-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вугілля кам’яне
Торги не відбулися
4 344 040.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 720.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 720.20 UAH
Номер:
f044780ee2604d4e976f5ac9bfa186aa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-24-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.05.2023 00:00
Період моніторингу:
24.05.2023 16:19 - 15.06.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.05.2023 № 36-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 23.05.2023 № 36-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-04-18-007873-a 18.04.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пунктів 38, 40 Особливостей.
За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710 установлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пунктів 38, 40 Особливостей, пункту 4-1 Постанови № 710, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 25.02.2023) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Устинівської селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 05.05.2023 № 05/05, тендерні пропозиції учасників приватного підприємства «ПРОФІТПАЛ» (далі - ПП «ПРОФІТПАЛ») товариства з обмеженою відповідальністю «Перша паливно – енергетична корпорація», товариства з обмеженою відповідальністю «Торгівельно – виробнича компанія «Вугілля ДОН ПРАЙМ» (далі – ТОВ «ТВК «Вугілля ДОН ПРАЙМ»), роз’яснення від 21.04.2023 на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації від 20.04.2023 та від 21.04.2023, протокольне рішення уповноваженої особи від 18.05.2023 № 18/05, протокольні рішення (протоколи) від 19.05.2023 № 19/05, від 22.05.2023 № 22/05, від 23.05.2023 № 23/5, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 23.05.2023, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – АМКУ) від 02.05.2023 № 5814-р/пк-пз, від 08.06.2023 № 8353-р/пк-пз, пояснення надані 26.05.2023, 29.05.2023, 19.06.2023 Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду АМКУ, не здійснювався.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що на порушення вимог пункту 38 Особливостей, згідно з протокольним рішення уповноваженої особи від 18.05.2023 № 18/05, прийнято рішення щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ПП «ПРОФІТПАЛ» після завершення строку розгляду тендерної пропозиції даного учасника, який, відповідно до вимог пункту 38 Особливостей складає 5 робочих днів (з 11.05.2023 по 17.05.2023) з дня визначення її найбільш економічно вигідною пропозицією (з 10.05.2023).
Крім того, на порушення вимог пункту 40 Особливостей розміщено вимогу щодо усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником ПП «ПРОФІТПАЛ» (до 18 травня 2023 16:22) в останній день строку розгляду тендерної пропозиції ПП «ПРОФІТПАЛ» (з 11.05.2023 по 17.05.2023).
При проведенні моніторингу питання виконання Замовником вимог Постанови № 710, на запит Держаудитслужби про надання пояснень від 25.05.2023, Замовник 26.05.2023 не повідомив про розміщення інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови № 710.
Період усунення порушень:
22.06.2023 16:22 - 07.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
22.06.2023 16:22
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Враховано всі зауваження та у зв'язку зі скороченням видатків на здійснення закупівлі, прийнято рішення про скасування закупівлі. Проведено роботу з метою недопущення в подальшому зазначених порушень
Дата публікації звіту:
29.06.2023 16:24
Запити/Пояснення
Номер:
290ce3d2e3db40288b6e487c34e46d41
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
25.05.2023 09:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Вугілля кам’яне» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-04-18-007873-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
37f5e18053aa41fda9cb84a92efddf79
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
26.05.2023 13:22
Опис:
На Ваш Запит: Про надання пояснення повідомляємо наступне:
1.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів та вимог законодавства. Товар повинен відповідати ДСТУ 7146:2010 Вугілля кам’яне і антрацит для побутових потреб та ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація».
Товар за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника виходячи із характеристик котлів, встановлених у замовника.
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно по КЕКВ 2275 з очікуваною вартістю предмета закупівлі 4 344 040,00 (з ПДВ) грн.
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначена (розрахована) методом порівняння ринкових цін, дані яких містяться на веб-порталі уповноваженого органу щодо даного предмету закупівлі.
2. Дана інформація щодо обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, на сторінці власного вебсайту не опубліковувалася, в зв'язку з діючим військовим станом.
Номер:
05907156681e47be8a5ef510e3afcea3
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
26.05.2023 15:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Вугілля кам’яне» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-04-18-007873-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Згідно з вимогами пункту 36 Особливостей та частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТВК «Вугілля ДОН ПРАЙМ» складає 5 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції - по 17.05.2023.
З якої причини Вами, згідно з протокольним рішення уповноваженої особи від 18.05.2023 № 189/05, прийнято рішення щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТВК «Вугілля ДОН ПРАЙМ» вже після завершення строку розгляду тендерної пропозиції даного учасника (18.05.2023), що не відповідає вимогам пункту 36 Особливостей та частини 10 статті 29 Закону?
2. Згідно з вимогами частини 10 статті 29 Закону термін розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТВК «Вугілля ДОН ПРАЙМ» - по 17.05.2023. З якої причини Вами розміщено вимогу щодо усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником ТОВ «ТВК «Вугілля ДОН ПРАЙМ» в останній день строку, визначеного на розгляд тендерної пропозиції вищевказаного учасника (до 18 травня 2023 16:22) в той час, як вимогами пункту 40 Особливостей передбачено, що вищевказана вимога про усунення невідповідностей має бути розміщена у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій?
3. З якої причини Вами прийнято рішення щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі учаснику ТОВ «ТВК «Вугілля ДОН ПРАЙМ», зокрема, згідно з пунктом 3 частини 1 статті 17 Закону в той час, як згідно з інформацією, яка міститься в сервісі моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів Опендатабот, власником (бенефіціаром та засновником) та директором ТОВ «ТВК «Вугілля ДОН ПРАЙМ» є Лебединський Євген Михайлович, дана фізична особа є в базі корупціонерів?
Крім того, за даними аналітичної системи YouControl, 05.02.2018 набрало законної сили судове рішення від 26.01.2018 № 711812323 (справа 307/136/18) про притягнення особи Лебединського Євгена Михайловича до відповідальності за корупційне правопорушення.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
37644e6dc8fa4f9a82976657238c768f
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
29.05.2023 16:50
Опис:
На Ваш Запит: Про надання пояснення повідомляємо наступне:
Щодо першого питання
Тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТВК «Вугілля ДОН ПРАЙМ» розглянута з дотриманням строку пункту 36 Особливостей та частини 10 статті 29 Закону. Тендерна пропозиція такого учасника почала розглядатись Замовником 22.05.2023 та 23.05.2023 визначена переможцем закупівлі. Відповідно рішення щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції Замовником не приймалось.
Щодо другого питання
Тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТВК «Вугілля ДОН ПРАЙМ» почала розглядатись Замовником 22.05.2023 та 23.05.2023 визначена переможцем закупівлі. Вимоги щодо усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником ТОВ «ТВК «Вугілля ДОН ПРАЙМ» в цей період Замовником не надавались.
Щодо третього питання
Під час розгляду тендерних пропозицій на наявність відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі Замовник керується виключно даними з державних реєстрів, які отримані/одержані виключно у встановлений чинним законодавством спосіб. Аналітичні системи на кшталт YouControl та Опендатабот є комерційними ІТ-компаніями дані яких не можуть братись до уваги або переважати відносно даних державних/національних реєстрів.
Ознайомившись з рішенням про яке йде мова в запиті (судове рішення від 26.01.2018 № 711812323 (справа 307/136/18)) нами здійснено пошук з Єдиного державного реєстру судових рішень згідно даних якого, в рішенні йде мова про Павлюка Валерія Йосиповича, а не директора ТОВ «ТВК «Вугілля ДОН ПРАЙМ» Лебединського Євгена Михайловича.
Більш того така інформація про відсутність Лебединського Євгена Михайловича в базі корупціонерів підтверджується довідкою з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення від 22.05.2023 видану НАЦІОНАЛЬНИМ АГЕНТСТВОМ З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ, яка звантажена таким учасником 24.05.2023.
Додатки додаються.
Номер:
08c90a82a32d49a6809a70a0185e1687
Назва:
Наказ управління Східного офісу Держаудтслужби в Кіровградській області від 31.05.2023 № 39-з
Дата опублікування:
31.05.2023 16:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.06.2023 00:00
Опис:
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Номер:
ea8d9ace501741e988e00040484b5eac
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
14.06.2023 16:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Вугілля кам’яне» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-04-18-007873-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – «Особливості здійснення публічних закупівель»), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Згідно з вимогами пункту 38 Особливостей (в редакції від 25.02.2023) строк розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «ПРОФІТПАЛ» складає 5 робочих днів з дня визначення її найбільш економічно вигідною пропозицією (10.05.2023) - з 11.05.2023 по 17.05.2023.
З якої причини Вами, згідно з протокольним рішення уповноваженої особи від 18.05.2023 № 18/05, прийнято рішення щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ПП «ПРОФІТПАЛ» вже після завершення строку розгляду тендерної пропозиції даного учасника, що не відповідає вимогам пункту 36 Особливостей та частини 10 статті 29 Закону?
2. З якої причини Вами розміщено вимогу щодо усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником ПП «ПРОФІТПАЛ» (до 18 травня 2023 16:22) в останній день строку розгляду тендерної пропозиції ПП «ПРОФІТПАЛ» в той час, як вимогами пункту 40 Особливостей передбачено, що вищевказана вимога про усунення невідповідностей має бути розміщена в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
31303f90d43e46d895fb9daa993f464f
Назва:
Щодо надання пояснення
Дата опублікування:
19.06.2023 09:00
Опис:
Щодо першого питання
Пунктом 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 25.02.2023) (далі – «Особливості») передбачено, що Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
У зв’язку із тим, що була необхідність ретельно розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції був необхідним. Вказане зокрема передбачено і в самому протоколі який міститься в електронній системі закупівель.
Додатково зазначимо, що пункт 38 Особливостей не зобов’язує Замовників продовжувати строк розгляду пропозиції саме до п’ятого робочого дня з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, адже головне, що міститься в принципі продовження тендерних пропозицій є:
перше, факт аргументованого продовження тендерної пропозиції;
друге, оприлюднення повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції ПП «ПРОФІТПАЛ» було здійснено у повній відповідності до Особливостей.
Щодо другого питання
Беручи до уваги факт продовження строку розгляду тендерної пропозиції ПП «ПРОФІТПАЛ», а також виявлені невідповідності в інформації та документах, що подані цим учасником, Замовником розміщено вимогу щодо усунення невідповідностей у повній відповідності та у строки, що передбачені Особливостями.
Номер:
529112de3800449ba3bdd6586d9c7c27
Назва:
Про надання роз'яснень
Дата опублікування:
26.06.2023 14:56
Опис:
Просимо Вас пояснити що саме означає фраза : "зобов`язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пунктів 38, 40 Особливостей, пункту 4-1 Постанови № 710, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення". Які заходи? Провести роз'яснюватьну бесіду? Якщо обов'зково притягнення до відповідальності, то якої саме?