-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт пішохідно-транспортного мосту комунальної власності по вул. Довбуша в м. Яремче Івано-Франківської області
Завершена
2 950 780.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 507.80 UAH
мін. крок: 1% або 29 507.80 UAH
Номер:
4c4ccd44cfd944cab290a7d65e6f8caa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-24-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.04.2023 00:00
Період моніторингу:
24.04.2023 11:33 - 16.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.04.2023 №22-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 24.04.2023 №22-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10 UA-2023-04-05-007321-a 05.04.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178 встановлено порушення вимог пункту 28 Постанови №1178.
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІДСПЕЦБУД"", оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, з врахуванням пояснення Замовника не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановленого порушення вимог пункту 28 Постанови №1178 при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 04 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Міського комунального підприємства (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІДСПЕЦБУД"", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.04.2023 №1, повідомлення про намір укласти договір від 19.04.2023, договір про закупівлю від 01.05.2023 №53, пояснення Замовника від 02.05.2023.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 28 Постанови №1178 в ТД Замовника не визначено спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції переможця, зазначених у підпунктах 3, 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Постанови №1178.
Також, Замовником не визначено спосіб підтвердження відсутності підстави для відхилення, встановленої абзацом чотирнадцятим пункту 44 Постанови №1178, яким визначено, що Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та може відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, чим порушено вимоги пункту 28 Постанови №1178.
Період усунення порушень:
04.05.2023 10:49 - 19.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
04.05.2023 10:49
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Щодо вжиття заходів, повідомляємо, що наданий Вами висновок, взято до відома. В подальшому визначення способу підтвердження відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції переможця, зазначених у підпунктах 3, 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Постанови №1178 та визначення способу підтвердження відсутності підстави для відхилення, встановленої абзацом чотирнадцятим пункту 44 Постанови №1178, яким визначено, що Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та може відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, замовником буде вказуватися при складанні тендерної документації. Замовник зобов’язується в подальшому не допускати порушення вимог пункту 28 Постанови №1178 при складанні тендерної документації.
Головний інженер міського комунального підприємства, уповноважена особа Лозовський Т. А.
Дата публікації звіту:
09.05.2023 11:20
Запити/Пояснення
Номер:
c2b2e946b3734e378433e21c289a2873
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
02.05.2023 10:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт пішохідно-транспортного мосту комунальної власності по вул. Довбуша в м. Яремче Івано-Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-04-05-007321-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Учасником ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІДСПЕЦБУД"" надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 12.04.2023 Вих. №34-04/23, в якій у пункті 8 міститься інформація про кран на гусеничному ходу, вантажопідйомністю до 16 т., що планується використовувати під час виконання робіт на підставі договору про надання послуг №10/04 від 10 квітня 2023, проте, учасником не надано договору що посвідчує право користування на вказаний у довідці транспортний засіб, в якому є інформація про цей кран, як вимагалося Замовником у пункті 5 Розділу ІІІ тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
d8e458f0ac6d4ca7b52f41178881cb95
Назва:
Надання пояснення на запит
Дата опублікування:
02.05.2023 15:58
Опис:
Надаємо наступне пояснення щодо запиту УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ:
Учасником ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІДСПЕЦБУД"" надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 12.04.2023 Вих. №34-04/23, в якій у пункті 8 міститься інформація про кран на гусеничному ходу, вантажопідйомністю до 16 т., що планується використовувати під час виконання робіт на підставі договору про надання послуг №10/04 від 10 квітня 2023 року. Згідно даного договору учасником планується залучити до роботи кран на гусеничному ходу марки МГК-25БР, амплітуда вантажопідйомності якого є від 0 до 25 т. Даний кран може виконувати роботи з піднімання вантажів до 16 т., тому повністю відповідає вимогам Замовника. Сканокопія договору та паспорту крана додається.