-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дорожнього покриття з відведенням дощових та талих вод (аварійно-відновлювальні роботи) по вул.Св.Миколая (від перехрестя з вул.Соборна до перехрестя з вул.Бони Сфорци) в м.Бар Вінницької області
Завершена
20 454 510.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 102 272.55 UAH
мін. крок: 0.5% або 102 272.55 UAH
Номер:
76843f08c2e2416bb2d3348c695fbb2a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-21-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.07.2023 00:00
Період моніторингу:
21.07.2023 13:08 - 12.08.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.07.2023 № 226
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-04-13-005862-a 13.04.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, правомірності відхилення тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, стану виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до нього, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, стану виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу житлово-комунального господарства комунальної власності та капітального будівництва Барської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 12.05.2023 №16 (зі змінами), вимогу про усунення невідповідностей до 19.05.2023, протокол від 19.05.2023 №19, тендерну пропозицію фізичної особи - підприємця Погосян Анни (далі – ФОП Погосян Анна), протокол уповноваженої особи від 19.05.2023 №20, повідомлення про намір укласти договір від 19.05.2023, договір від 02.06.2023 №20 на суму 19 401 224,00 грн без ПДВ (далі – Договір), додаткова угода від 13.06.2023 №1 до Договору, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель 28.07.2023, рішення Колегії АМКУ від 27.04.2023 № 5567-р/пк-пз.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
04.08.2023 17:04 - 10.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
04.08.2023 17:04
Запити/Пояснення
Номер:
a893653d3ebb4a73899085921e118f41
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.07.2023 10:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття з відведенням дощових та талих вод (аварійно-відновлювальні роботи) по вул.Св.Миколая (від перехрестя з вул.Соборна до перехрестя з вул.Бони Сфорци) в м.Бар Вінницької області» (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-04-13-005862-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат) технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d39c06a405a24b88a49ef445bc8f4412
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
28.07.2023 13:17
Опис:
26 липня 2023 о 10 год. 01 хв. на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Державної аудиторської служби України розміщено запит про надання пояснення Замовнику – ВІДДІЛУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА , КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ТА КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА БАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (надалі по тексту - Замовник) в рамках проведеної закупівлі робіт з: «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Капітальний ремонт дорожнього покриття з відведенням дощових та талих вод (аварійно-відновлювальні роботи) по вул.Св.Миколая (від перехрестя з вул.Соборна до перехрестя з вул.Бони Сфорци) в м.Бар Вінницької області», номер оголошення UA-2023-04-13-005862-a.
Згідно ч.5 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З урахуванням викладено Замовник надає наступні пояснення:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат) технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь:
Обґрунтування обсягів закупівлі.
Обсяги обґрунтовуються відповідно фактичної потреби у «Капітальний ремонт дорожнього покриття з відведенням дощових та талих вод (аварійно-відновлювальні роботи) по вул.Св.Миколая (від перехрестя з вул.Соборна до перехрестя з вул.Бони Сфорци) в м.Бар Вінницької області».
Технічні та якісні характеристики, що закуповується, повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючими на період виконання робіт. Роботи повинні бути виконанні з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати Кошторисним нормам України, затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 01.11.2021 №281, іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, науково-проектній документації та умовам Договору, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»; ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт».
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого кошторису та наявної потреби у «Капітальний ремонт дорожнього покриття з відведенням дощових та талих вод (аварійно-відновлювальні роботи) по вул.Св.Миколая (від перехрестя з вул.Соборна до перехрестя з вул.Бони Сфорци) в м.Бар Вінницької області».
Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі: розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням проектно-кошторисної документації
Очікувана вартість закупівлі становить 20 454 510,00 грн. з ПДВ.
2. Чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі?
Відповідь:
Враховуючи рекомендації передбачені постановою КМУ від 11 жовтня 2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» Замовником з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів було оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті за наступним посиланням:
https://bar-city.gov.ua/struktura-aparatu-miskoyi-rady/viddil-zhytlovokomunalnoho-hospodarstva-komunalnoyi-vlasnosti-ta-kapitalnoho-budivnyctva/derzhavni-zakupivli/