-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Медичне обладнання для центрального стерилізаційного відділення (ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, НК 024:2019: 40547 - Паровий стерилізатор без пристрою; 40547 - Паровий стерилізатор без пристрою; 40583 - Стерилізатор газовий формальдегідний; 36305 — Плазмовий стерилізатор; 14413 - Мийка / стерилізатор; 36749 - Ультразвукова водяна баня; 37412 Пістолет струменевий для очищення хірургічних інструментів; 36674 - Пристрій для запаювання пакетів; 46531 - Різак для паперу / пластика; 40478 - Система дисталіційного очищення води; 15877 - Лабораторний стелаж; 31219 - Стіл робочий ергомонічний, механічний; 31219 - Стіл робочий ергомонічний, механічний; 31219 - Стіл робочий ергомонічний, механічний; 15935 - Лабораторна мийна система; 34833 - Стілець загального призначення; 31219 - Стіл робочий ергомонічний, механічний; 34907 - Пристрій для миття / дезінфекції візочків; 34873 - Меблі для лікарень механічні)
Під час публікації закупівлі в електронній системі закупівель встановлено обов’язкову вимогу щодо заповнення поля «Мінімальний крок аукціону», без якого не можливо опублікувати закупівлю. Тому, зазначено розмір мінімального кроку пониження ціни у розмірі 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі, який не приймається до уваги.
Завершена
98 766 360.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 493 831.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 493 831.80 UAH
Номер:
3dedfd76951340728cc8fe29440bff1c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-21-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.06.2023 00:00
Період моніторингу:
21.06.2023 10:03 - 13.07.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.06.2023 № 183
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
32 UA-2023-04-13-004640-a 13.04.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ДП «БМТ УА» та ТОВ «Медичні індивідуально оптимальні технології», відповідності вимоги про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності вимоги про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 13.04.2023 (зі змінами), тендерні пропозиції Дочірнього підприємства «БМТ УА» (далі – ДП «БМТ УА»), товариства з обмеженою відповідальністю «Медичні індивідуально оптимальні технології» (далі – ТОВ «Медичні індивідуально оптимальні технології»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, вимоги про усунення невідповідностей до 03.06.2023 та до 14.06.2023, протокол уповноваженої особи від 07.06.2023 (кваліфікація тендерної пропозиції учасника), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.06.2023, протокол уповноваженої особи від 15.06.2023 (кваліфікація тендерної пропозиції учасника), повідомлення про намір укласти договір від 15.06.2023, пояснення Замовника, надані 12.07.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) від 05.07.2023 № 10013-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії не здійснювався.
Період усунення порушень:
12.07.2023 16:06 - 18.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
12.07.2023 16:06
Запити/Пояснення
Номер:
cbccaab80132469b8e8d3544997583ba
Назва:
Щодо зупинення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
23.06.2023 13:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.06.2023 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.06.2023 № 194
Київ
Щодо зупинення рішення
про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель: UA-2023-04-13-004640-a.a2,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2023-04-13-004640-a, прийняте наказом Держаудитслужби від 20 червня 2023 року № 183 «Про початок моніторингу процедур закупівель», вважати його таким, що зупинено з 23 червня 2023 року до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Заступник Голови Станіслав ПАТЮК
Номер:
e3f89f366bb34ed3b1b63e0bd5011d34
Назва:
Інформація
Дата опублікування:
26.06.2023 10:57
Опис:
З інформацією щодо зупинення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за ID: UA-2023-04-13-004640-a, з 23 червня 2023 року до моменту опублікування рішення органу оскарження, прийнято до уваги.
Номер:
eda3f3598c6445a8b3bb548d73b81308
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.07.2023 09:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі медичного обладнання для центрального стерилізаційного відділення (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-13-004640-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b9de1f83d63d45f48ae571ed5707d0d4
Назва:
Інформація на запит
Дата опублікування:
12.07.2023 08:56
Опис:
Комунальним некомерційним підприємством «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» з метою досягнення стандартів стерилізації та дотримання вимог наказу міністерства охорони здоров’я України «Про затвердження Державних санітарних норм та правил «Дезінфекція, передстерилізаційне очищення та стерилізація медичних виробів в закладах охорони здоров’я» 11.08.2014 № 552, 13.04.2023 оголошено закупівлю медичного обладнання для центрального стерилізаційного відділення. Слід вказати, що одним з найголовніших факторів ефективної роботи сучасного, високоспеціалізованого медичного закладу є чистота і санітарія. Саме вони є запорукою успішного одужання пацієнтів і безпеки всього колективу.
Враховуючи інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики стерилізаційного обладнання, що визначені відповідними фахівцями замовника, сформовано технічну специфікацію (технічні, якісні та кількісні характеристики) предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника згідно з вимогами чинного законодавства.
Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі то закупівля стерилізаційного обладнання здійснювалась за кошти отримані від господарської діяльності підприємства – 93 766 360, 00 грн та кошти місцевого бюджету – 5 000 000, 00 грн, з врахуванням фактичної потреби, оптимального співвідношення ціни та якості відповідно до фінансового плану на 2023 рік.
Слід зазначити, що ухвалою 14 сесії 8 скликання Львівської міської ради від 02.03.2023 №2882 Про затвердження розподілу коштів бюджету розвитку бюджету Львівської міської територіальної громади на 2023 рік затверджено видатки у сумі 5000000,0 грн на придбання медичного обладнання для центрального стерилізаційного відділення КНП "1 територіальне медичне об'єднання м. Львова" на вул. І. Миколайчука, 9 у м. Львові. Ухвала міститься у вільному доступі на офіційному сайті Львівської міської ради за електронною адресою: https://www8.city-adm.lviv.ua/inTEAM/Uhvaly.nsf/(SearchForWeb)/7512A9576F2B9357C2258967003B6226?OpenDocument
Очікувану вартість закупівлі було визначено за методом порівняння середньо ринкових цін (відповідно до Наказу Мінекономіки Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі) шляхом моніторингу інформації про ціни на товари, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників, постачальників відповідної продукції та в електронній системі закупівель ProZorro щодо аналогічного предмету закупівлі, а також шляхом отримання комерційних пропозицій (копії додаються). За основу очікуваної вартості було взято найменшу цінову пропозицію із врахуванням вартості інсталяції обладнання.