• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт віконних, дверних прорізів та вітражних блоків (перегородок) у приміщенні навчального корпусу КЗ «ЗОЦ НТТУМ «Грані» ЗОР за адресою: м. Запоріжжя, пр. Маяковського, буд. 14

Завершена

580 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 900.00 UAH
Номер: 13fe04f5fce242058ee308f743500f59
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-09-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.05.2023 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 09.05.2023 09:37 - 31.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: Н А К А З 08.05.2023 № 37-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 08.05.2023 № 37-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 2. UA-2023-04-20-005782-a, яку проводить Комунальний заклад «Запорізький обласний центр науково-технічної творчості учнівської молоді «Грані» Запорізької обласної ради;
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 61) 764-86-75, oksana_uglova@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НИКС-П ТРЕЙД» установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо припинення договірних відносин, враховуючи норми договору, Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: « 10 » травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Запорізький обласний центр науково-технічної творчості учнівської молоді «Грані» Запорізької обласної ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.04.2023 № 32; тендерну пропозицію ТОВ «НИКС-П ТРЕЙД», протокол уповноваженої особи від 01.05.2023 № 33 щодо визначення переможцем ТОВ «НИКС-П ТРЕЙД», повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 01 травня 2023 року, договір про надання послуг з поточного ремонту від 08.05.2023 № 5/23. За результатом проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «НИКС-П ТРЕЙД» вимогам до учасника, встановленим Замовником у тендерній документації. Так, згідно пункту першого Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Проте, при перевірці електронного підпису (файл «sign»), яким було підписано тендерну пропозицію учасника торгів ТОВ «НИКС-П ТРЕЙД», на сайті https://czo.gov.ua/verify з’являється інформація, що тип підпису – «удосконалений», тип носія особистого ключа – «незахищений», що не відповідає умовам ТД. Крім того, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» ТД Замовника встановлено вимогу щодо надання учасником Довідки про наявність документально підтвердженого аналогічного (их)* договору(ів), за встановленою формою, з одночасним наданням наступних підтверджуючих документів, зокрема: - договір(и) відповідно до довідки; - відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом уповноваженої особи замовника, не більше десятиденної давнини відносно дати подання пропозиції учасником). На виконання даної вимоги ТД учасником ТОВ «НИКС-П ТРЕЙД» у складі тендерної пропозиції надано Довідку про досвід виконання аналогічних договорів та копію Договору підряду від 12.07.2022 № 4542/39. Проте, відповідно пункту 12.1 Договору підряду від 12.07.2022 № 4542/39, невід’ємною частиною цього договору є Додаток № 1 – Договірна ціна з пояснювальною запискою щодо вартості показників, врахованих у Договірній ціні, який учасником ТОВ «НИКС-П ТРЕЙД» не надано у складі його тендерної пропозиції, тобто аналогічний договір від 12.07.2022 № 4542/39 надано не в повному обсязі. Також, наданий у складі тендерної пропозиції відгук про належне виконання учасником договору, зазначеного у довідці про досвід виконання аналогічних договорів, датований 14.09.2022, що не відповідає умовам ТД стосовно десятиденної давнини відносно дати подання пропозиції учасником. Таким чином, учасником ТОВ «НИКС-П ТРЕЙД» не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» згідно вимог ТД. З огляду на викладене, тендерна пропозиція ТОВ «НИКС-П ТРЕЙД» не відповідала умовам ТД Замовника та підлягала відхиленню на підставі підпункту 2 пункту 41 Особливостей. Проте, на порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «НИКС-П ТРЕЙД», натомість відповідно до протокольного рішення від 20.04.2023 № 32 ТОВ «НИКС-П ТРЕЙД» визначено переможцем торгів, та в подальшому з ним укладено договір від 08.05.2023 № 5/23.
Період усунення порушень: 10.05.2023 11:59 - 25.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 10.05.2023 11:59

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: УО надає лист від 11.05.2023 №88 про роз'яснення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі та Протокол щодо прийняття рішення УО від 11.05.2023 №38. Уповноважена особа прийняла рішення про припинення договірних відносин з ТОВ "НИКС-П ТРЕЙД" за ДК 45420000-7 - Столярні та теслярні роботи (Поточний ремонт віконних, дверних прорізів та вітражних блоків (перегородок) у приміщенні навчального корпусу КЗ «ЗОЦ НТТУМ «Грані» ЗОР за адресою: м. Запоріжжя, пр. Маяковського, буд. 14).
Дата публікації звіту: 11.05.2023 13:18

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Порушення усунуто, зокрема, шляхом припинення договірних відносин з ТОВ "НИКС-П ТРЕЙД"
Дата публікації: 18.05.2023 11:44