-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Закупівля товару – продукти харчування (молочні продукти різні)
Завершена
247 350.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 236.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 236.75 UAH
Номер:
c3d08191e9e548e8963c85240b58e79b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-25-000091
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.04.2023 00:00
Період моніторингу:
25.04.2023 16:45 - 17.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.04.2023 № 39-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
25.04.2023 № 39-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2023-04-10-006037-a, 10.04.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу четвертого пункту 51 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та № 1178; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; дотримання вимог Постанови № 710 – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Полтавського спортивного ліцею Полтавської обласної ради (далі – замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-04-10-006037-a; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 10.04.2023 № 58 та оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 10 квітня 2023 року об 13:38; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 10.04.2023 № 58 та оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 12 квітня 2023 року об 12:30; (зі змінами); тендерну пропозицію учасника ТОВ «ФУДГРАНД»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.04.2023 № 82; повідомлення про намір укласти договір від 20.04.2023.
Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення чинного законодавства.
Так, замовником в порушення абзацу 4 пункту 51 Постанови № 1178 не оприлюднено перелік змін до тендерної документації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 12.04.2023 об 12:30. Згідно вищевказаної норми Постанови № 1178 «Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення».
Установлено, що замовником в електронній системі закупівель оприлюднено тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протоколом від 10.04.2023 № 58 (10 квітня 2023 року об 13:38); тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протоколом від 10.04.2023 № 58 (12 квітня 2023 року об 12:30) (зі змінами), при цьому, встановлено факти внесення змін, а саме:
- видалено вимогу Сканований(і) оригінал(и) в кольоровому вигляді договору(ів) про надання Учаснику ветеринарно-санітарних послуг (послуги по проведенню ветеринарно-санітарного контролю та нагляду), строк дії договору повинен відповідати строку поставки товару (виконання робіт, надання послуг), що вказаний в цій документації (оголошенні) про проведення цієї закупівлі;
- змінено вимогу Сканований(і) оригінал(и) в кольоровому вигляді Договору, укладеного Учасником на проведення калібрування засобів вимірювальної техніки (ваги, термометр(и) та гігрометр(и)) з акредитованим органом, що проводив вищезазначені роботи. Для підтвердження акредитації надати сканований оригінал в кольоровому вигляді атестату про акредитацію, виданого Національним агентством з акредитації України. Надати свідоцтво (або інші документи) стосовно проведення учасником процедури калібрування засобів вимірювальної техніки (термометр(и) та гігрометр(и)) та надати сертифікат (свідоцтво, або інші документи) стосовно проведення учасником процедури калібрування засобів вимірювальної техніки (ваги) з метою підтвердження, що зазначені засоби відповідають вимогам, встановленим під час обігу предмета закупівлі, при цьому документи щодо проведення учасником процедури калібрування засобів вимірювальної техніки мають бути чинними на Сканований(і) оригінал(и) в кольоровому вигляді Договору, укладеного Учасником на проведення калібрування засобів вимірювальної техніки (ваги, термометр(и) та гігрометр(и)) з акредитованим органом, що проводив вищезазначені роботи. Для підтвердження акредитації надати сканований оригінал в кольоровому вигляді атестату про акредитацію, виданого Національним агентством з акредитації України. Надати свідоцтво (або інші документи) стосовно проведення учасником процедури калібрування засобів вимірювальної техніки (термометр(и) та гігрометр(и)) та надати сертифікат (свідоцтво, або інші документи) стосовно проведення учасником процедури калібрування засобів вимірювальної техніки (ваги) з метою підтвердження, що зазначені засоби відповідають вимогам, встановленим під час обігу предмета закупівлі, при цьому документи щодо проведення учасником процедури калібрування засобів вимірювальної техніки мають бути чинними або
Договір на проведення повірки засобів вимірювальної техніки (ваги) та сертифікат (свідоцтво) стосовно проведення учасником повірки засобів вимірювальної техніки (ваги)»;
- змінено вимогу Сканований оригінал протоколу випробувань щодо радіологічних вимірювань автотранспортного засобу, який буде застосовано Учасником для перевезення товарів (виконання робіт, надання послуг), виданого не раніше 2022 року уповноваженим на те органом (установою, організацією) на Сканований оригінал протоколу випробувань щодо радіологічних вимірювань автотранспортного засобу, який буде застосовано Учасником для перевезення товарів (виконання робіт, надання послуг), виданого у 2022 році уповноваженим на те органом (установою, організацією).
При цьому, замовник не оприлюднив перелік змін до тендерної документації окремим файлом в електронній системі закупівель, чим порушив абзац 4 пункту 51 Постанови № 1178.
Період усунення порушень:
27.04.2023 17:35 - 12.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
27.04.2023 17:35
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Усунути порушення, встановлені за результатами моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 15550000-8 «Молочні продукти різні», після проведення відкритих торгів і визначення переможця закупівлі технічно не представляється можливим.
Крім того, зазначені порушення не вплинули на хід торгів і визначення переможця закупівлі.
З огляду на встановлені порушення, уповноважену особу зобов’язано здійснювати заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому і детально відстежувати зміни законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
01.05.2023 11:27