-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 33180000-5 – «Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму» Метал – Титан НК 024:2019 - 61574 Набір медичних виробів для фіксації перелому кістки пластиною, що не розсмоктується, нестерильний; 32854 Стрижень кістковий ортопедичний, що не розсмоктується; 47030 Штучні зв’язки, 46059 Кістковий цемент, що містить лікувальні засоби : (1/3 Трубчата блокуюча пластина; Φ12 Шайба; 2.0мм Блокуюча Y-подібна пластина; 2.0мм Блокуюча Т-подібна пластина; Φ2.0мм Блокуючий гвинт, самонарізний, зірка ; Φ2.0мм Кортикальний гвинт, самонарізний, зірка; 2.0мм Пряма БКП; 2.0мм Пряма реконструктивна БКП; Φ2.4мм Блокуючий гвинт, самонарізний, зірка; ЗК 2.4 мм дистальний радіус БКП, стандарт, ліва або права; ЗК 2.4 мм дистальний радіус БКП, широка, ліва або права; Φ2.4мм Кортикальний гвинт, самонарізний, зірка; Φ2.7мм Блокуючий гвинт, самонарізний, зірка; Φ3.5мм Блокуючий гвинт, самонарізний, зірка; Φ3.5мм Кортикальний гвинт, самонарізний; 3.5мм Проксимальна латеральна гомілкова L-подібна блокуюча пластина, БКП ліва або права; Φ4.0мм Губчастий гвинт, шестикутник, половина резьбовий; Φ4.5мм Кортикальний гвинт, самонарізний, шестикутник; Φ5.0мм Блокуючий гвинт, самонарізний, зірка; 5.0мм Проксимальна латеральна гомілкова БКП, права або ліва; Φ6.5мм Губчастий гвинт, шестикутник, з половина різьбовий; Φ7.3мм Канюльований шестикутний гвинт з різьбою; PFNA/GAMMA Цвях; 3.5мм Акроміальна LCP пластина, 15мм; Гомілковий цвях; 5.0мм Дистальна латеральна гомілкова з блокуючим стисненням L–подібна пластина, ліва або права; 3.5мм Дистальна латеральна малогомілкова БКП, ліва або права; Дистальна латеральна плечова БКП, 3.5мм, ліва або права; 3.5мм Дистальна малогомілкова пластина БКП, комбіновані отвори; 5.0мм Дистальна медіальна гомілкова БКП, ліва або права; 3.5мм Дистальна медіальна плечова БКП; 3.5 мм дистальна плечова субкондилярна БКП, ліва або права; 5.0мм Дистальна стегнова БКП, ліва або права; Довгий PFNA/GAMMA Цвях, лівий або правий; 3.5мм Ліктьова БКП, ліва або права; 3.5мм Обмежена контактна БКП, вузька; 5.0мм Обмежена контактна пряма БКП, вузька; 3.5мм П’яткова LCP пластина, велика або середня або мала; Плечовий цвях, G-I; 3.5мм Проксимальна медіальна гомілкова Т-подібна блокуюча пластина, ліва або права; 3.5мм Проксимальна плечова БКП; 3.5мм Пряма реконструктивна БКП; 3.5мм Реконструктивна ключична БКП, ліва або права; Ретроградний стегновий цвях; Стегновий цвях, лівий а бо правий; Кабель з затискачем, ЛУП ЛОК - Регульована дуга, Інтерферентні гвинти, канюльовані PEEK, Малогомілковий цвях; Акриловий кістковий цемент з гентаміцином)
Завершена
3 291 878.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 459.39 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 459.39 UAH
Номер:
72c8c885031746b9abe5ccf0b324bb61
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-19-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.05.2023 00:00
Період моніторингу:
19.05.2023 13:45 - 10.06.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.05.2023 № 137
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2023-04-10-010394-a 10.04.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МЕДІКАЛ ІМПЛАНТС» установлено порушення вимог пункту 40, абзацу третього підпункту 3 пункту 41 та підпункту 9 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону та Особливостей, укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на 25.02.2023) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи з проведення закупівель зі змінами протокол від 20.04.3023 № 20/3, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «МЕДІКАЛ ІМПЛАНТС» (далі – ТОВ «МЕДІКАЛ ІМПЛАНТС»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольне рішення уповноваженої особи з проведення закупівель Замовника від 28.04.2023 № 28/1, вимогу про усунення порушень ТОВ «МЕДІКАЛ ІМПЛАНТС» до 28.04.2023, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 28.04.2023, договір про закупівлю товарів від 04.05.2023 № 279 на суму 3 184 634,00 грн без ПДВ, додаткову угоду до договору від 04.05.2023 № 1, пояснення (інформація та документи) Замовника отримані 30.05.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Відповідно до норм підпункту 9 пункту 44 Особливостей Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів).
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до пункту 2 розділу 5 тендерної документації Замовник зазначив вимогу, що учасник надає сканований оригінал Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що містить відомості про учасника.
ТОВ «МЕДІКАЛ ІМПЛАНТС» надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в якому відсутня інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі відомості про юридичних осіб, через яких здійснюється опосередкований вплив на юридичну особу.
Проте, на порушення вимог підпункту 9 пункту 44 Особливостей, Замовником не прийнято рішення про відмову учаснику процедури закупівлі ТОВ «МЕДІКАЛ ІМПЛАНТС» в участі у торгах.
Крім того відповідно до вимог пункту 12 розділу І додатку № 2 «Технічна специфікація» до тендерної документації з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості, учасник надає оригінал гарантійного листа від виробника (якщо учасник не є виробником товару) або його офіційного представника, дистриб’ютора, дилера в Україні (таке представництво повинно підтверджуватись копією відповідного листа, доручення, авторизації, тощо від виробника), що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника.
За результатами моніторингу установлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «МЕДІКАЛ ІМПЛАНТС» не надано такого гарантійного листа, що підтверджує можливість постачання учасником акрилового кісткового цементу з гентаміцином в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника, що не відповідає вимогам пункту 12 розділу І додатку № 2 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, відсутність у складі тендерної пропозиції ТОВ «МЕДІКАЛ ІМПЛАНТС» документа на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, а саме: гарантійного листа від виробника (якщо учасник не є виробником товару) або його офіційного представника, дистриб’ютора, дилера в Україні (таке представництво повинно підтверджуватись копією відповідного листа, доручення, авторизації, тощо від виробника), що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника, не є невідповідністю у розумінні пункту 40 Особливостей.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей.
Водночас, Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель ТОВ «МЕДІКАЛ ІМПЛАНТС», зокрема і щодо документа, який надається учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, який був відсутній у тендерній пропозиції, чим порушив вимоги пункту 40 Особливостей.
Також за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 Додатку № 1 до тендерної документації Замовника переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей, а саме інформаційний лист наданий міжрегіональним управліннями Міністерства юстиції України або Міністерством юстиції України про те, що переможець процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура або довідку довільної форми.
Водночас, у складі тендерної пропозиції переможця ТОВ «МЕДІКАЛ ІМПЛАНТС» не надано інформаційного листа міжрегіонального управління Міністерства юстиції України або Міністерства юстиції України про те, що переможець процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура або довідку довільної форми.
Проте, Замовник на порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «МЕДІКАЛ ІМПЛАНТС» як такого, що не відповідала вимогам тендерної документації та уклав з ним договір.
Період усунення порушень:
08.06.2023 16:13 - 23.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
08.06.2023 16:13
Оскарження висновку в суді
Опис:
Висновок моніторингу у закупівлі № UA-2023-04-10-010394-a (ID моніторингу UA-M-2023-05-19-000033) оскаржено до Івано-Франківського окружного адміністративного суду.
Дата публікації:
22.06.2023 19:46
Дата відкриття провадження:
26.06.2023 00:00
Номер відкриття провадження:
300/3958/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до пункту 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами (далі - Закон № 922-VIII) установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. У свою чергу, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 затверджено ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та зобов’язано замовників проводити публічні закупівлі відповідно до Закону № 922-VIII з урахуванням цих Особливостей (далі - Особливості).
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 проведено моніторинг процедури закупівлі UA-2023-04-10-010394-a державною аудиторською службою України.
Державна аудиторська служба України в ході проведення моніторингу встановила порушення та зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, однак Замовник не погоджується з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-04-10-010394-a та даний висновок буде оскаржено у судовому порядку відповідно до строків передбачених чинним законодавством.
Дата публікації звіту:
15.06.2023 13:53
Запити/Пояснення
Номер:
26cca87947c74a4e93deccb863f518e7
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.05.2023 09:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 33180000-5 – «Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму» Метал – Титан НК 024:2019 - 61574 Набір медичних виробів для фіксації перелому кістки пластиною, що не розсмоктується, нестерильний; 32854 Стрижень кістковий ортопедичний, що не розсмоктується; 47030 Штучні зв’язки, 46059 Кістковий цемент, що містить лікувальні засоби (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2023-04-10-010394-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання, а саме:
Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ed96703b70804f5e800dcee07337279f
Назва:
Відповідь на моніторинг
Дата опублікування:
30.05.2023 11:20
Опис:
відповідь на запит органу державного фінансового контролю
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту.
1. Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначено у відповідності до потреб КНП «ОКЛІ ІФ ОР» та з урахуванням вимог законодавства ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 33180000-5 – «Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму» Метал – Титан НК 024:2019 - 61574 Набір медичних виробів для фіксації перелому кістки пластиною, що не розсмоктується, нестерильний; 32854 Стрижень кістковий ортопедичний, що не розсмоктується; 47030 Штучні зв’язки, 46059 Кістковий цемент, що містить лікувальні засоби.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення сформований з урахуванням наявної потреби в закупівлі даного виду продукції.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначено у відповідності до потреб КНП «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» та з урахуванням вимог законодавства. ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 33180000-5 – «Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму» Метал – Титан НК 024:2019 - 61574 Набір медичних виробів для фіксації перелому кістки пластиною, що не розсмоктується, нестерильний; 32854 Стрижень кістковий ортопедичний, що не розсмоктується; 47030 Штучні зв’язки, 46059 Кістковий цемент, використовується при оперативному втручанні пацієнтам КНП «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради», які перебувають на лікуванні.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. При визначенні очікуваної вартості застосовується метод порівняння ринкових цін, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі отриманих комерційних пропозицій, та моніторингу ринкових цін, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель «PROZORRO» та на основі комерційних пропозицій від потенційних постачальників. Відповідно до Методики для визначення очікуваної вартості була розрахована очікувана ціна як середньоарифметичне значення отриманих даних. Проаналізовано інформацію про ціни в таких відкритих джерелах: у відкритих інформаційних джерелах мережі Інтернет та на основі комерційних пропозицій від потенційних постачальників.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначалась як добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість товару. Таким чином очікувана вартість закупівлі ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 33180000-5 – «Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму» Метал – Титан НК 024:2019 - 61574 Набір медичних виробів для фіксації перелому кістки пластиною, що не розсмоктується, нестерильний; 32854 Стрижень кістковий ортопедичний, що не розсмоктується; 47030 Штучні зв’язки, 46059 Кістковий цемент, що містить лікувальні засоби становить – 3 291 878,00 грн. з ПДВ.
Потреба для проведення закупівлі від 03.04.2023 року, подана завідувачем фармацевтичного відділу, головою комісії з розробки вихідних даних в потребах закладу КНП «ОКЛ ІФ ОР».
Якісні та технічні характеристики заявленої кількості товару визначені з урахуванням реальних потреб підприємства та оптимального співвідношення ціни та якості.
Ураховуючи вимоги п. 31 частини першої ст. 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою ст. 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), розміщено за посиланням www.okl.if.ua/index.php/обґрунтування-закупівель.
Офіційний сайт КНП «ОКЛ ІФ ОР» https://okl.if.ua/.
Додатки:
1) потреба для проведення закупівлі на 11 арк.
2) комерційні пропозиції для проведення закупівлі на 9 арк.