• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт тротуару по вулиці Шкільна в м.Камінь-Каширський Волинської області (коригування) (ДК 021:2015 — 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Завершена

2 338 932.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 23 389.32 UAH
Номер: a315a81836504358bdfaee3cce67fa97
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-07-11-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.07.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 11.07.2023 11:34 - 02.08.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 10.07.2023 № 29-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 10.07.2023 № 29-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-04-12-002624-a від 12.04.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 789-29-71, dmytrotkachuk86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22, абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону, пункту 40 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 липня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Управління капітального будівництва, транспорту, житлово-комунального господарства та комунального майна Камінь-Каширської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним Рішенням уповноваженої особи від 21.04.2023 № 3, зі змінами, (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію приватного підприємства «Ространс» далі (ПП «Ространс»), повідомлення про намір укласти договір від 02.05.2023, договір про закупівлю від 26.05.2023 № 50, на суму 1 854 017,18 грн, додаткова угода 14.07.2023 №1, відповідь Замовника на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 17.07.2023 року. Проведеним аналізом розгляду Замовником тендерної пропозиції ПП «Ространс» встановлено наступне. Умовами пункту 1 розлілу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що відповідно до частини три ст. 12 Закону, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (далі-КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з цією документацією. У разi, якщо учасник, згiдно з законодавством не може пiдписати тендерну пропозицiю КЕП, то такий учасник надає лист-пояснення, в якому зазначено законодавчi причини ненакладення на неї КЕП. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали та посада особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Проведеною під час моніторингу перевіркою накладеного Учасником ПП «Ространс» електронного підпису (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що на тендерну пропозицію накладено удосконалений електронний цифровий підпис директора ПП «Ространс» Шух Наталія Петрівна (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня). Учасником ПП «Ространс» лист-пояснення, в якому зазначено законодавчi причини ненакладення на неї КЕП не оприлюднено в електронній системі закупівель. Замовником було прийнято рішення від 28.04.2023 №4 та оприлюднено повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції. Однак, дані дії не відповідають пункту 40 Особливостей так як накладення УЕП замість КЕП під час підписання тендерної пропозиції учасником не може вважатись інформацією, або документами щодо підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю і в розумінні пункту 40 Особливостей не вважається невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. Таким чином, Замовником не дотримано умов пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. В порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22, абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону, пункту 40 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ПП «Ространс», визначив його переможцем та уклав з ним договір від 26.05.2023 № 50, на суму 1 854 017,18 гривень.
Період усунення порушень: 31.07.2023 16:34 - 15.08.2023 00:00
Дата публікації висновку: 31.07.2023 16:34

Оскарження висновку в суді

Опис: ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УХВАЛА про відкриття провадження в адміністративній справі 04 вересня 2023 року ЛуцькСправа № 140/22490/23 Суддя Волинського окружного адміністративного суду Лозовський О.А., вивчивши позовну заяву Управління капітального будівництва, транспорту, житлово-комунального господарства та комунального майна Камінь-Каширської міської ради, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача ПП «Ространс» до Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про визнання протиправним та скасування висновку, ВСТАНОВИВ: Управління капітального будівництва, транспорту, житлово-комунального господарства та комунального майна Камінь-Каширської міської ради звернулося з позовом до третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача ПП «Ространс» до Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про визнання протиправним та скасування висновку Західного офісу Держаудислужби у Волинській області про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2023-04-12-002624-a, дата оприлюднення 12.04.2023 «Поточний середній ремонт тротуару по вулиці Шкільна в місті Камінь-Киширський Волинської області (коригування) (ДК 021:-2015-45230000-8) Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» від 31.07.2023. Позовна заява подана особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність. Позовна заява, після усунення її недоліків згідно ухвали судді від 16.08.2023, відповідає вимогам, встановленим статтями 160, 161 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України). Позовну заяву належить розглядати за правилами адміністративного судочинства та її подано з дотриманням правил підсудності. Позов подано у строк, встановлений законом. Підстави для повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлені КАС України, відсутні. Відповідно до пункту 20 частини першої статті 4, частин другої, шостої статті 12, частин першої - третьої статті 257, частини п`ятої статті 262 КАС України справа підлягає розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у ній матеріалами. Керуючись статтями 4, 12, 171, 257, 262 КАС України, УХВАЛИВ: Прийняти позовну заяву до розгляду та відкрити провадження в адміністративній справі за позовом Управління капітального будівництва, транспорту, житлово-комунального господарства та комунального майна Камінь-Каширської міської ради (44500, Волинська область, місто Камінь-Каширський, вулиця Воля, 2), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача, ПП «Ространс» (44606, Волинська область, Луцький район, село Рованці, вулиця Промислова, 11) до Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (43005, Волинська область, місто Луцьк, проспект Президента Грушевського, 3-а) про визнання протиправним та скасування висновку. Розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін. Встановити відповідачу строк для подання відзиву на позов та доказів, які підтверджують обставини, на яких ґрунтуються заперечення відповідача, п`ятнадцять днів з дня вручення йому ухвали про відкриття провадження у справі. У разі ненадання відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами. Відповідач повинен подати суду всі наявні у нього документи та матеріали, які можуть бути використані як докази у справі. Витребувати у відповідача належним чином засвідчену копію підписаноого та затвердженого висновку Західного офісу Держаудислужби у Волинській області про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2023-04-12-002624-a, який слід надати суду у строк, встановлений для подання відзиву на позов. Встановити позивачу строк для подання до суду відповіді на відзив - три дні з дня отримання копії відзиву та доданих до нього документів. Встановити відповідачу строк для подання заперечення - три дні з дня отримання копії відповіді на відзив. Встановити третім особам строк для подання пояснення щодо позову п`ятнадцять днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі, для подання пояснення, щодо відзиву - два дні з дня отримання копії відзиву та доданих до нього документів. Роз`яснити учасникам справи, що відзив, відповідь на відзив, заперечення (заяви по суті справи) повинні відповідати вимогам частин другої-четвертої статті 162 КАС України. Заяви по суті справи одночасно з їх надісланням (наданням) до суду також повинні бути надіслані іншим учасникам справи. Роз`яснити сторонам, що письмові докази подаються безпосередньо до суду в оригіналі або належним чином засвідченій копії з дотриманням вимог статей 79, 94 КАС України. Копію ухвали направити учасникам справи, а відповідачу та третім особам також копію позовної заяви та додані до неї документи. Учасники справи можуть отримати інформацію у справі в мережі Інтернет на офіційному веб-порталі судової влади України за веб-адресою: https://court.gov.ua/sud0370/. Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та оскарженню не підлягає. Суддя О. А. Лозовський
Дата публікації: 15.09.2023 09:58

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Висновок про порушення Замовником вимог абзацу першого частини третьої статті 22, абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону, пункту 40 Особливостей в частині невідхилення пропозиції Учасника ПП «Ространс» та визнання його переможцем є хибним. Висновок містить запис «Замовником було прийнято рішення від 28.04.2023 №4 та оприлюднено повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції. Однак, дані дії не відповідають пункту 40 Особливостей так як накладення УЕП замість КЕП під час підписання тендерної пропозиції учасником не може вважатись інформацією, або документами щодо підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю і в розумінні пункту 40 Особливостей не вважається невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією.», є помилковим, оскільки пункт 40 Особливостей (дійсних на дату оголошення закупівлі) не містить запису «не може вважатись інформацією, або документами щодо підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю». Натомість, пунктом 40 Особливостей визначено, що «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції)» Тобто, в пункті 40 Особливостей визначено вичерпний перелік випадків та документів, які не підпадають під невідповідність. До переліку цих випадків та документів не належить вимога пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації – «пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП)». Відповідно – Замовником у порядку, визначеному пунктом 40 Особливостей, правомірно розміщено в електронній системі вимогу про усунення невідповідностей Учаснику, який, в свою чергу, виконав цю вимогу. З врахуванням усунення невідповідностей Замовником було розглянуто пропозицію Учасника, визнано її такою, що відповідає вимогам тендерної документації та визначено ПП «Ространс» переможцем закупівлі у встановленому порядку. Законність визначення ПП «Ространс» переможцем закупівлі UA-2023-04-12-002624-а підтверджено рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі Комісія) № 6773-р/пк-пз від 17.05.2023р. за розглядом скарги ПП «КОНСТАНТА-М» UA-2023-04-12-002624-а.с2 від 05.05.2023р. Так, рішенням Комісії відмовлено приватному підприємству «КОНСТАНТА-М» у задоволенні зазначеної скарги, яка містила незгоду із визначенням переможцем закупівлі UA-2023-04-12-002624-а ПП «Ространс». Зокрема скаржник вважав, що «замовником незаконно було прийнято рішення № 4 від 28.04.2023 та оприлюднено повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей в Пропозиції, оскільки дані дії не відповідають положенням чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а саме – пункту 40 Особливостей, тому що накладення УЕП замість КЕП під час підписання Пропозиції учасника не може вважатись інформацією, або документами щодо підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю і в розумінні п. 40 Особливостей не вважається невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі Пропозиції та/або подання яких вимагається Документацією». Комісією встановлено наступне – Переможцем виправлено виявлені Замовником невідповідності, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги. Просимо скасувати висновок в частині виявленого порушення та зобов’язань щодо усунення порушень, зокрема з огляду на норму частини 12 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», яка містить норму – «якщо органом оскарження прийнято до розгляду скаргу від суб’єкта оскарження у порядку, встановленому цим Законом, орган державного фінансового контролю не приймає рішення про початок моніторингу процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були або є предметом розгляду органом оскарження незалежно від прийнятого органом оскарження рішення щодо таких порушень, обставин, підстав» та зважаючи на рішення Комісії. У випадку, якщо висновок не буде скасовано, ми будемо змушені звертатись до суду щодо оскарження висновку та скасування вимог, зазначених у даному висновку.
Дата публікації звіту: 07.08.2023 14:07

Запити/Пояснення