 10 травня 2023 року №103 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору, додаткова угода від 29 грудня 2023 року №1 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 27 листопада 2024 року через електронну систему закупівель.
Пунктом 24 Постанови №1178 визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082 (далі – Порядок №1082), та Постанови №1178 оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Вимогами пункту 14 Порядку №1082 визначено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, в окремих електронних полях зазначається інформація щодо коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що предметом закупівлі, згідно з тендерною документацією та оголошенням про проведення процедури закупівлі, є послуги підприємств щодо перевезення безпечних відходів на території Жмеринської міської територіальної громади, що включають збір і вивезення побутових відходів з контейнерних майданчиків та стихійних звалищ з території Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області.
Водночас, в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовник зазначив лише код предмета закупівлі: ДК 021-2015: 90510000-5: — «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям», тоді як Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), містить коди послуг, що найбільше відповідають назвам номенклатурних позицій предмета закупівлі: 90511000-2 «Послуги зі збирання сміття» (в тому числі: 90511100-3 «Послуги зі збирання сміття з урн і контейнерів у громадських місцях»; 90511200-4 «Послуги зі збирання побутових відходів»; 90511300-5 «Послуги зі збирання розкиданого сміття»), 90512000-9 «Послуги з перевезення сміття», 90513000-6 «Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація».
Однак, Замовником на порушення вимог пункту 14 Порядку №1082 в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях не зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно із Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Нормами пункту 28 Постанови №1178 визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Постанови №1178.
Водночас моніторингом установлено, що у пункті 7 розділу І, пункті 4 розділу V тендерної документації Замовником не враховані зміни, внесені до абзаців третіх підпунктів 1, 2 пункту 41 Постанови №1178, що набрали чинності 25 лютого 2023 року згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2023 року №157 «Про внесення змін до Постанови №1178».
Також, Замовник в тендерній документації (пункти 1, 5 розділу ІІІ, пункт 1 розділу VII) зазначив посилання на положення статті 17 Закону, тоді як виключний перелік підстав для прийняття замовником рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхиленні його тендерної пропозиції визначений в пункті 44 Постанови №1178.
Крім того, в пункті 3 розділу VI тендерної документації Замовник визначив випадки визнання договору про закупівлю нікчемним не у відповідності до вимог пункту 21 Постанови №1178.
Отже, Замовником складено тендерну документацію з недотриманням пунктів 21, 41 та 44 Постанови №1178.
Враховуючи вищевикладене, тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог пункту 28 Постанови №1178.
Замовником в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено вимогу щодо завантаження учасником інформації, що підтверджує його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, згідно з Додатком 2 до тендерної документації, зокрема про наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Так, в підпункті 3 Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлені вимоги щодо надання довідки в довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням договору за період з 2020 по 2022 роки; наданням копії відповідного договору та документів, що підтверджують виконання цього договору в повному обсязі, зокрема копії первинних документів (документа), що визначені в таких договорах (видаткові накладні/акти виконаних робіт/акти наданих послуг/тощо).
Учасником ПП «Бравіс-Сервіс», якого обрано переможцем, у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору від 27 квітня 2023 року №82 (стор. 23 файлу «Перелік 1.pdf»), в якій міститься інформація про шість договорів на закупівлю Замовником послуг з утилізації сміття та поводження із сміттям (вивіз сміття), а також перевезення сміття й безпечних відходів, в тому числі договір від 05 квітня 2022 року №73 (далі – Договір №73).
Водночас учасником ПП «Бравіс-Сервіс» надано копію одного Договору №73 без Переліку та місцезнаходження контейнерних майданчиків по м. Жмеринка та сільським населеним пунктам старостинських округів Жмеринської міської територіальної громади, який є його невід’ємною частиною ( стор. 24-28 файлу «Перелік 1.pdf»).
Отже тендерна пропозиція учасника ПП «Бравіс-Сервіс» не містить копії Договору №73 в повному обсязі, інформація про який зазначена ним в довідці про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору від 27 квітня 2023 року №82, чим порушено вимоги підпункту 3 Додатку 2 до тендерної документації.
Також учасником ПП «Бравіс-Сервіс» на підтвердження виконання Договору №73 надано акти по вивезенню сміття за квітень-грудень 2022 року на загальну суму 1 493 715,02 грн (стор. 29-37 файлу «Перелік 1.pdf»), тоді як за умовами пункту 3.1. розділу ІІІ Договору №73 ціна Договору становить 1 606 060,16 грн.
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі – Управління) Замовник у своєму поясненні зазначив, що учасником помилково не додано один акт, що і становить різницю між укладеним договором та наданими актами, проте оскільки наданий аналогічний договір укладений із Замовником та виконаний в повному обсязі, то таким чином дана вимога є виконаною.
Враховуючи вищевикладене учасником ПП «Бравіс-Сервіс» не надано в повному обсязі документів, що підтверджують виконання Договору №73, чим порушено вимоги підпункту 3 Додатку 2 до тендерної документації.
Інших документальних підтверджень, які б свідчили про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, інформація про які зазначена в довідці про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору від 27 квітня 2023 року №82, тендерна пропозиція учасника ПП «Бравіс-Сервіс» не містить.
Пунктом 40 Постанови №1178 визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення вимог пункту 40 Постанови №1178 не надав можливості учаснику ПП «Бравіс-Сервіс» їх усунути.
Відповідно до пункту 3 Постанови №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Постанови №1178.
Відповідно до вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ПП «Бравіс-Сервіс» як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, а обрав його переможцем та уклав з ним Договір на суму 1 278 840,00 грн.
Відповідно до пункту 4 Постанови №1178 замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю у строки, визначені пунктом 12 частини першої статті 10 Закону, у разі виконання сторонами договору про закупівлю, укладеного відповідно до пункту 10 Постанови №1178, або закінчення строку дії такого договору про закупівлю за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Вимогами пункту 12 частини першої статті 10 Закону встановлено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, зокрема звіт про виконання договору про закупівлю протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Умовами Договору визначено, що його ціна становить 1 278 840,00 грн (пункт 3.1. розділу ІІІ), та строк дії – до 31 грудня 2023 року (пункт 10.1. розділу X). Додатковою угодою від 29 грудня 2023 року №1, дію Договору продовжено на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, що становить 255 000,00 грн. При цьому, в пункті 4 Додаткової угоди від 29 грудня 2023 року №1 зазначено, що угода діє до повного виконання сторонами своїх зобов’язань по Договору.
На запит Управління щодо неоприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю Замовник у своєму поясненні зазначив, що на сьогоднішній день ПП «Бравіс-Сервіс» виконано Договір не в повному обсязі.
Період усунення порушень:
09.12.2024 17:36 - 24.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
09.12.2024 17:36
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Уповноваженій особі управління ЖКГ Жмеринської міської ради оголошено попередження та проведено роз'яснювальню роботу з метою недопоущення порушень у майбутньому та уникнення негативних наслідків
Дата публікації звіту:
19.12.2024 16:44
Запити/Пояснення
Номер:
74a70ff139ad43328eb01774d1779b19
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
22.11.2024 16:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг підприємств щодо перевезення безпечних відходів на території Жмеринської міської територіальної громади (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-04-21-010496-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду.
3. Чому тендерна документація (пункт 7 розділу І; пункт 5 розділу ІІІ; пункт 4 розділу V; пункт 3 розділу VI; розділ VII) складена не у відповідності до вимог пунктів 21, 41, 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, в редакції станом на дату затвердження тендерної документації?
4. Яким чином учасником ПП «Бравіс-Сервіс», якого обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації щодо:
-підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, в частині надання копії відповідного договору та документів, що підтверджують його виконання в повному обсязі (пункт 3 додатку №2), оскільки у складі тендерної пропозиції містяться акти по вивезенню сміття за квітень-грудень 2022 року на загальну суму 1493715,02 грн, а договір від 05 квітня 2022 року №73 укладений на суму 1 606 060,16 грн? Також зазначений договір не містить Переліку та місцезнаходження контейнерних майданчиків по м. Жмеринка та сільським населеним пунктам старостинських округів Жмеринської міської територіальної громади, що є невід’ємною його частиною;
-зазначення учасником в інформації та/або документах про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (у тому числі відповідної технічної специфікації), зокрема у розділі 2. «Докладний опис послуги», інформації про надання послуги зі збору і вивезення побутових відходів з контейнерних майданчиків та стихійних звалищ з території Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області відповідно до актів обстеження з фотофіксацією?
5. Чому в електронній системі закупівель не оприлюднений звіт про виконання договору послуги щодо перевезення безпечних відходів від 10 травня 2023 року №103?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від 100 до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
0e5dd6a4922d4efcaa56c7839b92a8a1
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
27.11.2024 16:20
Опис:
На виконання запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про надання пояснення від 22.1.2024 в межах проведення моніторингу UA-M-2024-11-14-000029 по закупівлі: Послуги підприємств щодо перевезення безпечних відходів на території Жмеринської міської територіальної громади, за кодом 90510000-5 відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (утилізація сміття та поводження зі сміттям) інформацію щодо якої опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:
UA-2023-04-21-010496-a, Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області, яке є замовником цієї закупівлі, надає пояснення на наступні запитання:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Визначення очікуваної вартості зроблено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на підставі закупівельних цін попередніх закупівель з урахуванням коефіцієнту індексації.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду.
https://drive.google.com/drive/folders/1pK1LVhuy0aONwgjTzpwwtW0LuJz8F6o2
3. Чому тендерна документація (пункт 7 розділу І; пункт 5 розділу ІІІ; пункт 4 розділу V; пункт 3 розділу VI; розділ VII) складена не у відповідності до вимог пунктів 21, 41, 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, в редакції станом на дату затвердження тендерної документації?
Тендерна документація відповідає вимогам пунктів 21, 41, 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, в редакції станом на дату затвердження тендерної документації, а саме редакції від 20.04.2023 року.
4. Яким чином учасником ПП «Бравіс-Сервіс», якого обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації щодо: -підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, в частині надання копії відповідного договору та документів, що підтверджують його виконання в повному обсязі (пункт 3 додатку №2), оскільки у складі тендерної пропозиції містяться акти по вивезенню сміття за квітень-грудень 2022 року на загальну суму 1493715,02 грн, а договір від 05 квітня 2022 року №73 укладений на суму 1 606 060,16 грн? Також зазначений договір не містить Переліку та місцезнаходження контейнерних майданчиків по м. Жмеринка та сільським населеним пунктам старостинських округів Жмеринської міської територіальної громади, що є невід’ємною його частиною; -зазначення учасником в інформації та/або документах про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (у тому числі відповідної технічної специфікації), зокрема у розділі 2. «Докладний опис послуги», інформації про надання послуги зі збору і вивезення побутових відходів з контейнерних майданчиків та стихійних звалищ з території Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області відповідно до актів обстеження з фотофіксацією?
Додатком 2 до тендерної документації КВАЛІФІКАЦІЙНІ (КВАЛІФІКАЦІЙНИЙ) КРИТЕРІЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ ТА ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ УСТАНОВЛЕНИМ КРИТЕРІЯМ І ВИМОГАМ ЗГІДНО ІЗ ЗАКОНОДАВСТВОМ передбачено надання довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника (у разі наявності) або з накладенням КЕП/УЕП та електронної печатки (у разі наявності), в якій зазначається інформація про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням договору за період з 2020 по 2022 роки, наданням копії відповідного договору та документів, що підтверджують виконання цього договору в повному обсязі, зокрема копії первинних документів (документа), що визначені в таких договорах (видаткові накладні/акти виконаних робіт/акти наданих послуг/тощо). Під аналогічними договором слід розуміти виконаний учасником договір відповідно до його умов, згідно з яким учасник надав послуги щодо перевезення безпечних відходів. Вищезазначені вимоги поширюються на аналогічні за предметом закупівлі договори, які будуть зазначені учасником у цій довідці.
В вимогах тендерної документації не було вимоги надання переліку та місцезнаходження контейнерних майданчиків по м. Жмеринка та сільським населеним пунктам старостинських округів Жмеринської міської територіальної громади.
З боку учасника було помилково не додано один акт, що і становить різницю між укладеним договором та наданими актами.
В свою чергу на виконання аналогічного договору Учасником було завантажено виконаний в повному обсязі договір замовником якого є управління житлово-комунального господарства, таким чином дана вимога є виконаною.
5. Чому в електронній системі закупівель не оприлюднений звіт про виконання договору послуги щодо перевезення безпечних відходів від 10 травня 2023 року №103?
Пунктом 4 Додатковї угоди зазначено, що Угода вступає в дію з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками Сторін і діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань по Договору.
На сьогоднішній день ПП «Бравіс-Сервіс» виконано Договір не в повному обсязі.