• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Бензин А-95 у талонах, дизельне паливо у талонах (код ДК 021:2015-09130000-9 Нафта і дистиляти)

Завершена

7 700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 38 500.00 UAH
Номер: d46d9948da814ec0b35e81a75520ae87
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-07-25-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.07.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 25.07.2023 21:25 - 16.08.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 25.07.2023 №169 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 25.07.2023 року. В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.07.2023 №169 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 6 UA-2023-04-20-009125-a 20.04.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 722-88-89, helenochka0806@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, правомірність внесення змін до договору, аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 серпня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178, внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, правомірність внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Комунального спеціалізованого підприємства «Харківгорліфт», оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом Уповноваженої особи від 20 квітня 2023р №09, тендерну пропозицію ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» (далі – учасник – переможець), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 02.05.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.05.2023 (про визначення переможця), повідомлення про намір укласти договір від 03.05.2023 року, договір від 10.05.2023 року №288, додаткова угода від 16.05.2023 №1, додаткова угода від 23.05.2023 №2, додаткова угода від 31.05.2023 №3. Моніторингом за результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено, що Відповідно до пункту 24 Постанови №1178 Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 11.06.2020 №1082 (далі – Наказ №1082), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Разом з тим, пунктом 14 Наказу №1082 передбачено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. При цьому, на порушення вимог пункту 14 Наказу №1082 в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях недостовірно зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, а саме: в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовником зазначено код предмета закупівлі ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти, тоді як Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 749, містить позиції щодо товару, який має намір придбати Замовник, а саме: 09132000-3 «Бензин» та 09134200-9 «Дизельне паливо». Таким чином вище зазначене є порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082.
Період усунення порушень: 01.08.2023 18:14 - 16.08.2023 00:00
Дата публікації висновку: 01.08.2023 18:14

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Розглянувши Ваш висновок щодо проведеного аналізу закупівлі - бензин А-95 у талонах та дизельне паливо у талонах №UA-2023-04-20-009125-a з очікуваною вартістю 7 700 000,00 грн., звітуємо про наступне: Комунальне спеціалізоване підприємство «Харківгорліфт» (надалі – КСП «Харківгорліфт», підприємство, замовник) у своїх діях керується чинним законодавством України та здійснювало закупівлю №UA-2023-04-20-009125-a виходячи з наступного: Відповідно до пункту 15 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі — Порядок № 708). Предмет закупівлі визначається замовником самостійно, з урахуванням вимог Порядку № 708, який встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Відповідно до частини 22 статті 1 Закону предмет закупівлі — товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Відповідно до Порядку № 708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Пунктом 34 частини 1 статті 1 Закону визначено, що товари — продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Замовник планував закупівлю товару «Бензин» та «Дизельне паливо» відповідно до ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 «Бензин» відповідає код 09132000-3 — Бензин, ДК 021:2015 «Дизельне паливо» відповідає код 09134200-9 «Дизельне паливо». Але вибрати для закупівлі такий код замовник не може, адже предмет закупівлі, відповідно до Порядку № 708, визначається за четвертим знаком. Тому для такого товару предмет закупівлі визначався за кодом: 09130000-9 — Нафта і дистиляти ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, а саме за 4 цифрою до першого нуля: «Бензин», «Дизельне паливо» код 09130000-9 — Нафта і дистиляти за ДК 021-2015 Єдиного закупівельного словника. Проаналізувавши Ваш висновок по закупівлі №UA-2023-04-20-009125-a Комунальне спеціалізоване підприємство «Харківгорліфт» повідомляє, що з уповноваженими особами підприємства проведно виховну роботу, уповноважені особи підприємства пройдуть додаткове навчання у сфері публічних закупівель, зокрема і самостійне вивчення Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі та в подальшій роботі, з метою недопущення помилок, зауваження буде враховане до уваги.
Дата публікації звіту: 07.08.2023 11:06

Запити/Пояснення