-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт майданчика з штучним покриттям на стадіоні "Колос" по вулиці 1 Травня, 1-А в смт. Черняхові Житомирського району Житомирської області»)
Завершена
2 701 937.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 509.69 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 509.69 UAH
Номер:
139760c69ba74834a28d22a4b81c936e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-23-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.11.2023 00:00
Період моніторингу:
23.11.2023 17:11 - 15.12.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.11.2023 № 75
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення Державної аудиторської служби України від 08.11.2023 №003100-18/12934-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 23.11.2023 № 75.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-04-10-012136-a 10.04.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, дотримання вимог Постанови №710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю (змін до нього) та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю (змін до нього) та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Черняхівської дитячо-юнацької спортивної школи Черняхівської селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік за номером ID: UA-P-2023-04-10-004442-a; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію з додатками до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників в частині правомірності відхилення ТОВ «Торгово-промислова компанія центр комплект», ПРБФ «Комунальник», ПП «Сердюк-Буд» та пропозицію переможця торгів ТОВ «Українська альтернатива»; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольне рішення уповноваженої особи від 19.06.2023 №25 про визначення переможця та про намір укласти договір; рішення Органу оскарження – Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 11.05.2023 №6402-р/пк-пз (опубліковане 16.05.2023); повідомлення про намір укласти договір від 19.06.2023; пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 29.11.2023.
Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався.
Рішення Органу оскарження Замовником виконано 08 червня 2023 року (скасовано рішення про визначення ПРБФ «Комунальник» переможцем торгів).
Період усунення порушень:
30.11.2023 17:04 - 06.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
30.11.2023 17:04
Запити/Пояснення
Номер:
1e9838b17dc0408f8fa1353b846c1174
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
23.11.2023 17:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт майданчика з штучним покриттям на стадіоні "Колос" по вулиці 1 Травня, 1-А в смт. Черняхові Житомирського району Житомирської області»)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-04-10-012136-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
94df659755094870ae34ff84388bc9c3
Назва:
надання пояснень (інформації та документів)
Дата опублікування:
29.11.2023 18:00
Опис:
Черняхівська дитячо-юнацька спортивна школа Черняхівської селищної ради, як Замовник по закупівлі «Капітальний ремонт майданчика з штучним покриттям на стадіоні "Колос" по вулиці 1 Травня, 1-А в смт. Черняхові Житомирського району Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) –– 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) за номером ID: UA-2023-04-10-012136-a) у відповідь на запит Державної аудиторської служби України, яким чином нами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість надаємо наступні підтверджуючі документи: - Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва; - Розрахунок очікуваної вартості; - Експертний звіт; -Обргунтування технічних та якісних характеристик;
Черняхівська дитячо-юнацька спортивна школа Черняхівської селищної ради являється розпорядником третього рівня і офіційний веб-сайт відсутній.