-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015 Код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з ремонту інфраструктури у сфері дорожнього господарства (автомобільних доріг комунальної власності Конотопської міської територіальної громади) (Поточний середній ремонт дороги по вул.Дружби с.Підлипне Конотопської міської територіальної громади))
Завершена
2 107 227.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 21 072.27 UAH
мін. крок: 1% або 21 072.27 UAH
Номер:
868dac634d1c41929eb938c32d6631d9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-18-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.07.2023 00:00
Період моніторингу:
18.07.2023 14:07 - 09.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.07.2023 №34-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 18.07.2023 №34-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2023-04-10-007126-a 10.04.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям (в редакції від 25.02.2023) установлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону, частини першої статті 16 Закону, абзацу другого пункту 45, підпунктів 3, 6, 12 пункту 44 Особливостей (в редакції від 25.02.2023).
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей (в редакції від 25.02.2023) при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС».
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом розірвання укладеного за результатами торгів договору, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції 25.02.2023 (далі – Особливості (в редакції від 25.02.2023)), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства Конотопської міської ради Сумської області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 10.04.2023 (протокол № 47), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 19.04.2023, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АТЛАНТ БУДПРОЕКТ», товариства з обмеженою відповідальністю «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС» (далі – ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС»), вимогу про усунення невідповідностей до 25.04.2023, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 26.04.2023 № 70 та 03.05.2023 № 74, повідомлення про намір укласти договір від 03.05.2023, договір від 17.05.2023 № 128/05, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 21.07.2023 року.
Відповідно до інформації щодо розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеної на офіційному сайті Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/diyalnist/yedynyi-reiestr-rozporiadnykiv-ta-oderzhuvachiv-biudzhetnykh-koshtiv) Управління житлово-комунального господарства Конотопської міської ради Сумської області є розпорядником бюджетних коштів.
Згідно з пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова №710) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
На запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області стосовно надання посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник надав інформацію, що він не здійснював публікацію технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості на веб-сайті.
Отже, Замовник не розмістив на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, чим порушив вимоги пункту 4-1 Постанови № 710.
Відповідно до пункту 28 Особливостей (в редакції від 25.02.2023) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з пунктом 2 частини другої статті 22 Закону Замовник зазначає у тендерній документації один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до абзацу другого пункту 45 Особливостей (в редакції від 25.02.2023) у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
В свою чергу, частиною першою статті 16 Закону визначено, що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у додатку 1 до тендерної документації встановив три кваліфікаційні критерії: «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій», «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Однак, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» відповідно до пункту 2 додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлена вимога щодо надання учасниками лише довідки у довільній формі, при цьому, вимоги про надання документів для підтвердження інформації, що буде зазначена учасниками у цій довідці, наприклад, документів трудових відносин з працівниками, кваліфікації працівників тощо, Замовником не встановлено.
Отже, на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону, частини першої статті 16 Закону та абзацу другого пункту 45 Особливостей (в редакції від 25.02.2023) Замовник не встановив способу документального підтвердження учасниками процедури закупівлі інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» відповідно до статті 16 Закону.
Також, установлено, що Замовник у пунктах 2, 3, 5 таблиці «2.1. Документи, які надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ (юридичною особою)» додатку 2 до тендерної документації, установив вимогу щодо надання переможцем торгів для підтвердження відсутності підстав, визначених підпунктами 3, 6, 12 пункту 44 Особливостей (в редакції від 25.02.2023) документів стосовно службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі та яка підписала тендерну пропозицію, що не відповідає вимогам підпунктів 3, 6, 12 пункту 44 Особливостей (в редакції від 25.02.2023), відповідно до яких документи повинні надаватися на керівника учасника процедури закупівлі.
Крім того, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель та шляхом завантаження файлів, зокрема, з повним розрахунком вартості пропозиції (за статтями витрат).
У додатку 4 до тендерної документації Змовник зазначив, що розрахунок визначення вартості ремонтно-будівельних робіт здійснюється у відповідності до кошторисних норм України.
При цьому, відповідно до пункту 5.31 Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі – Настанова) у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: 1) стадії проектування; 2) виду будівництва; 3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; 4) тривалості будівництва; 5) способів фінансування будівництва; 6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: а) за твердої договірної ціни - в розмірі до 1,5%; б) за динамічної договірної ціни - не враховується. Розмір цих коштів залежить від повноти інформації про об’єкт замовлення та способи виконання робіт, що зменшує небезпеку непередбачених ситуацій на будівельному майданчику при виконанні робіт.
Відповідно до пункту 5.33 Настанови до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України.
При цьому, у складі тендерної пропозиції ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС» міститься договірна ціна (вид договірної ціни: тверда) (файл «Кошторис.pdf», який знаходиться в архівному файлі «Розрахунки.rar»), в якій не враховані кошти на покриття ризиків та кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, що не відповідає пунктам 5.31, 5.33 Настанови та вимогам додатку 4 до тендерної документації Замовника.
Однак, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей (в редакції від 25.02.2023) Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС» через невідповідність його тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та уклав з ним договір.
Період усунення порушень:
08.08.2023 15:31 - 23.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
08.08.2023 15:31
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Водночас повідомляємо,
1. Визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі - ДК 021:2015 Код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з ремонту інфраструктури у сфері дорожнього господарства (автомобільних доріг комунальної власності Конотопської міської територіальної громади) (Поточний середній ремонт дороги по вул.Дружби с.Підлипне Конотопської міської територіальної громади)), його очікувана вартість, здійснювались відповідно до розробленої кошторисної документації на даний об’єкт.
Відповідно до рішення сесії Конотопської міської ради від 19.06.2019 (38 сесія 7 скликання) «Про структуру та чисельність виконавчих органів Конотопської міської ради» до структури виконавчих органів Конотопської міської ради входить управління житлово-комунального господарства Конотопської міської ради Сумської області.
Рішенням сесії Конотопської міської ради від 26.02.2014 (45 сесія 6 скликання) затверджено Положення про управління житлово-комунального господарства Конотопської міської ради Сумської області (далі - Управління).
Відповідно до якого Управління є виконавчим органом Конотопської міської ради, їй підзвітне та підконтрольне, підпорядковане міському голові, заступнику міського голови згідно розподілу обов’язків та виконавчому комітету.
Відповідно до Державного класифікатора «Класифікація організаційно-правових форм господарювання» визначено, що «Орган місцевого самоврядування – місцеве самоврядування здійснюється територіальними громадами сіл, селищ, міст як безпосередньо, так і через сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи, а також через районні та обласні ради, які представляють спільні інтереси територіальних громад, сіл, селищ, міст».
Так, згідно державної статичної довідки організаційна-правова форма Управління класифікована як орган місцевого самоврядування.
Відповідно до пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» органам місцевого самоврядування рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищевикладене, Управління житлово-комунального господарства Конотопської міської ради вважає рекомендацією здійснення публікації технічних та якісних характеристик на веб-сайті.
2. Замовник у Додатку №1 до тендерної документації встановив три кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, один з яких «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід». Тим самим встановивши в тендерній документації, що для підтвердження даного кваліфікаційного критерію достатньо довідки в довільній формі.
3. На виконання вимог, які визначені пунктом 44 особливостей переможцем процедури закупівлі були надані документи на керівника щодо підтвердження підпунктів 3, 6, 12 пункту 44 Особливостей.
4. Відповідно до Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.1 Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції – тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження файлів з:
- повним розрахунком вартості пропозиції (за статтями витрат);
- підтвердженням відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) – згідно Додатку №4 до тендерної документації.
Додатком №4 до тендерної документації чітко визначена форма та вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Вказану форму та вимоги учасник повинен підтвердити. Зокрема встановлено, що розрахунок вартості ремонтно-будівельних робіт здійснюється у відповідності до Кошторисних норм України («Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01.11.2021 (зі змінами) (далі – Настанова)).
Так, на етапі складання інвесторської кошторисної документації визначаються окремі складові вартості об’єкта будівництва, в тому числі кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.
Відповідно до пункту 4.40 Настанови, кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва призначені на відшкодування:
1) збільшення об’ємів робіт спричиненого виконанням додаткових робіт та витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені під час проектування та уточнюються в процесі будівництва та виникнення додаткових витрат;
2) збільшення вартості об’єкта будівництва, спричиненого зміною будівельних норм та нормативних документів.
Відповідно пункту 4.41 Настанови кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у локальних кошторисах (кошторисних розрахунках), та прогнозного зростання їх вартості, яке визначається на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Розрахований розмір цих коштів за узгодженням із замовником включається до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
Відповідно до пункту 5.1 Кошторисних норм України визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Кошторисна документація на об’єкт «Поточний середній ремонт дороги по вул.Дружби с.Підлипне Конотопської міської територіальної громади» не включає кошти на покриття ризиків та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Тендерною документацією, а також проєктом договору по закупівлі послуг не обумовлюється застосування вказаних ризиків. Таким чином, при визначенні очікуваної вартості закупівлі кошти на покриття вказаних ризиків не включались.
Слід зазначити, що об’єм необхідних послуг та термін надання послуг за предметом даної закупівлі не є довготривалим та не потребує додаткових робіт.
В зв’язку з чим, включати в розрахунку договірної ціни кошти на покриття ризиків та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами в даній закупівлі не є обґрунтованим.
Водночас повідомляємо, що Ваші рекомендації та висновки виявлені під час проведення моніторингу будуть враховані в наступних закупівлях.
Крім того, додатково повідомляємо, з метою виконання висновку на проведений моніторинг, виконавцю послуг було направлено лист і додаткова угода на розірвання договору (сканкопія листа додається).
Дата публікації звіту:
15.08.2023 19:21
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
.
Дата публікації:
22.08.2023 10:14
Запити/Пояснення
Номер:
d850f1597efb4f9e8d8cdb1d6cd5d3fd
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
18.07.2023 14:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «ДК 021:2015 Код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з ремонту інфраструктури у сфері дорожнього господарства (автомобільних доріг комунальної власності Конотопської міської територіальної громади) (Поточний середній ремонт дороги по вул.Дружби с.Підлипне Конотопської міської територіальної громади))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-10-007126-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати зазначені документи).
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
cc0e633a09da4a399932893cfb7356dd
Назва:
надання пояснень на запит
Дата опублікування:
21.07.2023 17:56
Опис:
Визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі - ДК 021:2015 Код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з ремонту інфраструктури у сфері дорожнього господарства (автомобільних доріг комунальної власності Конотопської міської територіальної громади) (Поточний середній ремонт дороги по вул.Дружби с.Підлипне Конотопської міської територіальної громади)), його очікувана вартість, здійснювались відповідно до розробленої кошторисної документації на даний об’єкт.
Відповідно до рішення сесії Конотопської міської ради від 19.06.2019 (38 сесія 7 скликання) «Про структуру та чисельність виконавчих органів Конотопської міської ради» до структури виконавчих органів Конотопської міської ради входить управління житлово-комунального господарства Конотопської міської ради Сумської області.
Рішенням сесії Конотопської міської ради від 26.02.2014 (45 сесія 6 скликання) затверджено Положення про управління житлово-комунального господарства Конотопської міської ради Сумської області (далі - Управління).
Відповідно до якого Управління є виконавчим органом Конотопської міської ради, їй підзвітне та підконтрольне, підпорядковане міському голові, заступнику міського голови згідно розподілу обов’язків та виконавчому комітету.
Відповідно до Державного класифікатора «Класифікація організаційно-правових форм господарювання» визначено, що «Орган місцевого самоврядування – місцеве самоврядування здійснюється територіальними громадами сіл, селищ, міст як безпосередньо, так і через сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи, а також через районні та обласні ради, які представляють спільні інтереси територіальних громад, сіл, селищ, міст».
Так, згідно державної статичної довідки організаційна-правова форма Управління класифікована як орган місцевого самоврядування.
Відповідно до пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» органам місцевого самоврядування рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищевикладене, Управління житлово-комунального господарства Конотопської міської ради не здійснювало публікацію технічних та якісних характеристик по даному об’єкту на веб-сайті.