-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Enoxaparin Розчин для ін'єкцій 10 000 анти-Ха МО/мл по 0,4 мл (4000 анти-Ха МО); Iohexol Розчин для ін'єкцій 350 мг йода/мл по 100 мл у фл.; Iohexol Розчин для ін'єкцій 350 мг йода/мл по 20 мл у фл.; Tranexamic acid Розчин для ін’єкцій, 100 мг/мл по 5 мл в амп.; Heparin Розчин для ін'єкцій 5000 МО/мл по 5 мл у фл.; Insulin (human) Розчин для ін'єкцій 100 МО/мл по 10 мл у фл; Propofol Емульсія для інфузій 10 мг/мл по 20 мл в амп.; Enoxaparin Розчин для ін'єкцій 10000 анти-Ха МО/мл по 3 мл у фл.; Carbomer Гель очний 0,2 %, по 10 г; Ciprofloxacin Краплі очні/вушні 0,3 % 10 мл у фл.; Arginine hydrochloride Розчин для інфузій 42 мг/мл по 100 мл у фл.; Omeprazole Порошок для розчину для інфузій по 40 мг у фл.; Amiodarone Розчин для ін'єкцій. 150 мг/3 мл по 3 мл в фл/амп.; Dexamethasone Розчин для ін'єкцій 4 мг/мл по 1 мл в амп.; Urapidil Розчин для ін'єкцій 5 мг/мл (50 мг) по 10 мл в амп.; Povidone-iodine Розчин нашкірний 100 мг/мл по 100 мл у фл. Protamine Розчин для ін'єкцій 1000 МЕ/мл фл. 5 мл у фл.; Chloropyramine Розчин для ін'єкцій 20 мг по 1 мл в амп.; Ambroxol Розчин для ін'єкцій 7.5 мг/мл 2мл в амп.; glyceryl trinitrate Концентрат для р-ну д/інфузій 10 мг/мл по 2 мл в амп.; Oxytocin Розчин для ін'єкцій МО/1 мл по 1 мл в амп; Ibuprofen Розчин для інфузій, 4 мг/мл по 100 мл; Thiamine (vit B1) Розчин для ін'єкцій 50 мг/мл по 1 мл в амп.; Phenylephrine Розчин для ін'єкцій 10 мг/мл по 1 мл в амп.; Ondansetron Розчин для ін'єкцій 2 мг/мл по 2 мл в амп.; Epinephrine Розчин для ін'єкцій 1мг/мл по 1 мл в амп.; Electrolytes with carbohydrates; Розчин для інфузій по 200 мл у пл. ( 100 мл розчину містять: натрію хлориду – 0,8 г; калію хлориду – 0,0298 г; кальцію хлориду дигідрату – 0,0242 г; магнію хлориду гексагідрату – 0,0254 г; фруктози – 5 г.%; Fibrinogen, human Порошок та розчинник для розчину для ін'єкцій/інфузій по 1 г порошку у скляному флаконі; по 50 мл розчиннику (вода для ін`єкцій) у скляному флаконі; Tobramycin Розчин для інгаляцій, 300 мг/4 мл по 4 мл в амп.; Verapamil Розчин для ін'єкцій 2,5 мг/мл по 2 мл в амп.
Згідно п. 35 Постанови 1178 аукціон у цій закупівлі проводитися не буде. Проте, в ЗУ "Про публічні закупівлі" ще залишилася вимога вказувати крок зниження ціни при оголошенні відкритих торгів. Тому технічним функціоналом електронного майданчика автоматично встановлено крок пониження 0.5 %, що неможливо змінити чи видалити при оголошенні закупівлі
Завершена
9 013 618.19
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 45 068.09 UAH
мін. крок: 0.5% або 45 068.09 UAH
Номер:
c689de2846c047c1baa616d7669f952a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-17-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.10.2023 00:00
Період моніторингу:
17.10.2023 16:03 - 07.11.2023 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.10.2023 № 270
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 17.10.2023 № 270.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-04-06-011933-a, 06.04.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця; правомірності внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 листопада 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; правомірності внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна лікарня» (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-04-06-005345-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; рішення щодо кваліфікації тендерної пропозиції учасника від 24.04.2023; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ДОЙЧ-ФАРМ» (далі – ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ»); опубліковане повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ» як переможцем тендеру документи та інформацію; договір про закупівлю від 01.05.2023 №280 та додаткову угоду від 21.07.2023 №1 до вказаного договору, а також повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону від 16.08.2022 №2526-IX) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з пунктом 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Водночас, у пунктах 6.3 та 6.4 розділу 6 тендерної документації та у пункті 11.1 Проєкту договору (Додаток №5 до тендерної документації) зазначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», крім частин третьої – п’ятої, сьомої та восьмої статті 41 Закону, та Особливостей, не зазначивши про неврахування також і частини дев’ятої статті 41 Закону, що суперечить пункту 17 Особливостей №1178.
Таким чином, при складанні тендерної документації Замовником не враховано чинні у відповідному періоді норми Особливостей №1178, чим порушено пункти 3 та 28 Особливостей №1178.
Період усунення порушень:
06.11.2023 16:52 - 21.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
06.11.2023 16:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Зважаючи на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі відкритих торгів щодо закупівлі: «ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Enoxaparin Розчин для ін'єкцій 10 000 анти-Ха МО/мл по 0,4 мл (4000 анти-Ха МО); Iohexol Розчин для ін'єкцій 350 мг йода/мл по 100 мл у фл.; Iohexol Розчин для ін'єкцій 350 мг йода/мл по 20 мл у фл.; Tranexamic acid Розчин для ін’єкцій, 100 мг/мл по 5 мл в амп.; Heparin Розчин для ін'єкцій 5000 МО/мл по 5 мл у фл.; Insulin (human) Розчин для ін'єкцій 100 МО/мл по 10 мл у фл; Propofol Емульсія для інфузій 10 мг/мл по 20 мл в амп.; Enoxaparin Розчин для ін'єкцій 10000 анти-Ха МО/мл по 3 мл у фл.; Carbomer Гель очний 0,2 %, по 10 г; Ciprofloxacin Краплі очні/вушні 0,3 % 10 мл у фл.; Arginine hydrochloride Розчин для інфузій 42 мг/мл по 100 мл у фл.; Omeprazole Порошок для розчину для інфузій по 40 мг у фл.; Amiodarone Розчин для ін'єкцій. 150 мг/3 мл по 3 мл в фл/амп.; Dexamethasone Розчин для ін'єкцій 4 мг/мл по 1 мл в амп.; Urapidil Розчин для ін'єкцій 5 мг/мл (50 мг) по 10 мл в амп.; Povidone-iodine Розчин нашкірний 100 мг/мл по 100 мл у фл. Protamine Розчин для ін'єкцій 1000 МЕ/мл фл. 5 мл у фл.; Chloropyramine Розчин для ін'єкцій 20 мг по 1 мл в амп.; Ambroxol Розчин для ін'єкцій 7.5 мг/мл 2мл в амп.; glyceryl trinitrate Концентрат для р-ну д/інфузій 10 мг/мл по 2 мл в амп.; Oxytocin Розчин для ін'єкцій МО/1 мл по 1 мл в амп; Ibuprofen Розчин для інфузій, 4 мг/мл по 100 мл; Thiamine (vit B1) Розчин для ін'єкцій 50 мг/мл по 1 мл в амп.; Phenylephrine Розчин для ін'єкцій 10 мг/мл по 1 мл в амп.; Ondansetron Розчин для ін'єкцій 2 мг/мл по 2 мл в амп.; Epinephrine Розчин для ін'єкцій 1мг/мл по 1 мл в амп.; Electrolytes with carbohydrates; Розчин для інфузій по 200 мл у пл. ( 100 мл розчину містять: натрію хлориду – 0,8 г; калію хлориду – 0,0298 г; кальцію хлориду дигідрату – 0,0242 г; магнію хлориду гексагідрату – 0,0254 г; фруктози – 5 г.%; Fibrinogen, human Порошок та розчинник для розчину для ін'єкцій/інфузій по 1 г порошку у скляному флаконі; по 50 мл розчиннику (вода для ін`єкцій) у скляному флаконі; Tobramycin Розчин для інгаляцій, 300 мг/4 мл по 4 мл в амп.; Verapamil Розчин для ін'єкцій 2,5 мг/мл по 2 мл в амп.)», порушення, які були виявлені під час проведення моніторингу (ідентифікатор UA-M-2023-10-17-000057 ), Уповноваженою особою було виконано висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ та проведено заходи, направлені на недопущення під час проведення майбутніх закупівель встановлених та будь яких інших порушень.
Зокрема, на виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі відкритих торгів (ідентифікатор UA-M-2023-10-17-000057) щодо закупівлі: «ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Enoxaparin Розчин для ін'єкцій 10 000 анти-Ха МО/мл по 0,4 мл (4000 анти-Ха МО); Iohexol Розчин для ін'єкцій 350 мг йода/мл по 100 мл у фл.; Iohexol Розчин для ін'єкцій 350 мг йода/мл по 20 мл у фл.; Tranexamic acid Розчин для ін’єкцій, 100 мг/мл по 5 мл в амп.; Heparin Розчин для ін'єкцій 5000 МО/мл по 5 мл у фл.; Insulin (human) Розчин для ін'єкцій 100 МО/мл по 10 мл у фл; Propofol Емульсія для інфузій 10 мг/мл по 20 мл в амп.; Enoxaparin Розчин для ін'єкцій 10000 анти-Ха МО/мл по 3 мл у фл.; Carbomer Гель очний 0,2 %, по 10 г; Ciprofloxacin Краплі очні/вушні 0,3 % 10 мл у фл.; Arginine hydrochloride Розчин для інфузій 42 мг/мл по 100 мл у фл.; Omeprazole Порошок для розчину для інфузій по 40 мг у фл.; Amiodarone Розчин для ін'єкцій. 150 мг/3 мл по 3 мл в фл/амп.; Dexamethasone Розчин для ін'єкцій 4 мг/мл по 1 мл в амп.; Urapidil Розчин для ін'єкцій 5 мг/мл (50 мг) по 10 мл в амп.; Povidone-iodine Розчин нашкірний 100 мг/мл по 100 мл у фл. Protamine Розчин для ін'єкцій 1000 МЕ/мл фл. 5 мл у фл.; Chloropyramine Розчин для ін'єкцій 20 мг по 1 мл в амп.; Ambroxol Розчин для ін'єкцій 7.5 мг/мл 2мл в амп.; glyceryl trinitrate Концентрат для р-ну д/інфузій 10 мг/мл по 2 мл в амп.; Oxytocin Розчин для ін'єкцій МО/1 мл по 1 мл в амп; Ibuprofen Розчин для інфузій, 4 мг/мл по 100 мл; Thiamine (vit B1) Розчин для ін'єкцій 50 мг/мл по 1 мл в амп.; Phenylephrine Розчин для ін'єкцій 10 мг/мл по 1 мл в амп.; Ondansetron Розчин для ін'єкцій 2 мг/мл по 2 мл в амп.; Epinephrine Розчин для ін'єкцій 1мг/мл по 1 мл в амп.; Electrolytes with carbohydrates; Розчин для інфузій по 200 мл у пл. ( 100 мл розчину містять: натрію хлориду – 0,8 г; калію хлориду – 0,0298 г; кальцію хлориду дигідрату – 0,0242 г; магнію хлориду гексагідрату – 0,0254 г; фруктози – 5 г.%; Fibrinogen, human Порошок та розчинник для розчину для ін'єкцій/інфузій по 1 г порошку у скляному флаконі; по 50 мл розчиннику (вода для ін`єкцій) у скляному флаконі; Tobramycin Розчин для інгаляцій, 300 мг/4 мл по 4 мл в амп.; Verapamil Розчин для ін'єкцій 2,5 мг/мл по 2 мл в амп.)», Уповноваженою особою проведено детальний аналіз висновку моніторингу, проведеного Західним офісом Державної аудиторської служби, Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та інших нормативно-правових актів, які регулюють сферу публічних закупівель.
Також, Уповноважена особа відвідає онлайн навчання для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб щодо проведення публічних закупівель.
Уповноважена особа зобов’язується в майбутньому не допускати порушень при проведенні закупівель, в тому числі порушень вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації. та проводити всі закупівлі виключно з відповідністю до чинного законодавства.
Дата публікації звіту:
10.11.2023 14:30
Запити/Пояснення
Номер:
795ae96e09b6468b8995b5266ad0ec6a
Назва:
Запит про надання пояснення Замовнику – Комунальному некомерційному підприємству Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна лікарня»
Дата опублікування:
18.10.2023 16:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.10.2023 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD:UA-2023-04-06-011933-a, яка проводилась Комунальним некомерційним підприємством Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна лікарня» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
0b7f4f6a2fc942fdac692a9d16aa8148
Назва:
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне:
Дата опублікування:
20.10.2023 11:35
Опис:
1) Щодо обґрунтування розміру витрат та очікуваної вартості закупівлі:
Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме застосовувався метод обрахування очікуваної вартості товарів, з урахуванням аналізу ринку, фактичних показників минулого року та інформації отриманої з відкритих джерел інформації, а саме сайту Prozorro.
Окрім цього, при визначенні очікуваної вартості предмету закупівлі, замовник керувався основними нормативно-правовими документами, які регулюють ціноутворення на лікарські засоби, а саме: Наказ МОЗ 28.02.2023 № 408 “Про затвердження Реєстру відомостей щодо граничних оптово-відпускних цін на деякі лікарські засоби, що закуповуються за бюджетні кошти та підлягають референтному ціноутворенню, станом на 01 лютого 2023 року;
Відповідно до річного плану даної закупівлі фінансування здійснюється за рахунок коштів НСЗУ. Кошти, які отримує Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна лікарня» від Національної служби здоров’я України, за правовим статусом не є бюджетним фінансуванням, і їх використання не регулюється бюджетним законодавством.
2) Щодо обґрунтування, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Якісні характеристики визначено з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі міститися в тендерній документації, а саме Додатку 2 до Тендерної документації, яка оприлюднена в електронній системі закупівель.
Під час визначення вимог щодо підтвердження якості лікарських засобів враховувалися вимоги Закону України «Про лікарські засоби» із змінами та доповненнями. Лікарські засоби повинні бути належним чином зареєстровані в Україні у передбаченому законодавством порядку. Документи, які підтверджують якість та реєстрацію лікарських засобів: реєстраційне посвідчення на лікарський засіб, сертифікат якості та/або паспорт якості (для імпортованих лікарських засобів – висновок про якість ввезеного в Україну лікарського засобу). Якісні та технічні характеристики заявленої кількості лікарських засобів визначені з урахуванням реальних потреб підприємства та оптимального співвідношення ціни та якості.
3) Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Спеціальним Законом (яким є Закон України «Про публічні закупівлі» та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами)) не покладено на замовника додаткового обов’язку оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, про які ідеться у Постанові Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Тобто, такі дії законодавством у сфері публічних закупівель не передбачені та не є імперативними.
Відповідно до ст. 22 Бюджетного кодексу України Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна лікарня» не є головним розпорядником бюджетних коштів та/або розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня.
Таким чином, Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна лікарня», що є одержувачем бюджетних коштів не зобов’язане дотримуватися вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), а саме: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) передбачене для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки.