• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015 код 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин, дизельне паливо)

Закупівля здійснюється з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178. Строк поставки: з моменту підписання договору по 31.12.2023 рік.

Завершена

3 436 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 180.00 UAH
Номер: a681bd5bf7f8431db32e12dde4e4bb4c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-24-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.05.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 24.05.2023 15:25 - 15.06.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 23.05.2023 № 31 Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2023-04-05-006998-a 05.04.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень)законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, tender_25_04@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, встановлено порушення вимоги абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації у річному плані закупівель відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Чернігівська обласна лікарня» Чернігівської обласної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 05.04.2023 № 301 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПП «АРС СЕРВІС 22», вимогу про усунення невідповідностей до 14.04.2023, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 14.04.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.04.2023 № 336, договір про закупівлю товару від 21.04.2023 № 78, укладений Замовником з ПП «АРС СЕРВІС 22» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 21.04.2023, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 01.06.2023. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено невідповідність тендерної пропозиції ПП «АРС СЕРВІС 22» вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на наступне. Пунктом 1 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, передбачено, що документи складені учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом та печаткою (у разі наявності) учасника/уповноваженої особи учасника. Відповідно до вимог пункту 4 та пункту 5 додатку 5 до тендерної документації, Замовником передбачено надання статуту Учасника (положення, установчий договір або інший документ, який його замінює) у повному обсязі зі змінами (у разі наявності таких змін) або код доступу до сканованої копії установчого документу Учасника на офіційному сайті Міністерства юстиції України та свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з Реєстру платників податку на додану вартість, відповідно. Проте, у тендерній пропозиції ПП «АРС СЕРВІС 22» надано копії статуту та витягу з реєстру платників податку на додану вартість, які не засвідчені у встановленому порядку (згідно з підпунктом 8 пункту 11 розділу ІІ «Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях», копія набуває юридичної сили лише у разі її засвідчення в установленому порядку). Слід зазначити, що учасником надано статут, в якому відсутні відмітки про державну реєстрацію (згідно з вимогами абзацу першого підпункту 9 пункту першого статті 15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»). Рішення засновника ПП «АРС СЕРВІС 22» від 21.09.2022 № 1 про затвердження статуту чи код доступу до сканованої копії установчого документу на офіційному сайті Міністерства юстиції України в тендерній пропозиції учасником не надано, у зв’язку з чим неможливо перевірити достовірність та актуальність наданих документів. Враховуючи вищевикладене, Замовником в порушення вимог абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію ПП «АРС СЕРВІС 22», як таку, що не відповідала вимогам, встановленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Натомість, Замовником, протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.04.2023 № 335, переможцем визначено ПП «АРС СЕРВІС 22» та прийнято рішення про намір укласти договір, яке оприлюднено в електронній системі закупівель 14.04.2023, а також з ПП «АРС СЕРВІС 22» укладено договір про закупівлю товару 21.04.2023 № 78.
Період усунення порушень: 14.06.2023 16:58 - 29.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 14.06.2023 16:58

Оскарження висновку в суді

Опис: Інформація стосовно подання до суду оскарження висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ за результатами проведеного моніторингу закупівлі ДК 021:2015 код 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин, дизельне паливо), ідентифікатор закупівлі № UA-2023-04-05-006998-a. Відповідно до ч. 10 ст. 8 Закону «Про публічні закупівлі» у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. 28.06.2023року КНП «Чернігівська обласна лікарня» ЧОР направило до Чернігівського окружного адміністративного суду адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 14.06.2023р. про результати моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 код 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин, дизельне паливо), ідентифікатор закупівлі № UA-2023-04-05-006998-a.
Дата публікації: 28.06.2023 14:59
Дата відкриття провадження: 04.07.2023 00:00
Номер відкриття провадження: П/620/9118/23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку від 14 червня 2023 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-04-05-006998-а: Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області 24 травня 2023 року було розпочато моніторинг процедури закупівлі ДК 021:2015 код 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин, дизельне паливо) ID: UA-2023-04-05-006998-a. За результатами проведення моніторингу 14.06.2023 року складено та оприлюднено в електронній системі закупівель висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-04-05-006998-а (далі – Висновок). Інформація в Висновку розділі 2 «Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником( у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) ( за наявності), а також його очікувана вартість: Бензин А-95, 3436000 UAH, 09132000-3, ДК021, 8000, літр Бензин А-92, 3436000 UAH, 09132000-3, ДК021, 7000, літр Дизельне паливо, 3436000 UAH, 09134200-9, ДК021, 50000 літр» - зазначена не коректно, тобто не відповідають суми в розрізі номенклатурних позицій по закупівлі. Згідно Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, КНП «Чернігівська обласна лікарня» ЧОР (далі –замовник) зобов’язано керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення. У Висновку зазначено, що під час моніторингу було проаналізовано, в тому числ:і тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 05.04.2023 № 301 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію ПП «АРС СЕРВІС 22». За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено невідповідність тендерної пропозиції ПП «АРС СЕРВІС 22» вимогам тендерної документації Замовника. Однак, вважаємо даний висновок незаконним та необґрунтованим, тому керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо до нього аргументовані заперечення. Так, в Висновку зазначається:«Замовником в порушення вимог абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію ПП «АРС СЕРВІС 22», як таку, що не відповідала вимогам, встановленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.» Згідно вищезазначеної статті, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до вимог пункту 4 та пункту 5 додатку 5 до тендерної документації, Замовником передбачено надання статуту Учасника (положення, установчий договір або інший документ, який його замінює) у повному обсязі зі змінами (у разі наявності таких змін) або код доступу до сканованої копії установчого документу Учасника на офіційному сайті Міністерства юстиції України та свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з Реєстру платників податку на додану вартість, відповідно. Учасник в своїй тендерній пропозиції ПП «АРС СЕРВІС 22» надав копії статуту та витягу з реєстру платників податку на додану вартість. Дані копії задовольнили Замовника у повному обсязі, оскільки містили інформацію, яка цікавила, а саме: види діяльності, керівництво з правом підпису та інформація про платника податків. Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, в своєму висновку зазначило:«що копії статуту та витягу з реєстру платників податку на додану вартість не засвідчені у встановленому порядку (згідно з підпунктом 8 пункту 11 розділу ІІ «Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях», копія набуває юридичної сили лише у разі її засвідчення в установленому порядку), оскільки іде посилання на пункт 1 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, яким передбачено, що документи складені учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом та печаткою (у разі наявності) учасника/уповноваженої особи учасника.» В тендерній документації на закупівлю згідно ДК 021:2015 код 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин, дизельне паливо) в п.1«Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено перелік формальних (несуттєвих помилок), який затверджений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 №710 та приклади формальних помилок, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. В четвертому підпункті перелічених формальних помилок зазначено: «4) Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).» Під час розгляду на відповідність вимогам тендерної документації, тендерної пропозиції ПП «АРС СЕРВІС 22» уповноваженою особою з публічних закупівель Замовника,було виявлено формальну помилку, у вигляді не завірених підписом та печаткою сторінок статуту та витягу з Реєстру платників податку на додану вартість, які учасник завантажив в електронну систему закупівель. Оскільки Замовникзалишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленніформальнихпомилокнезначного характеру, з дотриманням усіхпринципів, визначенихстаттею 5 Закону, та враховуючи, що відповідна інформація міститься у відкритих даних (ЄДР) та пов’язана з оформленням пропозиції і не впливає на її зміст, було прийнято рішення про визнання формальною помилкою-не завірення підписом та печаткою копії статуту та витягу з реєстру платників податку на додану вартість, наданих Учасником. Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону, в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, у такій редакції: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме — технічні помилки та описки.» Крім того, необхідно зазначити, що відповідно до п.37 Особливостей, оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна якої є найнижчою, а це була тендерна пропозиція ПП «АРС СЕРВІС 22». Також необхідно зазначити, що в своєму Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області було вказано, що « учасником надано статут, в якому відсутні відмітки про державну реєстрацію (згідно з вимогами абзацу першого підпункту 9 пункту першого статті 15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»). Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» регулює відносини, що виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб. Згідно відкритого доступу на сайті Міністерства юстиції України при отриманні безкоштовного запиту на інформацію про юридичну особу з ідентифікаційним кодом 44658312, у вільному доступі наявна інформація про державну реєстрацію юридичної особи, яка зареєстрована 22.09.2022 року. Юридична особа – Приватне підприємство «АРС СЕРВІС 22»,керівник, засновник, бенефіціар - Латинін Сергій Аркадійович. Типбенефіціара- прямий вирішальний вплив. Види діяльності, в тому числі: роздрібна торгівля пальним(основний вид). Назва установчого документу на підставі якого проведена державна реєстрація – Статут. Дата запису 22.09.2022. Номер запису 100641020000016239. Державна реєстрація юридичних осіб- це офіційне визнання шляхом засвідчення державою факту створення юридичної особи, яка була створена 22.09.2022 року. У висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області посилається на вимоги абзацу першого підпункту 9 пункту першого статті 15( Вимоги до оформлення документів, що подаються для державної реєстрації) Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», яким передбачено, що під час оформлення документів, що подаються для державної реєстрації подається: 9) установчий документ юридичної особи (крім державного органу, органу місцевого самоврядування, юридичної особи, яка створена та діє на підставі модельного статуту) викладається у письмовій формі, прошивається, пронумеровується та підписується засновниками (учасниками), уповноваженими ними особами або головою та секретарем загальних зборів (у разі прийняття такого рішення загальними зборами, крім випадків заснування юридичної особи). Справжність підписів на установчому документі юридичної особи, викладеному у письмовій формі (крім юридичної особи, створеної на підставі розпорядчого акта державного органу, органу місцевого самоврядування) нотаріально засвідчується, крім випадків, передбачених законом. Але по-перше Замовник торгів не проводить державну реєстрацію, а лише може перевірити її у вільному доступі ( безкоштовний запит ЄДР), по-друге, абзац другий підпункту 9 пункту першого статті 15 вищезазначеного Закону передбачає, що «дія абзацу першого цього пункту в частині нотаріального засвідчення справжності підпису не поширюється на державну реєстрацію створення юридичної особи…». Жодних відміток на статуті при державній реєстрації не передбачено чинним законодавством України. Оскільки і керівник, і засновник, і бенефіціар – це одна особа, а саме Латинін Сергій Аркадійович, справжність його підпису сто відсотків перевірив державний реєстратор при державній реєстрації створення юридичної особи ПП«АРС СЕРВІС 22». Крім того, рішення засновника ПП «АРС СЕРВІС 22» про затвердження статуту, в тендерній пропозиції учасником не вимагалось тендерною документацією. Також необхідно зазначити, що код доступу до сканованої копії установчого документу вимагався як варіант, замість статуту із зазначенням «або». Як підсумок,Латинін Сергій Аркадійович, на тендерну пропозицію наклав кваліфікований електронний підпис, час підпису підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від надавачв 14:57:51 11.04.2023 року. В пункті 1 « Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III. « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника передбачено: « Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням удосконаленого електронного підпису або кваліфікованого електронного підпису. Учасник під час подання тендерної пропозиції має накласти удосконалений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника. У разі подання у складі тендерної пропозиції електронного(их) документа(ів) учасник має накласти удосконалений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника на кожен електронний документ. Замовник перевіряє удосконалений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки удосконаленого електронного підпису або кваліфікованого електронного підпису повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації, учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі частини 2 пункту 41 Особливостей….» Враховуючи вищезазначене, у відкритому доступі можна перевірити всю необхідну для Замовника інформацію та достовірність та актуальність наданих документівПП «АРС СЕРВІС 22». Виходячи з вищевикладеного, вважаємо, що висновок про результати моніторингу процедури закупівлі містить необґрунтовані та передчасні висновки про порушення вимог абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей, на підставі яких згідно Висновку, Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ПП «АРС СЕРВІС 22», як таку, що не відповідала вимогам, встановленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає законним не відхилення тендерної пропозиції ПП «АРС СЕРВІС 22», та укладання з переможцем закупівлі ПП «АРС СЕРВІС 22»договору, та залишає за собою право звернення до суду за захистом своїх прав з приводу оскарження Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, «Про результати моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 код 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин, дизельне паливо) ID: UA-2023-04-05-006998-a», згідно частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту: 21.06.2023 17:52

Запити/Пояснення