• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код за ДК 021:2015 - 34140000-0 – Великовантажні мототранспортні засоби Самоскид SHACMAN

Завершена

11 300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 113 000.00 UAH
Номер: 379d4a05a2be428ba9f3169ca004b0d9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-09-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.11.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 10.11.2023 10:34 - 02.12.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 09.11.2023 № 38-з Маріуполь Про початок моніторингу закупівель Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами). НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА Додаток до наказу від 09.11.2023 № 38-з Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської військової адміністрації Краматорського району Донецької області UA-2023-04-17-004799-a 17.04.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 545-51-92, zarudnyyi@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу дотримання замовником вимог законодавства під час розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено порушення пункту 43 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення порушень в подальшому, зокрема: шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо розглянути питання притягнення винних осіб до відповідальності та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиті заходи або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення 30.11.2023 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (Додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості №1178), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) на 2023 рік Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської військової адміністрації Краматорського району Донецької області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи з публічних закупівель від 17.04.2023 № 41, реєстр пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника-переможця товариства з обмеженою відповідальністю "ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ" (далі – ТОВ "ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ"), протокол про рішення уповноваженої особи з публічних закупівель щодо визначення переможця процедури закупівлі від 26.04.2023 № 44, повідомлення про намір укласти договір від 26.04.2023, договір від 02.05.2023 № 40 на суму 11 290 000,67 грн з ПДВ, додаткові угоди від 04.05.2023 №1, від 05.05.2023 № 2, від 18.05.2023 № 3, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 20.11.2023. Моніторингом питання дотримання законодавства в частині розгляду тендерних пропозицій, встановлено наступне. Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону. Відповідно до підпункту 1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Учасник має надати: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох договорів); не менше 2 копії двох договорів, зазначеного в довідці в повному обсязі; копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж двох договорів, зазначеного в наданій Учасником довідці. На виконання зазначених вимог учасником ТОВ "ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ" надано: Довідку про досвід виконання аналогічних договорів від 24.04.2023 № 01 (файл-Довідка про досвід.pdf) в якій, в тому числі відображено інформацію про аналогічний договір від 10.05.2023 № ЛМ 1141 та надано копію договору від 10.06.2023 № ЛМ 1141(копія аналогічного договору2.pdf) з копіями документів що підтверджують його виконання. Абзацом 1 пункту 43 Особливостей №1178 передбачено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Водночас, Замовник не скористався можливостю оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідповідностей в інформації, поданій Учасником ТОВ "ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ" в складі тендерної пропозиції, стосовно дати укладання договору № ЛМ 1141, чим недотримано вимоги пункту 43 Особливостей №1178.
Період усунення порушень: 01.12.2023 17:02 - 16.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 01.12.2023 17:02

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Управління житлово-комунального господарства Слов'янської міської військової адміністрації з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель виявлених, Східним офісом Держаудитслужби в Донецькій області від 01.12.2023р. в межах здійснення моніторингу (ID: UA-M-2023-11-09-000022) Закупівлі повідомляє. Відповідно до п.1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу 3. “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”тендерної документації Закупівлі, затвердженою рішенням уповноваженої особи протокол №41 від 17.04.2023р. “Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону”. Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки. Опис формальних помилок наведено у вищезазначеному п.1 розділу3 тендерної документації Замовника, а саме у п.2 Опис формальних помилок “Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі”. Тобто на виконання вимог Замовника підпункту 1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Учасник має надати: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох договорів); не менше 2 копії двох договорів, зазначеного в довідці в повному обсязі; копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж двох договорів, зазначеного в наданій Учасником довідці. Учасником ТОВ "ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ" надано: Довідку про досвід виконання аналогічних договорів від 24.04.2023 № 01 (файл-Довідка про досвід.pdf) в якій, в тому числі відображено інформацію про аналогічний договір від 10.05.2021 № ЛМ 1141 та надано копію договору від 10.06.2021 № ЛМ 1141(копія аналогічного договору2.pdf) з копіями документів що підтверджують його виконання. Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Під невідповідністю в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Рішенням уповноваженої особи протокол №43 від 26.04.2023р. визначено: помилка щодо дати аналогічного договору у довідці є формальною (несуттєвою) пов’язаною з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст тендерної пропозиції, на технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічна помилка\ описка і тому Замовник не скористався можливістю оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації, поданій Учасником в складі тендерної пропозиції. З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, відпрацьовані та взяті до відома. Повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення та результати моніторингу закупівлі будуть враховані та допущені не будуть.
Дата публікації звіту: 04.12.2023 10:23

Запити/Пояснення