• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Автомобільний бензин А-95, дизельне паливо ДП в талонах (скретч-картках), код ДК 09130000-9 – Нафта і дистиляти

Завершена

1 377 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 775.00 UAH
Номер: f194d05fbe214d3c822fffb001a161b4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-07-16-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.07.2024 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 16.07.2024 16:51 - 07.08.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 15.07.2024 № 17-З Сєвєродонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Від 15.07.2024 № 17-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2023-04-13-000003-a 13.04.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Адреса: Ukraine, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 539-04-77, annago8891@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону, пункту 4 Особливостей №1178 та порушення вимог пункту 3 Наказу 1082 За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повнота відображення інформації в формах документів, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та Особливостей № 1178, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідь Замовника на запит Управління – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2024 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в формах документів, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та змін до нього, його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідь Замовника на запит Управління. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель Управління власності Лисичанської військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 2.04.2023 № 01-ВТ; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Синергія систем» (далі- Учасник, ТОВ «Синергія систем»); протокол визначення переможця від 27.04.2023 № 02-ВТ; повідомлення про намір укласти договір; договір від 04.05.2023 №04/05/2023, відповідь Замовника на запит Управління від 22.07.2024 року. В ході проведення моніторингу встановлено, що Замовником за результатами проведення відкритих торгів з особливостями з ТОВ «Синергія систем» укладено договір від 04.05.2023 № 04/05/2023 строком дії до 31.12.2023 року, а в частині гарантії Продукції – до повного його виконання Сторонами. Згідно даних Єдиного веб-порталу використання публічних коштів: Spending, оплата Замовником проведена 17.05.2023 на суму 1 287 250,00 грн (повна вартість договору) на підставі видаткової накладної вiд 09.05.2023 №193. Відповідно до пункту 4 Особливостей №1178 та пункту 12 частини першої статті 10 Закону звіт про виконання договору про закупівлю (далі – Звіт) оприлюднюється Замовником самостійно та безоплатно через авторизовані майданчики в електронній системі закупівель протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання. Замовником опубліковано Звіт 17.07.2024 року (необхідний строк публікації Звіту 13.06.2023 року), чим порушено вимоги пункту 12 частини першої статті 10 Закону та пункту 4 Особливостей №1178. На запит Управління від 17.07.2024 року Замовником надано відповідь від 22.07.2024 року: «…. Станом на 17.07.2024 року звіт про виконання договору про закупівлю оприлюднений. В електронній системі закупівель стан договору «Виконаний»….» Також, пунктом 3 наказу від 11.06.2020 №1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» (далі – Наказ 1082) зазначено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. Моніторингом встановлено, що Замовником не накладено електронний підпис при розміщенні в електронної системи закупівель пояснення на запит від 22.07.2024 року, чим порушено вимоги пункту 3 Наказу 1082.
Період усунення порушень: 29.07.2024 10:57 - 13.08.2024 00:00
Дата публікації висновку: 29.07.2024 10:57

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Відсутній механізм
  • other: Відсутній механізм
Опис: Усунуто шляхом оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю
Дата публікації: 29.01.2025 13:04

Запити/Пояснення