-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С030819 Крупа-/М-19/ Луцького району Волинської області
Завершена
34 025 260.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 340 252.60 UAH
мін. крок: 1% або 340 252.60 UAH
Номер:
44d23602a68248118c583c391aa1810e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-14-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.07.2023 00:00
Період моніторингу:
14.07.2023 11:48 - 05.08.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.07.2023 № 219
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-04-14-004967-a 14.04.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Луцька ДПМК» та ТОВ «Вельт Капітал», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи
від 13.04.2023 № 21/23, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю Луцька ДПМК (далі – ТОВ «Луцька ДПМК»), товариства з обмеженою відповідальністю «Вельт Капітал» (далі – ТОВ «Вельт Капітал»), вимогу про усунення невідповідностей, протокол про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Луцька ДПМК» від 22.05.2023 № 46/23, протокол про визначення переможця від 29.05.2023 № 52/23, повідомлення про намір укласти договір від 29.05.2023, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 08.05.2023 № 6061-р/пк-пз, договір про закупівлю послуг від 13.06.2023 (інформація та документи) Замовника, надані 20.07.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
02.08.2023 16:38 - 08.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
02.08.2023 16:38
Запити/Пояснення
Номер:
a2113c21716443aa93ec2fbba07e060b
Назва:
Запит на отримання інформації
Дата опублікування:
18.07.2023 09:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С030819 Крупа-/М-19/ Луцького району Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2023-04-14-004967-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні:
1. Інформації та розрахунків з підтвердними документами, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f7969d97bffa4afb881162cf82530f0f
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
20.07.2023 09:58
Опис:
ПОЯСНЕННЯ ЗАМОВНИКА НА ЗАПИТ ДАСУ
На запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С030819 Крупа-/М-19/ Луцького району Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-14-004967-a) державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» (надалі – Замовник) надає наступну інформацію.
Замовником дотримано усіх вимог щодо належного обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Технічні та якісні характеристики на об’єкт «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С030819 Крупа-/М-19/ Луцького району Волинської області» (далі по тексту – Об’єкт) передбачені проектно-кошторисною документацією, розробленою ПП «Луцьккомундорпроект». Як встановлено Експертним звітом (позитивним) від 29.03.2023 № 1644/23 щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом: «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С030819 Крупа-/М-19/ Луцького району Волинської області» кошторисна документація на Об’єкт складена відповідно до вимог «Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» затвердженої наказом 753 від 07.10.2022 Міністерства інфраструктури України.
На підставі зазначених вище документів наказом від 11.04.2023 № 15-од Замовником затверджено інвесторську кошторисну документацію на «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С030819 Крупа-/М-19/ Луцького району Волинської області».
Очікувану вартість розраховано відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації на об’єкт «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С030819 Крупа-/М-19/ Луцького району Волинської області».
Розмір бюджетного призначення розраховано відповідно до переліку об’єктів, фінансування яких у 2023 році здійснюватиметься за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах, затвердженого наказом начальника Волинської обласної військової адміністрації від 23.03.2023 № 92.
У замовника немає власного веб-сайту, тому надаємо посилання на сайт головного розпорядника бюджетних коштів, де розміщено запитувану інформацію: https://voladm.gov.ua/article/obgruntuvannya-provedennya-vidkritih-torgiv-zakupivli-ua-2023-04-14-004967-a/
На підтвердження зазначеної інформації надаємо такі документи:
- сканкопію Експертного звіту (позитивного) від 29.03.2023 № 1644/23 щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом: «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С030819 Крупа-/М-19/ Луцького району Волинської області»;
- сканкопію наказу державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» від 11.04.2023 № 15-од «Про затвердження інвесторської кошторисної документації»;
- сканкопію наказу начальника Волинської обласної військової адміністрації від 23.03.2023 № 92 «Про затвердження переліку об’єктів, фінансування яких у 2023 році здійснюватиметься за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах».
Уповноважена особа Ігор ПАРАДЮК
Номер:
0ac286d581134840b5c06698e4c13ab8
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
20.07.2023 09:56
Опис:
ПОЯСНЕННЯ ЗАМОВНИКА НА ЗАПИТ ДАСУ
На запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С030819 Крупа-/М-19/ Луцького району Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-14-004967-a) державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» (надалі – Замовник) надає наступну інформацію.
Замовником дотримано усіх вимог щодо належного обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Технічні та якісні характеристики на об’єкт «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С030819 Крупа-/М-19/ Луцького району Волинської області» (далі по тексту – Об’єкт) передбачені проектно-кошторисною документацією, розробленою ПП «Луцьккомундорпроект». Як встановлено Експертним звітом (позитивним) від 29.03.2023 № 1644/23 щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом: «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С030819 Крупа-/М-19/ Луцького району Волинської області» кошторисна документація на Об’єкт складена відповідно до вимог «Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» затвердженої наказом 753 від 07.10.2022 Міністерства інфраструктури України.
На підставі зазначених вище документів наказом від 11.04.2023 № 15-од Замовником затверджено інвесторську кошторисну документацію на «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С030819 Крупа-/М-19/ Луцького району Волинської області».
Очікувану вартість розраховано відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації на об’єкт «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С030819 Крупа-/М-19/ Луцького району Волинської області».
Розмір бюджетного призначення розраховано відповідно до переліку об’єктів, фінансування яких у 2023 році здійснюватиметься за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах, затвердженого наказом начальника Волинської обласної військової адміністрації від 23.03.2023 № 92.
У замовника немає власного веб-сайту, тому надаємо посилання на сайт головного розпорядника бюджетних коштів, де розміщено запитувану інформацію: https://voladm.gov.ua/article/obgruntuvannya-provedennya-vidkritih-torgiv-zakupivli-ua-2023-04-14-004967-a/
На підтвердження зазначеної інформації надаємо такі документи:
- сканкопію Експертного звіту (позитивного) від 29.03.2023 № 1644/23 щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом: «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С030819 Крупа-/М-19/ Луцького району Волинської області»;
- сканкопію наказу державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» від 11.04.2023 № 15-од «Про затвердження інвесторської кошторисної документації»;
- сканкопію наказу начальника Волинської обласної військової адміністрації від 23.03.2023 № 92 «Про затвердження переліку об’єктів, фінансування яких у 2023 році здійснюватиметься за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах».
Уповноважена особа Ігор ПАРАДЮК