• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Молоко та вершки (Молоко коров’яче питне пастеризоване, молоко незбиране згущене з цукром)

Торги відмінено

1 515 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 575.00 UAH
Номер: e3d80dea81fd41c5985c3ab7d69ec917
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-25-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.04.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 25.04.2023 12:58 - 17.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 25.04.2023 №36-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 25.04.2023 №36-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 6. UA-2023-04-12-008251-a 12.04.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, Kolonyk91@meta.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо усунення порушення установлено порушення абзацу 2 пункту 51 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови №1178 - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), своєчасності надання роз’яснень на звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 12 квітня 2023 року №116), звернення до Замовника з вимогою щодо усунення порушення від 13 квітня 2023 року та пояснення від 01 травня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що відповідно до вимог абзацу 2 пункту 51 Постанови №1178 фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Однак, Замовником не надано роз’яснення на звернення від 13 квітня 2023 року протягом трьох днів з дати його оприлюднення в електронній системі закупівель, чим порушено вимоги абзацу 2 пункту 51 Постанови №1178. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовником 01 травня 2023 року (протокол уповноваженої особи від 01 травня 2023 року №128) відкриті торги відмінено.
Період усунення порушень: 02.05.2023 16:29 - 17.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 02.05.2023 16:29

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Уповноваженою особою Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради прийнято рішення від 01 травня 2023 №128 про відмінну закупівлі у зв'язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Сканкопія рішення додається.
Дата публікації звіту: 08.05.2023 23:46

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionUntimely: Так
Опис: Порушення усунуто, шляхом відміни закупівлі.
Дата публікації: 10.05.2023 10:32

Запити/Пояснення