-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
23Т-125_44310000-6 - Вироби з дроту (Канати для підйому веж та основ Хунхуа)
Завершена
12 161 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 121 617.00 UAH
мін. крок: 1% або 121 617.00 UAH
Номер:
8d04a7e04a944cd2882c1236161d71af
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-21-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.06.2023 00:00
Період моніторингу:
21.06.2023 09:49 - 13.07.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.06.2023 № 183
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-04-10-002795-a 10.04.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації та змін до неї вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог абзацу першого пункту 28 та абзацу п’ятнадцятого пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ХУНХУА ІНТЕРНЕШНЛ УКРАЇНА» та ТОВ «КЕТТЕН», своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та законодавству – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на момент проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та законодавству.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 10.04.2023 № 216, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ХУНХУА ІНТЕРНЕШНЛ УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ХУНХУА ІНТЕРНЕШНЛ УКРАЇНА») та товариства з обмеженою відповідальністю «ХУНХУА ІНТЕРНЕШНЛ УКРАЇНА» (далі – ТОВ «КЕТТЕН»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 28.04.2023, протокольні рішення уповноваженої особи від 10.05.2023 № 280 та від 22.05.2023 № 303, повідомлення про намір укласти договір від 22.05.2023, договір поставки від 05.06.2023 № УБГ 319/015-23 на суму 10 166 256,00 грн.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Згідно із пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Абзацом восьмим пункту 28 Особливостей встановлено, що підставами для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 44 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Зокрема, вимогами пункту 44 Особливостей передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту.
Відповідно до абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 цих особливостей.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що в частині четвертій розділу 3 тендерної документації, Замовник встановив вимогу до переможця закупівлі, щодо надання ним у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 2, 3, 5, 6, 8, 10 і 12 пункту 44 Особливостей та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей згідно додатку №2.2 до тендерної документації.
В Додатку № 2.2 до тендерної документації Замовник деталізував, на підтвердження відсутності яких підстав для відмови в участі у відкритих торгах та про спосіб їх підтвердження для відхилення повинен надати переможець закупівлі в складі тендерної пропозиції, зважаючи на те, що на період дії воєнного стану, доступ до інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, а також публічних електронних реєстрів було тимчасово зупинено або обмежено.
Так, Додатком № 2.2 передбачено подання переможцем закупівлі шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав визначених підпунктами 2, 3, 6, 8 та абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей.
Отже, Замовник у тендерній документації установив вимогу щодо надання документів для переможця процедури закупівлі, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, які не відповідають чинній редакції Особливостей на момент оголошення про проведення досліджуваної закупівлі, чим порушив вимоги абзацу першого пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень:
11.07.2023 14:58 - 26.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
11.07.2023 14:58
Оскарження висновку в суді
Опис:
21.07.2023 р. до Київського окружного адміністративного суду подано позовну заяву до Державної аудиторської служби України про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу від 11.07.2023 р. по процедурі закупівлі 44310000-6 - Вироби з дроту (Канати для підйому веж та основ Хунхуа), №23Т-125, ідентифікатор закупівлі UA-2023-04-10-002795-a.
Вхідний номер позовної заяви буде повідомлено додатково, одразу після присвоєння.
Дата публікації:
21.07.2023 15:40
Дата відкриття провадження:
01.08.2023 10:00
Номер відкриття провадження:
320/25598/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення на висновок про результати моніторингу Державною аудиторською службою України процедури відкритих торгів проведених у порядку, визначеному «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі – Особливості) щодо закупівлі 44310000-6 - Вироби з дроту (Канати для підйому веж та основ Хунхуа), №23Т-125, ідентифікатор закупівлі UA-2023-04-10-002795-a надано в прикріпленому файлі
Дата публікації звіту:
14.07.2023 12:19