• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Ввід високовольтний 110 кВ

Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Водночас, Замовником зазначено в оголошенні розмір мінімального кроку пониження ціни на виконання п. 11 ч. 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон). Дата і час проведення електронного аукціону визначені електронною системою закупівель автоматично згідно з ч. 3 ст. 21 Закону без участі Замовника. Зазначена ситуація обумовлена суперечністю між нормативно-правовими актами, що регулюють одні й ті ж правовідносини (Закон та Постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178 в чинних редакціях), та особливостями електронної системи закупівель.

Завершена

15 260 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 152 600.00 UAH
Номер: 523b4610628c4249a1b6afeb16451ed8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-02-000082
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.06.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 02.06.2023 14:27 - 24.06.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 02.06.2023 № 157 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 5 UA-2023-04-11-001622-a 11.04.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. директора Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, metulisnska.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозицій ТОВ «АВТОФОРМУЛА ЦЕНТР» установлено недотримання вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «МК ПЛАЗМА» та ТОВ «ДНІПРОВСЬКИЙ ВЕРСТАТОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 14.04.2023 № 107/23 із змінами, затвердженими протокольним рішенням уповноваженої особи від 18.04.2023 № 194/2023, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МК ПЛАЗМА» (далі – ТОВ «МК ПЛАЗМА»), товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОВСЬКИЙ ВЕРСТАТОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД» (далі – ТОВ «ДНІПРОВСЬКИЙ ВЕРСТАТОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД»), та товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОФОРМУЛА ЦЕНТР» (далі – ТОВ «АВТОФОРМУЛА ЦЕНТР»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольні рішення уповноваженої особи від 02.05.2023 №249/2023, №250/2023 та №251/2023, повідомлення про намір укласти договір від 02.05.2023, договір про закупівлю товарів від 11.05.2023 № 3971/ДЗЗ-23 на суму 15 204 000,00 грн (далі–Договір), пояснення (інформацію та документи) Замовника отримані 12.06.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «АВТОФОРМУЛА ЦЕНТР» вимогам тендерної документації. Відповідно до вимог пункту 7 розділу І тендерної документації під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися (повинно бути складено) тендерні пропозиції учасників: українська. Також зазначено, що якщо у складі тендерної пропозиції учасника наявні документи/інформація, що вимагаються для подання відповідно до умов цієї тендерної документації, викладені в оригіналі іншою мовою, ніж українська, при цьому такі документи/інформація подані з перекладом українською мовою, вважається, що тендерну пропозицію складено українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу покладається на учасника. Визначальним є текст, викладений українською мовою». Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовником, зокрема, встановлено вимоги щодо надання інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, яка надається згідно з Додатком 2 «Технічна специфікація» до тендерної документації. У Додатку 2 до тендерної документації наведено перелік документів, які мають бути надані у складі тендерної пропозиції, зокрема зразок протоколу випробувань та технічну пропозицію за формою Додатку 3 до тендерної документації. Учасником ТОВ «АВТОФОРМУЛА ЦЕНТР» у складі тендерної пропозиції надано технічну пропозицію від 19.04.2023 № 152/21, за формою наведеною у Додатку 3 до тендерної документації на товар в пункті 1 якої запропоновано товар: ввід високовольтний з RIP ізоляцією типу STARIP +126-2000 E5 spez., артикул 348191 (файл 21. Технічна пропозиція). Також учасник ТОВ «АВТОФОРМУЛА ЦЕНТР» надав зразок протоколу випробувань за № 1311842-20-1А від 29.07.2021 (далі – Протокол) складений англійською мовою на об`єкт випробувань: test object – RIP condenser bushing, transformer-outdoor with dry insulation, STARIP R+126-2000 E5 spez., specification - 348191 (файл 26. Протокол випробувань (ЗРАЗОК)_compressed.pdf). Водночас ТОВ «АВТОФОРМУЛА ЦЕНТР» надано у складі пропозиції переклад Протоколу об’єктом випробувань в якому значиться: конденсаторний ввід з RIP ізоляцією, трансформатор/зовнішній, STARIP R-Si+126-800 E5 spez., специфікація - 348191 (файл 26.1 Протокол випробувань переклад (ЗРАЗОК).pdf). Враховуючи, що визначальним є текст, викладений українською мовою, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АВТОФОРМУЛА ЦЕНТР» відсутній зразок протоколу випробувань на товар STARIP +126-2000 E5 spez., який учасник планує постачати, чим не дотримано вимоги Додатку 2 тендерної документації. Проте Замовник, на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей не відхилив учасника ТОВ «АВТОФОРМУЛА ЦЕНТР», тендерна пропозиція якого не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та уклав з ним договір.
Період усунення порушень: 22.06.2023 15:23 - 07.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 22.06.2023 15:23

Оскарження висновку в суді

Опис: На підставі ч. 10 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі", ураховуючи незгоду з інформацією, викладеною у висновку, КП "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" оскаржено висновок до суду 04.07.2023.
Дата публікації: 05.07.2023 09:21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Ураховуючи незгоду Замовника з інформацією, викладеною у Висновку, надаємо аргументовані заперечення до висновку у прикріпленому файлі.
Дата публікації звіту: 27.06.2023 12:39

Запити/Пояснення