• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Костюми літні (комплект: куртка, штани, кепка)

Завершена

6 840 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 34 200.00 UAH
Номер: a421bb912fee40978d5b39b4787549c9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-29-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.06.2023 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 30.06.2023 09:34 - 22.07.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 29.06.2023 №33-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Виконувач обов’язків начальника Людмила ДУБИНКА Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 29.06.2023 №33-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2023-04-10-006112-a 10.04.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 268-70-23, evitalia77@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям (в редакції від 25.02.2023) установлено порушення вимог абзацу восьмого пункту 28 Особливостей (в редакції від 25.02.2023 року). За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення встановлених порушень в подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 липня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції 25.02.2023 (далі – Особливості (в редакції від 25.02.2023)), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Сумської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.04.2023 (протокол № 89), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 22.04.2023, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА», товариства з обмеженою відповідальністю «ВАЛТЕКС», вимогу про усунення невідповідностей до 26.04.2023, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 28.04.2023 № 97, від 04.05.2023 № 101, повідомлення про намір укласти договір від 04.05.2023, договір від 10.05.2023 № 244/17-23, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 04.07.2023 року. Відповідно до абзацу восьмого пункту 28 Особливостей (в редакції від 25.02.2023) у тендерній документації обов’язково зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 44 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Однак, Замовник на порушення абзацу восьмого пункту 28 Особливостей (в редакції від 25.02.2023) у тендерній документації не зазначив підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 44 Особливостей (в редакції від 25.02.2023 року).
Період усунення порушень: 20.07.2023 12:21 - 04.08.2023 00:00
Дата публікації висновку: 20.07.2023 12:21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Тендерна документація по цій закупівлі розроблялась на підставі Примірної тендерної документації, розташованої в електронній системі закупівель Prozorro. Ваша інформація, наведена у висновку, прийнята до відома та буде врахована в подальшому.
Дата публікації звіту: 27.07.2023 16:11

Запити/Пояснення