-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Костюми літні (комплект: куртка, штани, кепка)
Завершена
6 840 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 34 200.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 34 200.00 UAH
Номер:
a421bb912fee40978d5b39b4787549c9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-29-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.06.2023 00:00
Період моніторингу:
30.06.2023 09:34 - 22.07.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.06.2023 №33-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Виконувач обов’язків начальника Людмила ДУБИНКА
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 29.06.2023 №33-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2023-04-10-006112-a 10.04.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям (в редакції від 25.02.2023) установлено порушення вимог абзацу восьмого пункту 28 Особливостей (в редакції від 25.02.2023 року).
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення встановлених порушень в подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції 25.02.2023 (далі – Особливості (в редакції від 25.02.2023)), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Сумської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.04.2023 (протокол № 89), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 22.04.2023, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА», товариства з обмеженою відповідальністю «ВАЛТЕКС», вимогу про усунення невідповідностей до 26.04.2023, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 28.04.2023 № 97, від 04.05.2023 № 101, повідомлення про намір укласти договір від 04.05.2023, договір від 10.05.2023 № 244/17-23, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 04.07.2023 року.
Відповідно до абзацу восьмого пункту 28 Особливостей (в редакції від 25.02.2023) у тендерній документації обов’язково зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 44 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Однак, Замовник на порушення абзацу восьмого пункту 28 Особливостей (в редакції від 25.02.2023) у тендерній документації не зазначив підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 44 Особливостей (в редакції від 25.02.2023 року).
Період усунення порушень:
20.07.2023 12:21 - 04.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
20.07.2023 12:21
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Тендерна документація по цій закупівлі розроблялась на підставі Примірної тендерної документації, розташованої в електронній системі закупівель Prozorro.
Ваша інформація, наведена у висновку, прийнята до відома та буде врахована в подальшому.
Дата публікації звіту:
27.07.2023 16:11
Запити/Пояснення
Номер:
7a42172c2da049039527698b25babce1
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
30.06.2023 10:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Костюми літні (комплект: куртка, штани, кепка)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-10-006112-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
3ff8681c2cd648769891721fe5be5d1d
Назва:
Надання інформації
Дата опублікування:
04.07.2023 16:44
Опис:
На запит надаємо наступну інформацію.
По питанню 1.
Розмір бюджетного призначення, визначення очікуваної вартості відбувалось на підставі листа Управління муніципальної безпеки Сумської міської ради від 22.03.2023 № 87/16.1-16-01 на адресу Сумського міського голови Олександра Лисенка (лист погоджений міським головою). Зазначений документ містить інформацію про заходи, спрямовані на оборону міста Суми, тому є конфіденційним.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначались виходячи з вимог військових та потреб ДФТГ. Середня ціна за одиницю товару визначалась на підставі аналізу комерційних пропозицій, отриманих працівниками Управління муніципальної безпеки Сумської міської ради з відкритих джерел (мережі інтернет та відповіді виробників).
Відповідне фінансування було затверджене рішенням Сумської міської ради від 29.03.2023 № 3591-МР. При цього попереджаємо, що у зв’язку з тим, що це рішення стосувалось питань оборони міста Суми, зазначена в рішенні інформація є конфіденційною.
По питанню 2 надаємо посилання на офіційний сайт Сумської міської ради, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
https://smr.gov.ua/uk/miska-vlada/tsentr-koordinatsiji-derzhavnikh-zakupivel/376-ochikuvana-vartist-i-tekhnichni-ta-iakisni-kharakterystyky-predmetiv-zaukipivli/20261-ochikuvana-vartist-i-tekhnichni-ta-yakisni-kharakteristiki-predmetiv-zakupivli.html