-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
УГВ-Сервіс 23Т-077_Запасні частини до спеціальної техніки; 34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів − за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Адреса філії УГВ-Сервіс АТ "Укргазвидобування": реєстрації − 36021, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Грабчака, 4а; адреса для листування − 36039, м. Полтава, вул. Раїси Кириченко, буд. 11а. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації − не вимагається.
Завершена
4 900 672.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 49 006.00 UAH
мін. крок: 1% або 49 006.00 UAH
Номер:
8fcb0507995a4b4ca539874c696308af
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-21-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.06.2023 00:00
Період моніторингу:
21.06.2023 10:02 - 13.07.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.06.2023 № 183
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-04-05-011430-a 05.04.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХПРОМІМПОРТ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця,– порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель АТ «Укргазвидобування» в особі філії «УГВ-Сервіс» на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.04.2023 № УГВ-Сервіс 23Т-077, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХПРОМІМПОРТ», протокол від 19.04.2023 № УГВ-Сервіс 23Т-077/пр, протокол від 15.05.2023 № УГВ-Сервіс 23Т-077, повідомлення про намір укласти договір від 15.05.2023, договір про закупівлю від 29.05.2023 № УГВС163/32-23 на суму
3 576 778,00 грн, пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 28.06.2023 через електронну систему закупівель, на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
12.07.2023 16:19 - 18.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
12.07.2023 16:19
Запити/Пояснення
Номер:
836e9b5cfa654655abb83c61c978801e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.06.2023 15:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «УГВ-Сервіс 23Т-077_Запасні частини до спеціальної техніки; 34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів − за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-05-011430-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
283797ddfa71432f8bf2b9059fda6b37
Назва:
Надання пояснень на запит ДАСУ за відкритими торгами з особливостями Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-04-05-011430-a
Дата опублікування:
28.06.2023 16:31
Опис:
У прикріплених документах (файлах) надаються пояснення, інформація, документи на запит Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури закупівлі "УГВ-Сервіс 23Т-077_Запасні частини до спеціальної техніки; 34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів − за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника"; Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-04-05-011430-a