• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 - 34350000-5 (Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності)

Код ДК 021:2015 - 34350000-5 (Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності)

Завершена

192 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 920.00 UAH
Номер: b45a3d05c0cc4fbab778f2dcb2401b74
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-20-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.06.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 20.06.2023 15:54 - 12.07.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.06.2023 №144 (дата) м.Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 19.06.2023 року. В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 19.06.2023 №144 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 5 UA-2023-04-10-000720-a 10.04.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 333-39-77, yeslife@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 встановлено порушення вимог пункту 41 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, надання роз'яснення щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕК-ТРАНС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), надання роз'яснення щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «АКВА» Шевченківської селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 04.04.2023 № 20, реєстр пропозицій від 18.04.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕК-ТРАНС» (далі – ТОВ «ТЕК-ТРАНС»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи Замовника від 19.04.2023 № 25, повідомлення про намір укласти договір від 19.04.2023 року, договір про закупівлю від 25.04.2023 № 25-04/23. Моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 встановлено, що в порушення вимог пункту 41 Особливостей № 1178, Замовник зазначив підстави відхилення тендерної пропозиції, які не відповідають пункту 41 Особливостей № 1178 в редакції чинній на момент затвердження тендерної документації. Так, Замовник у пункті 2 частини 3 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначив випадки, за яких відхиляє тендерну пропозицію учасника торгів, зокрема такі: - тендерна пропозиція викладена іншою мовою (мовами), ніж мова (мови), що передбачена тендерною документацією, в той час, коли такий випадок не є підставою для відхилення тендерної пропозицію учасника. Особливостями № 1178 в редакції від 17.02.2023 року даний пункт не передбачено. Таким чином Замовником порушено вимоги пункту 41 Особливостей № 1178 (зі змінами в редакції чинній на момент затвердження тендерної документації). Також, на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби 20.08.2023 року щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовником інформації не надано, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 26.06.2023 16:49 - 11.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 26.06.2023 16:49

Запити/Пояснення