• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне

Торги не відбулися

4 344 040.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 720.20 UAH
Номер: f044780ee2604d4e976f5ac9bfa186aa
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-24-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.05.2023 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 24.05.2023 16:19 - 15.06.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.05.2023 № 36-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 23.05.2023 № 36-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-04-18-007873-a 18.04.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 66) 706-24-52, nata012533@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пунктів 38, 40 Особливостей. За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710 установлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пунктів 38, 40 Особливостей, пункту 4-1 Постанови № 710, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 25.02.2023) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Устинівської селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 05.05.2023 № 05/05, тендерні пропозиції учасників приватного підприємства «ПРОФІТПАЛ» (далі - ПП «ПРОФІТПАЛ») товариства з обмеженою відповідальністю «Перша паливно – енергетична корпорація», товариства з обмеженою відповідальністю «Торгівельно – виробнича компанія «Вугілля ДОН ПРАЙМ» (далі – ТОВ «ТВК «Вугілля ДОН ПРАЙМ»), роз’яснення від 21.04.2023 на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації від 20.04.2023 та від 21.04.2023, протокольне рішення уповноваженої особи від 18.05.2023 № 18/05, протокольні рішення (протоколи) від 19.05.2023 № 19/05, від 22.05.2023 № 22/05, від 23.05.2023 № 23/5, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 23.05.2023, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – АМКУ) від 02.05.2023 № 5814-р/пк-пз, від 08.06.2023 № 8353-р/пк-пз, пояснення надані 26.05.2023, 29.05.2023, 19.06.2023 Замовником через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду АМКУ, не здійснювався. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що на порушення вимог пункту 38 Особливостей, згідно з протокольним рішення уповноваженої особи від 18.05.2023 № 18/05, прийнято рішення щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ПП «ПРОФІТПАЛ» після завершення строку розгляду тендерної пропозиції даного учасника, який, відповідно до вимог пункту 38 Особливостей складає 5 робочих днів (з 11.05.2023 по 17.05.2023) з дня визначення її найбільш економічно вигідною пропозицією (з 10.05.2023). Крім того, на порушення вимог пункту 40 Особливостей розміщено вимогу щодо усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником ПП «ПРОФІТПАЛ» (до 18 травня 2023 16:22) в останній день строку розгляду тендерної пропозиції ПП «ПРОФІТПАЛ» (з 11.05.2023 по 17.05.2023). При проведенні моніторингу питання виконання Замовником вимог Постанови № 710, на запит Держаудитслужби про надання пояснень від 25.05.2023, Замовник 26.05.2023 не повідомив про розміщення інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови № 710.
Період усунення порушень: 22.06.2023 16:22 - 07.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 22.06.2023 16:22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Враховано всі зауваження та у зв'язку зі скороченням видатків на здійснення закупівлі, прийнято рішення про скасування закупівлі. Проведено роботу з метою недопущення в подальшому зазначених порушень
Дата публікації звіту: 29.06.2023 16:24

Запити/Пояснення