-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
ДК 021:2015 - 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуга з благоустрою населених пунктів, а саме: прибирання, підмітання території по Бориспільській міській територіальній громаді)
Завершена
29 380 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 146 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 146 900.00 UAH
Номер:
8d309d71e1064ce1a5acc0c1e9273f84
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-21-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.06.2023 00:00
Період моніторингу:
21.06.2023 09:48 - 13.07.2023 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.06.2023 № 183
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2023-04-18-008851-a 18.04.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті встановлено порушення частини 4-1 Постанови № 710.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції КП ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Держаудитслужба зобов’язує вжити заходи з недопущення встановленого порушення в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова № 710), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління житлово-комунального господарства Виконавчого комітету Бориспільської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.04.2023 № 35, тендерну пропозицію КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА» (далі – КП ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА»), протокол про визначення переможця від 28.04.2023 № 35/1, повідомлення про намір укласти договір від 28.04.2023, договір від 04.05.2023 № 170 на суму 29 379 757,32 грн, у тому числі ПДВ 4 896 626,22 грн (далі – Договір), пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 28.06.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови № 710 Замовник оприлюднює обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі.
За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710 на власному веб сайті Замовника (https://borispol-rada.gov.ua/item/55304-dk-0212015-906100006-posluhy-z-prybyrannia-ta-pidmitannia-vulyts-posluha-z-blahoustroiu-naselenykh-punktiv-a-same-prybyrannia-pidmitannia-terytorii-po-boryspilskii-miskii-terytorialnii-hrom.html) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено 29.05.2023, що перевищує п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі за номером UA-2023-04-18-008851-a, а саме 18.04.2023.
Період усунення порушень:
07.07.2023 14:31 - 22.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
07.07.2023 14:31
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Головне управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бориспільської міської ради, на виконання висновку Державної аудиторської служби України від 07.07.2023 року про результат моніторингу процедури закупівлі UA-2023-04-18-008851-a, повідомляє про те, що від начальника відділу з питань публічних закупівель витребуване письмове пояснення щодо встановленого порушення Закону України «Про публічні закупівлі» та попереджено її про недопущення порушень у подальшому.
Дата публікації звіту:
10.07.2023 15:32
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
21.09.2023 10:56
Запити/Пояснення
Номер:
fc6abcca24c54acfb2ae96249dd31296
Назва:
Запит на отримання інформації
Дата опублікування:
23.06.2023 11:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуга з благоустрою населених пунктів, а саме: прибирання, підмітання території по Бориспільській міській територіальній громаді) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-18-008851-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні: інформації та розрахунків з підтвердними документами, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
113c9d059d3f45529bcd25f62e8e3f15
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
28.06.2023 10:58
Опис:
Замовник здійснював визначення очікуваної вартості предмета закупівлі ДК 021:2015 - 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуга з благоустрою населених пунктів, а саме: прибирання, підмітання території по Бориспільській міській територіальній громаді) на підставі фактичного надання послуг у попередніх періодах для забезпечення життєдіяльності громади, з урахуванням запланованих поточних завдань замовника та вимог діючого законодавства.
Кошти на закупівлю ДК 021:2015 - 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуга з благоустрою населених пунктів, а саме: прибирання, підмітання території по Бориспільській міській територіальній громаді) було виділено рішення міської ради від 03 березня 2023 року № 2370-35-VIII «Про внесення змін до рішення міської ради від 16.12.2022 № 2204-33-VІІІ «Про бюджет Бориспільської міської територіальної громади на 2023 рік».
Замовник при визначенні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі керувався Законом України «Про благоустрій населених пунктів», Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54, Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 № 154; Методичних рекомендацій з прибирання території об’єктів благоустрою населених пунктів затверджених наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 07.07.2008 № 213.
Додатки:
- Технічне завдання;
- Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01 на зимове прибирання;
- Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-02 на літнє прибирання