• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

23Т-131_43130000-3 - Бурове обладнання (Бурові долота в асортименті) (Лот №1 - ДК 021:2015 43130000-3 - Бурове обладнання (Бурові долота в асортименті); Лот №2 - ДК 021:2015 43130000-3 Бурове обладнання (Бурові долота в асортименті)

Завершена

109 442 768.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 94 395.69 UAH
Номер: 605cc202716f40d88b52cf0e7c8cfa97
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-07-03-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.06.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 03.07.2023 16:04 - 25.07.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 30.06.2023 № 204 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 8 UA-2023-04-13-001401-a 13.04.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 50) 271-80-98, bekirova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей установлено порушення вимог пункту 40 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій в частині відхилення VERNAI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ за лотом № 1 установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій Wuhan Longway Petroleum Technology Co., Ltd (за лотом № 1) та ТОВ «МІК» (за лотом № 2), стану виконання рішень комісії АМКУ – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом скасування рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника VERNAI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ (за лотом № 1) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 липня 2023 року. Предметом аналізу були питання: розгляд тендерних пропозицій за лотами № 1 та № 2, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ). Під час моніторингу проаналізовано: протоколи уповноваженої особи за лотом № 1: від 28.06.2023 № 343, від 25.07.2023 № 378, за лотом № 2: від 28.04.2023 № 226, від 17.05.2023 № 251, від 18.05.2023 № 253, від 08.06.2023 № 297, від 26.06.2023 № 335, тендерні пропозиції VERNAI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ та Wuhan Longway Petroleum Technology Co., Ltd за лотом № 1, товариства з обмеженою відповідальністю «МІК» (далі – ТОВ «МІК») за лотом № 2, рішення комісії АМКУ від 29.05.2023 № 7498-р/пк-пз, від 19.07.2023 № 11010-р/пк-пз. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що Замовник після проведення моніторингу процедури закупівлі, висновок про якого оприлюднений в електронній системі закупівель 19.06.2023, здійснив розгляд тендерних пропозиції VERNAI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ та Wuhan Longway Petroleum Technology Co., Ltd (за лотом № 1). За результатами проведення моніторингу процедури публічної закупівлі установлено, що вимогами додатку № 3 до тендерної документації визначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі за лотами № 1 та № 2. Крім того, відповідно до додатку № 3.1 до тендерної документації на підтвердження технічних характеристик предмету закупівлі учасники повинні надати: - завірену підписом та печаткою (за наявності) Учасника процедури закупівлі копію паспорту та/або технічного бюлетеня на товар (предмет закупівлі); - копії документів (інформлистів) на товар (предмет закупівлі), який містить інформацію про його призначення, технічні характеристики, рекомендовані режими буріння, конструктивні особливості, умови експлуатації та найменування виробника. Такий документ (інформлист) Учасником не надається, якщо інформація про товар, його призначення, технічні характеристики, рекомендовані режими буріння, конструктивні особливості, умови експлуатації зазначена в наданому учасником паспорті чи технічному бюлетені; - копія виданого виробнику продукції, що буде поставлятись, діючого сертифіката на право застосовувати офіційну монограму API на продукції, що виготовлена згідно із технічними вимогами специфікації API Spec -7-1 або еквіваленту (для лоту № 1 - Tricone/Roller bits, для лоту № 2 – PDC drill bits). Відповідно до протоколу уповноваженої особи Замовника від 28.06.2023 № 343 за лотом № 1 тендерну пропозицію VERNAI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ відхилено з таких причин: 1) Учасником у додатку № 3 до тендерної документації, в графі «Опис товару, що пропонується на українській мові» та у наданих технічних бюлетенях не зазначено технічні характеристики, які вимагаються додатком №3 до тендерної документації: для пункту 2 - захист лапи твердосплавними вставками; - твердосплавні вставки на зворотному конусі шарошки. для пункту 3 - захист лапи твердосплавними вставками; - твердосплавні вставки на зворотному конусі шарошки. 2) Також для пункту 3 Учасник зазначив: «Повне покриття поверхні зубів: твердий сплав», що конструктивно не можливо провести, адже для даного коду IADC озброєння є твердосплавні вставки з карбіду вольфраму, які запресовуються в шарошки і не містять «додаткове твердосплавне покриття». Отже, Замовник установив невідповідність в документах, які були подані учасником процедури закупівлі VERNAI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ за лотом № 1 у складі тендерної пропозиції. Відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Водночас на порушення пункту 40 Особливостей Замовник не розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (які встановив самостійно) учаснику VERNAI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ за лотом № 1 в електронній системі закупівель та тим самим не надав можливість учаснику усунути невідповідність в інформації та/або документах, які надані учасниками процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі. Отже, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію VERNAI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ за лотом № 1 згідно підстав викладених в протоколі від 28.06.2023 № 343.
Період усунення порушень: 31.07.2023 17:43 - 15.08.2023 00:00
Дата публікації висновку: 31.07.2023 17:43

Оскарження висновку в суді

Опис: 10.08.2023 р. до Київського окружного адміністративного суду подано позовну заяву до Державної аудиторської служби України, про визнання протиправним та скасування висновку від 31.07.2023 р. по процедурі закупівлі 23Т-0131_43130000-3 - Бурове обладнання (Бурові долота в асортименті) (Лот №1 - ДК 021:2015 43130000-3 - Бурове обладнання (Бурові долота в асортименті); Лот №2 - ДК 021:2015 43130000-3 Бурове обладнання (Бурові долота в асортименті). Вхідний номер позовної заяви буде повідомлено додатково, одразу після присвоєння.
Дата публікації: 11.08.2023 09:30
Дата відкриття провадження: 18.10.2023 17:00
Номер відкриття провадження: 320/28175/23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Надання аргументованих заперечень на висновок про результати моніторингу Державною аудиторською службою України процедури відкритих торгів проведених у порядку, визначеному «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 щодо закупівлі 43130000-3 - Бурове обладнання (Бурові долота в асортименті) (Лот №1 - ДК 021:2015 43130000-3 - Бурове обладнання (Бурові долота в асортименті); Лот №2 - ДК 021:2015 43130000-3 Бурове обладнання (Бурові долота в асортименті), №23Т-131, ідентифікатор закупівлі №UA-2023-04-13-001401-a.
Дата публікації звіту: 02.08.2023 09:04

Запити/Пояснення

Номер: 4aafa50a2ae247b9aa5e81e919ab2d4a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-19-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.05.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 19.05.2023 13:38 - 10.06.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 19.05.2023 № 137 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 9 UA-2023-04-13-001401-a 13.04.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі" Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, morhachova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей установлено порушення вимог пункту 40 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій в частині відхилення ТОВ «ЕПЦ», ТОВ «Дрогобицький долотний виробничий комплекс «ДДЗ» за лотом № 1 установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, стану виконання рішень комісії АМКУ - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом скасування рішень щодо відхилення тендерних пропозицій учасників ТОВ «ЕПЦ» та ТОВ «Дрогобицький долотний виробничий комплекс «ДДЗ» за лотом № 1 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції Постанови КМ № 157 від 17.02.2023) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій за лотом № 1, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Особливостей, стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Замовника на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 13.04.2023 № 193, реєстри отриманих тендерних пропозицій за лотом № 1, протоколи розкриття тендерних пропозицій за лотом № 1, протоколи уповноваженої особи за лотом № 1: від 28.04.2023 № 225, від 17.05.2023 № 250, від 18.05.2023 № 252, від 07.06.2023 № 291, від 08.06.2023 № 296, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Енергетично-промислова компанія» (далі – ТОВ «ЕПЦ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Дрогобицький долотний виробничий комплекс «ДДЗ» (далі – ТОВ «Дрогобицький долотний виробничий комплекс «ДДЗ») за лотом № 1, рішення комісії АМКУ від 29.05.2023 № 7498-р/пк-пз, пояснення Замовника, надані 25.05.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. За результатами проведення моніторингу процедури публічної закупівлі установлено, що вимогами додатку № 3 до тендерної документації визначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі за лотами № 1 та № 2. Крім того, відповідно до додатку № 3.1 до тендерної документації на підтвердження технічних характеристик предмету закупівлі учасники повинні надати: - завірену підписом та печаткою (за наявності) Учасника процедури закупівлі копію паспорту та/або технічного бюлетеня на товар (предмет закупівлі); - копії документів (інформлистів) на товар (предмет закупівлі), який містить інформацію про його призначення, технічні характеристики, рекомендовані режими буріння, конструктивні особливості, умови експлуатації та найменування виробника. Такий документ (інформлист) Учасником не надається, якщо інформація про товар, його призначення, технічні характеристики, рекомендовані режими буріння, конструктивні особливості, умови експлуатації зазначена в наданому учасником паспорті чи технічному бюлетені; - копія виданого виробнику продукції, що буде поставлятись, діючого сертифіката на право застосовувати офіційну монограму API на продукції, що виготовлена згідно із технічними вимогами специфікації API Spec -7-1 або еквіваленту (для лоту № 1 - Tricone/Roller bits, для лоту № 2 – PDC drill bits). Відповідно до протоколу уповноваженої особи Замовника від 17.05.2023 № 250 за лотом № 1 тендерну пропозицію ТОВ «ЕПЦ» відхилено з таких причин: - ТОВ «ЕПЦ» у наданому додатку № 3 не зазначено модель та тип доліт; - в наданих інформлистах не надана інформація про умови експлуатації та виробника товару, який наведений в додатку № 3 до тендерної документації, а саме: Виробник Товару: Hejian City Feilong Retop Rock Bit Manufacture CO., LTD. Відповідно до протоколу уповноваженої особи Замовника від 07.06.2023 № 291 за лотом № 1 тендерну пропозицію ТОВ «Дрогобицький долотний виробничий комплекс «ДДЗ» відхилено з таких причин: - учасник у складі тендерної пропозиції надав паспорта на продукцію та інформлисти в яких не зазначено умови експлуатації; - учасник у додатку № 3 до тендерної документації для п. 3 зазначив код IADC: 535, а в наданому паспорті на товар та інформлисті зазначено код IADC: 535Х, що не відповідає вимогам тендерної документації. («Х» – це «додаткова характеристика» - зубки клиновидної форми - дана вимога у тендерній документації Замовником не встановлювалась); - учасник у додатку № 3 до тендерної документації зазначив найменування товару для п. 3 - 444,5 МСЗ-ЦГВУ UT 39М. В наданих паспортах на товар зазначено для п. 3 - 444,5 МСЗ-ЦГВУ UT 39 М1. Кожен виробник бурових доліт має свою лінійку і відповідний дизайн доліт. Про це свідчить маркування продукції, яке відповідно і має відмінність, як в технічних характеристиках так і конструктивних особливостях. Отже, Замовник установив невідповідність в документах, які були подані учасниками процедури закупівлі ТОВ «ЕПЦ» та ТОВ «Дрогобицький долотний виробничий комплекс «ДДЗ» за лотом № 1 у складі своїх тендерних пропозицій. Слід зазначити, відповідно до абзацу третього пункту 31 Особливостей до закінчення зазначеного строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Водночас на порушення пункту 40 Особливостей Замовник не розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (які встановив самостійно) учасникам ТОВ «ЕПЦ», ТОВ «Дрогобицький долотний виробничий комплекс «ДДЗ» за лотом № 1 в електронній системі закупівель та тим самим не надав можливість учасникам усунути невідповідність в інформації та/або документах, які надані учасниками процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі. Отже, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник безпідставно відхилив тендерні пропозиції ТОВ «ЕПЦ» та ТОВ «Дрогобицький долотний виробничий комплекс «ДДЗ» за лотом № 1 згідно підстав викладених в протоколах від 17.05.2023 № 250 та від 07.06.2023 № 291, відповідно.
Період усунення порушень: 19.06.2023 17:13 - 04.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 19.06.2023 17:13

Оскарження висновку в суді

Опис: 29.06.2023 р. до Київського окружного адміністративного суду подано позовну заяву до Державної аудиторської служби України, про визнання протиправним та скасування висновку від 19.06.2023 р. по процедурі закупівлі 23Т-0131_43130000-3 - Бурове обладнання (Бурові долота в асортименті) (Лот №1 - ДК 021:2015 43130000-3 - Бурове обладнання (Бурові долота в асортименті); Лот №2 - ДК 021:2015 43130000-3 Бурове обладнання (Бурові долота в асортименті). Вхідний номер позовної заяви буде повідомлено додатково, одразу після присвоєння.
Дата публікації: 30.06.2023 09:15
Дата відкриття провадження: 11.07.2023 17:00
Номер відкриття провадження: 320/22200/23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Надання аргументованих заперечень на висновок про результати моніторингу Державною аудиторською службою України процедури відкритих торгів проведених у порядку, визначеному «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 щодо закупівлі 43130000-3 - Бурове обладнання (Бурові долота в асортименті) (Лот №1 - ДК 021:2015 43130000-3 - Бурове обладнання (Бурові долота в асортименті); Лот №2 - ДК 021:2015 43130000-3 Бурове обладнання (Бурові долота в асортименті), №23Т-131, ідентифікатор закупівлі №UA-2023-04-13-001401-a.
Дата публікації звіту: 22.06.2023 08:30

Запити/Пояснення