-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Ввід високовольтний 110 кВ
Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Водночас, Замовником зазначено в оголошенні розмір мінімального кроку пониження ціни на виконання п. 11 ч. 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон). Дата і час проведення електронного аукціону визначені електронною системою закупівель автоматично згідно з ч. 3 ст. 21 Закону без участі Замовника. Зазначена ситуація обумовлена суперечністю між нормативно-правовими актами, що регулюють одні й ті ж правовідносини (Закон та Постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178 в чинних редакціях), та особливостями електронної системи закупівель.
Завершена
15 260 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 152 600.00 UAH
мін. крок: 1% або 152 600.00 UAH
Номер:
523b4610628c4249a1b6afeb16451ed8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-02-000082
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.06.2023 00:00
Період моніторингу:
02.06.2023 14:27 - 24.06.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.06.2023 № 157
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-04-11-001622-a 11.04.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. директора Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозицій ТОВ «АВТОФОРМУЛА ЦЕНТР» установлено недотримання вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «МК ПЛАЗМА» та ТОВ «ДНІПРОВСЬКИЙ ВЕРСТАТОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 14.04.2023 № 107/23 із змінами, затвердженими протокольним рішенням уповноваженої особи від 18.04.2023 № 194/2023, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МК ПЛАЗМА» (далі – ТОВ «МК ПЛАЗМА»), товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОВСЬКИЙ ВЕРСТАТОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД» (далі – ТОВ «ДНІПРОВСЬКИЙ ВЕРСТАТОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД»), та товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОФОРМУЛА ЦЕНТР»
(далі – ТОВ «АВТОФОРМУЛА ЦЕНТР»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольні рішення уповноваженої особи від 02.05.2023 №249/2023, №250/2023 та №251/2023, повідомлення про намір укласти договір від 02.05.2023, договір про закупівлю товарів від 11.05.2023 № 3971/ДЗЗ-23 на суму 15 204 000,00 грн (далі–Договір), пояснення (інформацію та документи) Замовника отримані 12.06.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «АВТОФОРМУЛА ЦЕНТР» вимогам тендерної документації.
Відповідно до вимог пункту 7 розділу І тендерної документації під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися (повинно бути складено) тендерні пропозиції учасників: українська.
Також зазначено, що якщо у складі тендерної пропозиції учасника наявні документи/інформація, що вимагаються для подання відповідно до умов цієї тендерної документації, викладені в оригіналі іншою мовою, ніж українська, при цьому такі документи/інформація подані з перекладом українською мовою, вважається, що тендерну пропозицію складено українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу покладається на учасника. Визначальним є текст, викладений українською мовою».
Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовником, зокрема, встановлено вимоги щодо надання інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, яка надається згідно з Додатком 2 «Технічна специфікація» до тендерної документації.
У Додатку 2 до тендерної документації наведено перелік документів, які мають бути надані у складі тендерної пропозиції, зокрема зразок протоколу випробувань та технічну пропозицію за формою Додатку 3 до тендерної документації.
Учасником ТОВ «АВТОФОРМУЛА ЦЕНТР» у складі тендерної пропозиції надано технічну пропозицію від 19.04.2023 № 152/21, за формою наведеною у Додатку 3 до тендерної документації на товар в пункті 1 якої запропоновано товар: ввід високовольтний з RIP ізоляцією типу STARIP +126-2000 E5 spez., артикул 348191 (файл 21. Технічна пропозиція).
Також учасник ТОВ «АВТОФОРМУЛА ЦЕНТР» надав зразок протоколу випробувань за № 1311842-20-1А від 29.07.2021 (далі – Протокол) складений англійською мовою на об`єкт випробувань: test object – RIP condenser bushing, transformer-outdoor with dry insulation, STARIP R+126-2000 E5 spez., specification - 348191 (файл 26. Протокол випробувань (ЗРАЗОК)_compressed.pdf).
Водночас ТОВ «АВТОФОРМУЛА ЦЕНТР» надано у складі пропозиції переклад Протоколу об’єктом випробувань в якому значиться: конденсаторний ввід з RIP ізоляцією, трансформатор/зовнішній, STARIP R-Si+126-800 E5 spez., специфікація - 348191 (файл 26.1 Протокол випробувань переклад (ЗРАЗОК).pdf).
Враховуючи, що визначальним є текст, викладений українською мовою, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АВТОФОРМУЛА ЦЕНТР» відсутній зразок протоколу випробувань на товар STARIP +126-2000 E5 spez., який учасник планує постачати, чим не дотримано вимоги Додатку 2 тендерної документації.
Проте Замовник, на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей не відхилив учасника ТОВ «АВТОФОРМУЛА ЦЕНТР», тендерна пропозиція якого не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та уклав з ним договір.
Період усунення порушень:
22.06.2023 15:23 - 07.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
22.06.2023 15:23
Оскарження висновку в суді
Опис:
На підставі ч. 10 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі", ураховуючи незгоду з інформацією, викладеною у висновку, КП "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" оскаржено висновок до суду 04.07.2023.
Дата публікації:
05.07.2023 09:21
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Ураховуючи незгоду Замовника з інформацією, викладеною у Висновку, надаємо аргументовані заперечення до висновку у прикріпленому файлі.
Дата публікації звіту:
27.06.2023 12:39
Запити/Пояснення
Номер:
8bbf6ead658d43b98c5d28cba25b4030
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.06.2023 10:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі вводу високовольтного 110 кВ (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-11-001622-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка буде доступна для перегляду.
3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання товариством з обмеженою відповідальністю ТОВ «АВТОФОРМУЛА ЦЕНТР» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
276bcbf9e9444ce5a20158357342fd89
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.06.2023 17:02
Опис:
КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (далі – Замовник) розглянуто запит про надання пояснень від 08.06.2023 у межах здійснення моніторингу № UA-M-2023-06-02-000082 закупівлі за предметом ДК 021:2015: 31160000-5: Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів (Ввід високовольтний 110 кВ), оголошення № UA-2023-04-11-001622-a. За результатами розгляду повідомляємо.
1. Формування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до:
- наявної об’єктивної потреби у придбанні високовольтних вводів для забезпечення функціонування обладнання Замовника, а саме з урахуванням того, що вони повинні мати повну аналогію з геометричними розмірами вводу типу ГМВБ-15-110/2000 У1 для забезпечення можливості проведення ремонтів електричного розподільчого обладнання ВРУ-110/330 кВ;
- підготовлених компетентними фахівцями Замовника технічних вимог до обладнання на підставі чинних нормативно-правових актів та технічної документації в даній сфері.
Розрахунок очікуваної вартості здійснено згідно з ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» та керуючись положеннями Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 12.02.2020 року, нами як Замовником було здійснено розрахунок очікуваної вартості на основі проведених ринкових консультацій та запиту цінових пропозицій. У зв’язку з чим очікувана вартість предмета закупівлі визначалась виходячи з отриманих цінових пропозицій на підтвердження чого надаємо таблицю розрахунків та цінові пропозиції (Додаток 1).
2. Замовника не віднесено до переліку суб’єктів, яким рекомендовано оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 зі змінами.
Разом з тим, на виконання Розпорядження КМДА «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» від 11.09.2021 № 1036 зі змінами Замовником оприлюднено обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної ціни на веб-ресурсі Департаменту внутрішнього фінансового контролю і аудиту КМДА
( https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/8773A221AB3E5B50C225898D0029201A).
Підтвердження оприлюднення обґрунтування додається (Додаток 2).
3. При укладенні договору про закупівлю учасником-переможцем надано необхідні документи про підтвердження права підписання договору. Документи додаються (Додаток 3).
Отже, Замовником дотримано усіх вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, принципів здійснення закупівель, закріплених у ст. 3 Закону та досягнуто основної мети Закону при проведенні закупівлі в цілому.