-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Труба сталева електрозварна прямошовна 57, 76, 89, 108, 133, 159, 219 по ДСТУ 8943:2019 (ДК 021:2015: 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби)
Відкриті торги відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 за № 1178
Завершена
9 570 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 95 700.00 UAH
мін. крок: 1% або 95 700.00 UAH
Номер:
af10a142ea1f482eb35fccd4130bf81e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-26-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.07.2023 00:00
Період моніторингу:
26.07.2023 18:58 - 17.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
26.07.2023 № 158
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 26.07.2023 № 158
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
18 UA-2023-04-11-007754-a 11.04.2023 КПТМ "Криворіжтепломережа" Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення установлено порушення вимог частини 9 статті 26 Закону №922, пункту 40 Особливостей.
За результатом розгляду тендерних пропозицій учасника встановлено порушення вимог підпункту 1 пункту 41 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 30.05.2023 №230-23 через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КПТМ "Криворіжтепломережа" (далі Замовник) UA-P-2023-04-11-002684-b, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, тендерну пропозицію Учасника ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "КАРОЛІНА" (далі – ПП НВФ «КАРОЛІНА»), повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 16.05.2023, договір від 30.05.2023 №230-23, запити для надання пояснень від 11.08.2023, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 15.08.2023, Рішення Антимонопольного комітету України (далі -АМКУ) від 01.05.2023 №5620-р/ПК-пз, Рішення АМКУ від 09.05.2023 №6204-р/пк-пз та інформація про резолютивну частину рішення АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно скарги ПП НВФ «КАРОЛІНА».
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду колегії АКМУ, не здійснювався.
Відповідно до п.40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлена невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель Замовник 25.04.2023 розглянув тендерну пропозицію Учасника ПП «НВФ "КАРОЛІНА"», яка за результатами оцінки була відхилена на підставі абзацу 2 пп. 2 п. 41 Особливостей, як така що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
У відповідь, Учасник ПП «НВФ "КАРОЛІНА"» подає до АКМУ скаргу про визнання рішення Замовника, оформлене протоколом № 3/72/23 від 25 квітня 2023 року неправомірним, тобто з порушенням норм законодавства у сфері публічних закупівель та вимогою його скасування.
За результатами розгляду скарги Учасника ПП «НВФ "КАРОЛІНА"» (Рішення АКМУ від 09.05.2023 №6204-р/пк-пз) її задоволено частково та встановлено порушення частини 9 статті 26 Закону та пункту 40 Особливостей, з зобов’язанням Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ПП «НВФ "КАРОЛІНА"». При цьому, АМКУ своїм рішенням не зобов’язувала Замовника до вчинення ним дій, зокрема, щодо виявлення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність Учасника за технічними та якісними характеристиками, які були виявлені раніше Замовником та їх виправлення.
Однак, у порушення вимог частини 9 статті 26 Закону №922 та пункту 40 Особливостей, Замовник без наявності на те підстав (виявлення невідповідностей) до 16.05.2023 розмістив повідомлення Учаснику ПП «НВФ "КАРОЛІНА"» з вимогою про усунення невідповідностей із переліком інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Зокрема, на вимогу Замовника від 16.05.2023, щодо усунення невідповідностей, Учасником (файл: Зразки сертифікатів якості та атестат акредитації-1.pdf), надана копія Атестату акредитації до сертифікату, яка передбачена пунктом 1 та 2 «Переліку документів для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» Додатку № 4 до тендерної документації (№ UA.10190.00612-21).
Однак, зазначена копія Атестату акредитації до сертифікату не містить відповідного додатку, який є його невід’ємною частиною та визначає сферу акредитації органу з сертифікації продукції та послуг.
Також, відповідно до пункту 2 Додатку 4, у складі тендерної пропозиції Учасником були надані копії зразки сертифікатів якості виробника труб, при цьому вантажоодержувачем є інша особа, а не ПП НВФ «КАРОЛІНА».
В зазначених сертифікатах (файл: Зразки сертифікатів якості та атестат акредитації-1.pdf) виявлена невідповідність технічним та якісним характеристикам до предмету закупівлі, а саме в частині дотримання параметрів щодо марки сталі та її товщини. Так, в сертифікаті якості: №2-1924 від 25.07.2022 (діаметр труби – 159 мм) зазначена марка сталі – 3 СП, при необхідній (ДСТУ 8943:2019) - 4 СП; №1-1789 від 28.09.2022 (діаметр труби – 57 мм) зазначена марка сталі – 1 та 2 СП, при необхідній (ДСТУ 8943:2019) - 4 СП; №2-2322 від 12.09.2022 діаметр – 108 (товщина 3 та 4 мм), при необхідних (ДСТУ 8943:2019) 5 мм, діаметр - 76 мм товщина відповідно 3 мм, при необхідних (ДСТУ 8943:2019) 4 мм.
Крім того, відповідно до вимог Замовника надана копія Атестату акредитації та сертифікати не є оригіналами документа, як то передбачено в примітках (пункти - г,е) до Додатоку 4 та не містить посаду, прізвище та ініціали, підпис уповноваженої особи, посвідчений відбитком печатки Учасника.
Надані Замовником пояснення не спростовують виявлених порушень. Так, Замовник зазначає що: «в зразках сертифікатів якості, які завантажені на електронну систему закупівель 18 квітня 2023 року та мають назву: «Зразки сертифікатів якості ДМЗ Комінмет» Учасником ПП «НВФ "КАРОЛІНА"» міститься інформація, яка відповідає предмету закупівлі, а саме в частині дотримання параметрів щодо марки сталі та її товщини». Однак, аналіз сертифікатів (від 18.04.2023 файл: «Зразки сертифікатів якості ДМЗ Комінмет») свідчить про їх невідповідність по тих же позиціях, які зазначалися вище (файл: Зразки сертифікатів якості та атестат акредитації-1.pdf).
Отже, відповідно до абзацу 3 підпункту 1 пункту 41 Особливостей тендерна пропозиція Учасника ПП «НВФ "КАРОЛІНА"» підлягала відхиленню.
Період усунення порушень:
21.08.2023 17:44 - 05.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
21.08.2023 17:44
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Начальнику
Східного офісу
Держаудитслужби
Валентину ДОВГОМУ
За результатами висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-04-11-007754-a повідомляємо, що 28 серпня 2023 року між Комунальним підприємством теплових мереж «Криворіжтепломережа» та ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "КАРОЛІНА" було розірвано Договір № 230-23 від 30.05.2023 року.
Додатково повідомляємо, що зауваження викладені у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, прийнято до уваги та буде застосовуватись у подальшому для недопущення таких порушень.
Додаток додаткова угода № 2 від 28.08.2023 до Договору № 230-23 від 30.05.2023.
Директор Сергій МІТІН
Наталя ГУЛІЄВА
0671523392
Дата публікації звіту:
28.08.2023 17:05
Запити/Пояснення
Номер:
c1059ebe4cdf4324939d9ee7ef91a02c
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
11.08.2023 16:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Труба сталева електрозварна прямошовна 57, 76, 89, 108, 133, 159, 219 по ДСТУ 8943:2019 (ДК 021:2015: 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби), місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Центральний склад, провулок Дежньова, 9, 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-11-007754-a), яку проведено КПТМ "Криворіжтепломережа" (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Чому Учасником закупівлі ПП «НВФ "КАРОЛІНА"», вимога Замовника, щодо усунення невідповідностей (файл: Зразки сертифікатів якості та атестат акредитації-1.pdf), виконана частково. Так, копія Атестату акредитації до сертифікату, яка передбачена пунктом 1 та 2 «Переліку документів для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» Додатку № 4 до тендерної документації (№ UA.10190.00612-21), надана без відповідного додатку, який є невід’ємною його частиною?
2. Відповідно до пункту 2 Додатку 4, у складі тендерної пропозиції Учасником були надані зразки сертифікатів якості виробника труб. В зазначених сертифікатах виявлена невідповідність технічним якісним характеристикам до предмету закупівлі, а саме в частині дотримання параметрів щодо марки сталі та її товщини.
Просимо надати пояснення, чому в вищезазначених документах, які завантажені у складі тендерної пропозиції Учасника закупівлі ПП «НВФ "КАРОЛІНА"» існують розбіжності, що не відповідають умовам в технічній та якісній частині?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Номер:
0e4b302251844f37a706cccb79f26f5d
Назва:
Відповідь на запит від 11.08.2023 року по закупівлі за № UA-2023-04-11-007754-a
Дата опублікування:
15.08.2023 16:05
Опис:
Заступнику начальника
відділу контролю
у сфері закупівель
Східного офісу Держаудитслужби
Любов ОПОЛОНИК
На Ваш запит від 11.08.2023 року Комунальне підприємство теплових мереж «Криворіжтепломережа» по закупівлі за № UA-2023-04-11-007754-a повідомляє наступне.
На перше питання щодо часткового виконання Учасником закупівлі ПП «НВФ "КАРОЛІНА"», повідомляю, що пунктом 1 Додатку № 4 до тендерної документації передбачено, що Учасникам в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності продукції чинним стандартам і нормам надати завірені належним чином копії документів, що підтверджують відповідність труб сталевих електрозварних прямошовних ДСТУ 8943:2019, для чого надати завірені належним чином сертифікати відповідності виданим органом, технічна компетентність з сертифікації якого підтверджується відповідно оформленою копією Атестату акредитації, чи декларацію постачальника про відповідність згідно ДСТУ ISO/ІЕС 17050-1:2006 вказаним ДСТУ.
Тобто, Замовником в тендерній документації вимагалось надання від учасника лише Атестату акредитації.
Оскільки в п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», передбачено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, а саме: у складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
Тому, підстав для надання Учасником додатку до Атестату акредитації відсутні.
З другого питання щодо невідповідності технічним якісним характеристикам до предмету закупівлі, а саме в частині дотримання параметрів щодо марки сталі та її товщини в зразках сертифікатів якості виробника труб та надання пояснення щодо розбіжностей у складі тендерної пропозиції Учасника повідомляємо наступне.
Пунктом 1 Додатку № 4 до тендерної документації передбачено, що Учасникам в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності продукції чинним стандартам і нормам надати завірені належним чином копії документів, що підтверджують: зразки сертифікатів якості виробника та лист-гарантія, що при поставці товару будуть надані сертифікати якості з технічними характеристиками, які повністю відповідають вимогам Замовника.
Сертифікат якості - це документ, який підтверджує якість товару, що надається споживачеві. Він містить інформацію про характеристики продукції та її відповідність нормативно-технічним актам, національним або міжнародним стандартам. Документ, в першу чергу, надає інформацію про показники безпеки, а також якісні характеристики товару (партії продукції), який було вироблено.
Відповідно до вищевикладеного, Замовник вимагає від учасників при поданні тендерної пропозиції саме зразків сертифікатів якості, оскільки сертифікат якості надається споживачеві при поставці виготовленої продукції.
Додатково повідомляю, що в зразках сертифікатів якості, які завантажені на електронну систему закупівель 18 квітня 2023 року та мають назву: «Зразки сертифікатів якості ДМЗ Комінмет» Учасником ПП «НВФ "КАРОЛІНА"» міститься інформація, яка відповідає предмету закупівлі, а саме в частині дотримання параметрів щодо марки сталі та її товщини.
Уповноважена особа
відповідальна за проведення
процедур закупівель Наталя ГУЛІЄВА