-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Асфальтобетонна суміш тип Б (Код ДК 021:2015 - 44110000-4 - Конструкційні матеріали (44113620-7 - асфальт))
Завершена
546 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 730.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 730.00 UAH
Номер:
576cb0ded54943b5855283911fff6139
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-08-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.05.2023 00:00
Період моніторингу:
08.05.2023 14:16 - 30.05.2023 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.05.2023 № 25-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 21 квітня 2023 року № 003100-18/4590-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 08.05.2023 № 25-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-04-14-006581-a, 14.04.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення підпункту 3 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю та його розірвання; внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Договір розірвано.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю та його розірвання; внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу житлово-комунального господарства, транспорту та благоустрою виконавчого комітету Кам'янської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.04.2023; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРБУДТЕХСЕРВІС» (далі – ТОВ «ІНТЕРБУДТЕХСЕРВІС»); пояснення Замовника, отримане 10.05.2022 в електронній системі закупівель; протокол уповноваженої особи від 25.04.2023; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір від 01.05.2023 № 68; додаткову угоду № 1 від 10.05.2023 до договору від 01.05.2023 № 68; звіт про результати проведення процедури закупівлі; звіт про виконання договору про закупівлю.
Аналізом повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю, встановлено, що Замовник не забезпечив оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2023-04-14-006581-a, чим порушено вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710).
Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі установлено, що на порушення підпункту 3 пункту 41 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «ІНТЕРБУДТЕХСЕРВІС», який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначних пунктом 44 Особливостей.
Період усунення порушень:
11.05.2023 14:17 - 26.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
11.05.2023 14:17
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю.
Дата публікації звіту:
16.05.2023 11:02
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
Дата публікації:
16.05.2023 11:23
Запити/Пояснення
Номер:
44ed196fc50544d58b7426b41a19bced
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.05.2023 15:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-04-14-006581-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2023-04-14-006581-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація?
- чому не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «ІНТЕРБУДТЕХСЕРВІС» відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), якщо він не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
1beff43d92c141539d18637e6008421c
Назва:
Відповідь замовника
Дата опублікування:
10.05.2023 12:28
Опис:
Відділ житлово-комунального господарства, транспорту та благоустрою виконавчого комітету Кам’янської міської ради, як Замовник по предмету закупівлі Асфальтобетонна суміш тип Б (Код ДК 021:2015 - 44110000-4 - Конструкційні матеріали (44113620-7 - асфальт)), за номером UA-2023-04-14-006581-a:
- у відповідь на запит Державної аудиторської служби України, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі, повідомляємо наступне: - Обсяги закупівлі визначено відповідно до потреби. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі, фактичної потреби. Очікувана вартість закупівлі визначено з урахуванням положень Примірної методики визначеної очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275 та обрахована відповідно до середньо ринкового рівня цін. Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до фактичної потреби;
- у відповідь на запит Державної аудиторської служби України, чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2023-04-14-006581-a, повідомляємо про незабезпеченість оприлюднення вищевказаної інформації у зв’язку із відсутністю власного вебсайту;
- у відповідь на запит Державної аудиторської служби України, чому не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «ІНТЕРБУДТЕХСЕРВІС» відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), якщо він не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей, повідомляємо про те, що через неможливість усунення виявлених порушень під час проведення моніторингу процедури закупівлі, договір буде розірвано шляхом укладення додаткової угоди, та надаємо підтверджуючі документи.