-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Текстильні вироби
Завершена
319 596.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 597.98 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 597.98 UAH
Номер:
40c9418db48947ae8d0c8b381c042fa1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-23-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.05.2023 00:00
Період моніторингу:
23.05.2023 10:15 - 14.06.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.05.2023 № 28-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 21 квітня 2023 року № 003100-18/4590-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 23.05.2023 № 28-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2023-04-18-007815-a, 18.04.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі встановлені порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; надання роз’яснень щодо тендерної документації; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; надання роз’яснень щодо тендерної документації; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Відділу освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Кам’янської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.04.2023; запитання до процедури закупівлі та надання роз’яснення на нього; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію фізичної особи підприємця Стася Миколи Миколайовича (далі – ФОП Стась М.М.); протокольне рішення уповноваженої особи від 01.05.2023; повідомлення про намір укласти договір; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ФОП Стасем М.М. у спосіб, визначений тендерною документацією; пояснення Замовника, отримане 24.05.2023 в електронній системі закупівель; договір від 10.05.2023 № 171 з додатком; звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що учасник процедури закупівлі ФОП Стась М.М. не надав у складі тендерної пропозиції реєстр наданих документів та інформації, який повинен бути першим з документів тендерної пропозиції (у разі, якщо тендерна пропозиція подається у вигляді декількох файлів/частин, кожна частина/файл повинні містити свій реєстр наданих документів та інформації), передбачений підпунктом 1.1 пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації.
З огляду на зазначене, Замовник на порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ФОП Стася М.М. як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
01.06.2023 10:57 - 16.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
01.06.2023 10:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Агрументовані заперечення Замовника
На висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-04-18-007815-a від 01.06.2023р. повідомляємо, що при здійсненні процедур закупівель Замовник здійснює аналіз рішень суб’єктів, які мають повноваження здійснювати трактування законодавства у сфері публічних закупівель. Зокрема в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №4127-р/пк-пз від 28.04.2022р. закупівля № UA-2022-01-18-004470-a зазначається реєстр документів не впливає на зміст тендерної пропозиції та відсутність такого реєстру не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції, а саме перелік файлів та документів учасника розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу: «Разом з тим, Скаржник не довів та документально не підтвердив, який чином неподання реєстру наданих документів впливає на зміст Пропозиції». Аналогічне рішення щодо реєстру документів пропозиції прийнято за закупівлею № UA-2023-04-17-006860-a Рішення № 6646 -р/пк-пз від 16.05.2023р. При розгляді тендерної пропозиції ФОП Стась з урахуванням трактування відповідних вимог Антимонопольним комітетом України, можна дійти висновку, що відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу міститься перелік файлів ФОП Стась, зокрема: Електронний підпис; ДСЕЕ_вироби домашнього текстилю.pdf; Комерційна пропозиція_текстиль_Кам_янка.pdf; Договір 163-23 від 27.02.2023_ДП Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв.pdf; Витяг-847931-СТАСЬ-2023-04-17.pdf; Лист дистрибьютора_ФОП Стась М.М..pdf; Лист дистрибьютора_ТОВ Докма_ФОП Стась М.М..pdf; Комплект документів_Стась М.М..pdf; ДСЕЕ_рушники махрові_ТОВ Докма.pdf. Тобто у складі пропозиції ФОП Стась присутній реєстр наданих документів та інформації. Відмічаємо також, що оскільки відсутність реєстру документів окремим файлом не є підставою для відхилення Замовником було складено відповідне протокольне рішення по визнання такої помилки формальною (додається). Або ж, якби Замовник мав сумніви щодо необхідності наявності реєстру окремим файлом на підставі п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (в редакції, що діяла на момент оголошення процедури закупівлі) Замовником було б розміщено відповідну вимогу щодо усунення невідповідностей, а саме невідповідністей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Умовами тендерної документації щодо реєстру документів встановлено лише, що реєстр повинен бути першим, оскільки перед завантаженням документів учасника Замовник повинен працювати з відповідним реєстром, така пропозиція є такою, що відповідає умовам тендерної документації. Таким чином у Замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП Стась, на таке відхилення суперечило б нормам визначеним Особливостями та Законом України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту:
06.06.2023 11:20
Запити/Пояснення
Номер:
9c16afdbf7b044a7956ba29b9e292d41
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.05.2023 14:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю (текстильні вироби) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-04-18-007815-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель ID: UA-2023-04-18-007815-а відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
- чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Стася Миколи Миколайовича, якщо ним не надано на вимогу підпункту 1.1 пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації реєстру наданих документів та інформації, який повинен бути першим з документів тендерної пропозиції (якщо тендерна пропозиція подається у вигляді декількох файлів/частин, кожна частина/файл повинні містити свій реєстр наданих документів та інформації)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
87d3a1c98e30484fa637d463a670ffd2
Назва:
Відповідь Замовника на запит на пояснення
Дата опублікування:
24.05.2023 16:10
Опис:
У відповідь на запит про надання пояснень повідомляємо наступне:
- Обґрунтування розміру витрат було здійснено з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275 та обраховано відповідно до середньо ринкового рівня цін на підставі аналізу ситуації на ринку в тому числі, комерційних пропозицій постачальників, що знаходяться у відкритому доступі та пропозицій розміщених на майданчику прозоро маркет, інформації з аналогічних закупівель проведених іншими замовниками, а саме ціна пропозицій учасників, на товар, що є предметом даної закупівлі. Зокрема дана закупівля є оголошена повторно, оскільки за попередньо оголошеною закупівлею Замовником було відхилено всі тендерні пропозиції, відмічаємо, що ціна пропозицій учасників попередньої закупівлі не мала значної відмінності від очікуваної вартості, що дозволяє зробити висновок про коректний аналіз ситуації на ринку Замовником.
- На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. №710 «Про ефективне використання коштів» надається обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було оприлюднено обґрунтування очікуваної вартості закупівлі на власному веб-сайті, відповідний файл можна переглянути за посиланням URL: http://kamianka-osvita.ck.sch.in.ua/prozoristj_ta_vidkritistj/informaciya_schodo_procedur_zakupivelj/
- Повідомляємо, що при здійсненні процедур закупівель Замовник здійснює моніторинг та аналіз рішень суб’єктів, які мають повноваження здійснювати трактування законодавства у сфері публічних закупівель. Зокрема в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №4127-р/пк-пз від 28.04.2022р. закупівля № UA-2022-01-18-004470-a зазначається реєстр документів не впливає на зміст тендерної пропозиції та відсутність такого реєстру не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції, а саме перелік файлів та документів учасника розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу: «Разом з тим, Скаржник не довів та документально не підтвердив, який чином неподання реєстру наданих документів впливає на зміст Пропозиції». Аналогічне рішення щодо реєстру документів пропозиції прийнято за закупівлею № UA-2023-04-17-006860-a Рішення № 6646 -р/пк-пз від 16.05.2023р. При розгляді тендерної пропозиції ФОП Стась з урахуванням трактування відповідних вимог Антимонопольним комітетом України, можна дійти висновку, що відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу міститься перелік файлів ФОП Стась, зокрема: Електронний підпис; ДСЕЕ_вироби домашнього текстилю.pdf; Комерційна пропозиція_текстиль_Кам_янка.pdf; Договір 163-23 від 27.02.2023_ДП Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв.pdf; Витяг-847931-СТАСЬ-2023-04-17.pdf; Лист дистрибьютора_ФОП Стась М.М..pdf; Лист дистрибьютора_ТОВ Докма_ФОП Стась М.М..pdf; Комплект документів_Стась М.М..pdf; ДСЕЕ_рушники махрові_ТОВ Докма.pdf. Тобто у складі пропозиції ФОП Стась присутній реєстр наданих документів та інформації. Відмічаємо також, що оскільки відсутність реєстру документів окремим файлом не є підставою для відхилення Замовником було складено відповідне протокольне рішення по визнання такої помилки формальною (додається), у зв'язку з відсутністю відповідного поля в електронній системі закупівель, даний протокол не було розміщено. Або ж, якби Замовник мав сумніви щодо необхідності наявності реєстру окремим файлом на підставі п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (в редакції, що діяла на момент оголошення процедури закупівлі) Замовником було б розміщено відповідну вимогу щодо усунення невідповідностей, а саме невідповідністей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Умовами тендерної документації щодо реєстру документів встановлено лише, що реєстр повинен бути першим, оскільки перед завантаженням документів учасника Замовник повинен працювати з відповідним реєстром, така пропозиція є такою, що відповідає умовам тендерної документації.