• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Медичне обладнання для центрального стерилізаційного відділення (ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, НК 024:2019: 40547 - Паровий стерилізатор без пристрою; 40547 - Паровий стерилізатор без пристрою; 40583 - Стерилізатор газовий формальдегідний; 36305 — Плазмовий стерилізатор; 14413 - Мийка / стерилізатор; 36749 - Ультразвукова водяна баня; 37412 Пістолет струменевий для очищення хірургічних інструментів; 36674 - Пристрій для запаювання пакетів; 46531 - Різак для паперу / пластика; 40478 - Система дисталіційного очищення води; 15877 - Лабораторний стелаж; 31219 - Стіл робочий ергомонічний, механічний; 31219 - Стіл робочий ергомонічний, механічний; 31219 - Стіл робочий ергомонічний, механічний; 15935 - Лабораторна мийна система; 34833 - Стілець загального призначення; 31219 - Стіл робочий ергомонічний, механічний; 34907 - Пристрій для миття / дезінфекції візочків; 34873 - Меблі для лікарень механічні)

Під час публікації закупівлі в електронній системі закупівель встановлено обов’язкову вимогу щодо заповнення поля «Мінімальний крок аукціону», без якого не можливо опублікувати закупівлю. Тому, зазначено розмір мінімального кроку пониження ціни у розмірі 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі, який не приймається до уваги.

Завершена

98 766 360.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 493 831.80 UAH
Номер: 3dedfd76951340728cc8fe29440bff1c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-21-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.06.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 21.06.2023 10:03 - 13.07.2023 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 20.06.2023 № 183 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 32 UA-2023-04-13-004640-a 13.04.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, gorbachov.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ДП «БМТ УА» та ТОВ «Медичні індивідуально оптимальні технології», відповідності вимоги про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 липня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності вимоги про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 13.04.2023 (зі змінами), тендерні пропозиції Дочірнього підприємства «БМТ УА» (далі – ДП «БМТ УА»), товариства з обмеженою відповідальністю «Медичні індивідуально оптимальні технології» (далі – ТОВ «Медичні індивідуально оптимальні технології»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, вимоги про усунення невідповідностей до 03.06.2023 та до 14.06.2023, протокол уповноваженої особи від 07.06.2023 (кваліфікація тендерної пропозиції учасника), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.06.2023, протокол уповноваженої особи від 15.06.2023 (кваліфікація тендерної пропозиції учасника), повідомлення про намір укласти договір від 15.06.2023, пояснення Замовника, надані 12.07.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) від 05.07.2023 № 10013-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії не здійснювався.
Період усунення порушень: 12.07.2023 16:06 - 18.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 12.07.2023 16:06

Запити/Пояснення