-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг державного значення Закарпатської області, згідно переліку №2 загальною протяжністю 300,4 км
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178"
Завершена
240 864 564.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 408 645.64 UAH
мін. крок: 1% або 2 408 645.64 UAH
Номер:
88dde9f38384468b8237d2a3c1449798
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-03-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.06.2023 00:00
Період моніторингу:
03.07.2023 16:15 - 25.07.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.06.2023 № 204
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2023-04-04-004415-a 04.04.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ШБУ-77», установлено порушення вимог пункту 3 частини першої статті 5 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, Особливостей, розгляду тендерної пропозицій ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР», відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому та притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Постанови від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції станом на момент проведення оголошення цієї процедури закупівлі) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель служби автомобільних доріг у Закарпатській області, на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.04.2023 № 29, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» (далі – ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР»), товариства з обмеженою відповідальністю «ШБУ-77» (далі – ТОВ «ШБУ-77»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах до 15.04.2023, до 20.04.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.04.2023 № 36, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.05.2023 № 55, повідомлення про намір укласти договір від 16.05.2023, договір на закупівлю послуг від 29.05.2023 № 9 на суму 237 700 000,00 грн з ПДВ (далі – Договір), додаткова угода до договору № 9/1 від 02.06.2023, рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ від 10.05.2023 № 6294-р/пк-пз, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 12.07.2023 та від 19.07.2023.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Згідно із пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 28 Особливостей у тендерній документації обов’язково зазначаються, зокрема, підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 44 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Пунктом 44 Особливостей установлено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту.
Згідно з підпунктом 3 пункту 44 Особливостей Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.
Разом з тим, під час моніторингу установлено, що відповідно до підпункту 5.5 пункту 5 розділу 3 тендерної документації Замовник встановив, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей, зокрема, інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі.
Отже, на порушення пункту 28 Особливостей тендерна документація сформована Замовником не у відповідності до Особливостей, а саме – підпунктом 5.5 пункту 5 розділу 3 тендерної документації Замовника встановлено вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 3 пункту 44 Особливостей стосовно службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, а не стосовно керівника учасника процедури закупівлі.
Крім цього за результатами моніторингу установлено, що Замовником у пункті 1 Додатку № 1 до тендерної документації установлено вимогу що для підтвердження кваліфікаційного критерію, зокрема «наявність обладнання, технічних засобів та матеріальної бази, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі» Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання та технічних засобів, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі та надають заповнену Таблицю 1 з наступними інформацією та документами.
Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всі вказані у довідці, транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування, додатково подаються:
- посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії дійсних та чинних, протягом всього строку* договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди та ін. на всі, вказані у довідках транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, обладнання та устаткування тощо, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг);
- акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання);
- оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг.
- копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (на машини та механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації) та копію інвентарної картки обліку об’єкта основних засобів від Орендодавця на інше обладнання (машини та механізми), реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України.
На виконання пункту 1 Додатку 1 тендерної документації на підтвердження інформації, наведеної ТОВ «ШБУ-77» у своїй тендерній пропозиції у довідці за таблицею 1 надано довідку наявність обладнання та технічних засобів від 10.04.2023 №10/04-23/19 в якій зазначено технічний засіб – Бульдозер CATERPILLAR D3, договір оренди майна № 1411-2022 від 14.11.2022 (далі – Договір) та свідоцтво про реєстрацію машини з реєстраційним номером 16099АІО (п. 21). Проте, в Договорі оренди був відсутній даний технічний засіб, чим не підтверджено виконання ТОВ «ШБУ-77» вимог пункту 1 Додатку 1 тендерної документації.
В ході моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 14.07.2023 з метою отримання пояснень (інформації та документів) із даного питання надано Замовнику відповідний запит.
Замовник 19.07.2023 в електронній системі закупівель надав пояснення, що «у зв’язку з тим, що відповідно до абз. 3 п. 43 Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження, відтак Замовник не зміг скористатись вдруге вимогою про виправлення невідповідностей у поданих учасником документах.
Відповідно до п. 42 Особливостей, зазначено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
В даному випадку, Замовником 24.04.2023 направлено нарочним листом на вказану у Договорі адресу ТОВ «Синергія ОІЛ» запит на підтвердження чи спростування наявності підтверджуючих документів (договорів, додаткових угод, тощо), щодо оренди Учасником ТОВ «ШБУ-77»Технічного засобу – Бульдозер CATERPILLAR D3.
24.04.2023 підприємством ТОВ «Синергія ОІЛ» надано відповідь де вказано, що до договору оренди № 1411-2022 від 14 листопада 2022 року було укладено додаткову угоду на дану техніку, а саме Бульдозер CATERPILLAR D3 передано в оренду ТОВ «ШБУ-77», та надано відповідно додаткову угоду з актом приймання передачі.
Враховуючи вище наведене, Замовником отримано достовірну інформацію про відповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв.»
Необхідно зазначити, що на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідального за проведення моніторингу процедури закупівель, про інформацію та документи від 14.07.2023 Замовником надано 19.07.2023 запит уповноваженої особи від 24.04.2023 (без обов’язкового реквізиту для вихідної кореспонденції – наявності вихідного номеру листа) та відповіді Учасника від 24.04.2023 №24/04-23 (без наявного обов’язкового реквізиту для вхідної кореспонденції – вхідного номеру), що не підтверджує вчинення дій Замовником на виконання вимог пункту 39 Особливостей.
Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.05.2023 №55 (далі -Протокол) зазначено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбувався відповідно до пунктів 37 та 38 Особливостей.
При цьому уповноваженою особою в Протоколі відсутня інформація про застосування пункту 39 Особливостей, позаяк це спростовує пояснення Замовника щодо застосування цього пункту під час розгляду тендерної пропозиції учасника.
Таким чином, оскільки додаткову угоду від 10 січня 2023 року № 1 та акт приймання-передачі учасник ТОВ «ШБУ-77 у складі пропозиції не надав, Замовник звернувся до ТОВ «Синергія ОІЛ», який у свою чергу надав до розгляду документи (які були оприлюднені лише 19.07.2023), які позаяк не могли бути розглянуті та оцінені Замовником у спосіб визначений у Протоколі, що призвело до порушення принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, передбаченого пунктом 3 частини першої статті 5 Закону.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей.
Період усунення порушень:
26.07.2023 17:18 - 10.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
26.07.2023 17:18
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Притягнуто винних осіб до відповідальності
Дата публікації звіту:
02.08.2023 13:49
Запити/Пояснення
Номер:
9eb52fdf30fe427e9dd2f7edb1a93656
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.07.2023 16:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з
експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного значення
Закарпатської області, згідно переліку №2 загальною протяжністю 300,4 км
(інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:
UA-2023-04-04-004415-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону
України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в
Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»,
підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу
України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого
2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та
документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо
обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних
характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на
якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета
закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета
закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів
України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання
державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо покращення
якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до
збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю та продовження строку
дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі
товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально
підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у
тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат
замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми,
визначеної в договорі про закупівлю відповідно до додаткової угоди № 9/1 до
Договору № 9 від 29.05.2023.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
87bd6e12e0e44a45a61ac319916e1e29
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
12.07.2023 15:29
Опис:
На Ваш запит, надаємо наступні пояснення:
1. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення розміру витрат та очікуваної вартості об’єкту Експлуатаційне утримання автомобільних доріг державного значення Закарпатської області, згідно переліку №2 загальною протяжністю 300,4 км, здійснено згідно кошторисної документації затвердженої наказом в.о. начальником Служби автомобільних доріг у Закарпатській області № 29 від 30.03.2023 року (що додається) та зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (що додається).
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області за посиланням https://zk.ukravtodor.gov.ua/ (https://zk.restoration.gov.ua/diialnist/7820/54826.html) у строки, що визначені відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
3. Стосовно підстав для укладання додаткової угоди від 02.06.2023 № 9/1 щодо продовження строку дії договору від 29.05.2023 № 9 , зазначаємо, що відповідно до п.4 ч. 5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Об’єктивними обставинами, які вплинули на продовження строку дії договору являється витяг зі Скоригованого помісячного розподілу за напрямами використання коштів (витяг додається) від 14.04.2023 № 807/305-01/11. Відповідно до колонки три, спрямування коштів на поточний ремонт, поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання в 2023 році складає 237 011 700,00 грн., при сумі договору 237 700 000,00 грн. без врахування Договорів на поточний ремонт.
Щодо інформації та її документального підтвердження про покращення
якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до
збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю повідомляємо, що при реєстрації бюджетних зобов’язань в органах ДКСУ, та задля дотримання відкритості та прозорості в публічних закупівлях, Замовник вносить зміни в договір та всі зміни публікуються на порталі Уповноваженого органу. Отже, для взяття бюджетних зобов’язань, Замовником та Підрядником погоджено розміри таких зобов’язань в межах поточного року. Також, для дотримання законодавства у сфері публічних закупівель, у Замовника відсутня альтернатива п.п. 3 п.19 Особливостей, тому Замовник використовує саме цей пункт у Даному випадку. Документальним підтвердження являється Скоригований помісячний розподіл за напрямами використання коштів (витяг додається) від 14.04.2023 № 807/305-01/11.
Номер:
6d82a86a236f4d58a66170ad06fbdd8a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.07.2023 11:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з
експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного значення
Закарпатської області, згідно переліку №2 загальною протяжністю 300,4 км
(інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:
UA-2023-04-04-004415-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону
України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в
Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»,
підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу
України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого
2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та
документів) з наступного питання, а саме:
відповідно до таблиці 1 додатку 1 тендерної документації учасником
ТОВ «ШБУ-77» в складі тендерної пропозиції надано довідку наявність
обладнання та технічних засобів від 10.04.2023 №10/04-23/19 в якій зазначено
технічний засіб – Бульдозер CATERPILLAR D3, договір оренди майна
№ 1411-2022 від 14.11.2022 (далі – Договір) та свідоцтво про реєстрацію
машини з реєстраційним номером 16099АІО (п. 21).
Проте, в Договорі відсутній даний технічний засіб. Просимо надати
інформацію та пояснення, яким чином здійснювалася оцінка тендерної
пропозиції ТОВ «ШБУ-77» відповідно до таблиці 1 додатку 1 тендерної
документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c9d7e62ce3104939b3cde3fc050d8f0e
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
19.07.2023 17:06
Опис:
На Ваш запит, надаємо наступні пояснення:
Щодо оцінки замовником тендерної пропозиції учасника ТОВ «ШБУ-77», зазначаємо, що відповідно до п. 37 Постанови Кабінету Міністрів України « Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, зазначено, що Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Так, 18.04.2023 року, Замовником розпочато перевірку наступної найбільш економічно вигідної пропозиції Учасника ТОВ «ШБУ-77» щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Відповідно до пп.1.1. п.1 Розділу 3 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Тендерної документації зазначено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених в пункті 44 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме - інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (надається згідно з Додатком 1 до цієї документації);
Відповідно до п.43 зазначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника закупівлі ТОВ «ШБУ-77», було виявлено невідповідності у поданих документах, зокрема: 1. У Банківській гарантії Учасника №16-2600-11910-2023 від 11.04.2023 року, Бенефіціаром (замовником) являється Служба автомобільних доріг у Закарпатській області, однак 06.04.2023 року, Замовником здійснено зміну назви в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб підприємців та громадських формувань на Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області. 2. В інформації про виконання аналогічного договору до Договору №3 від 14.04.2020 року в Учасника відсутній акт №2 від 20.12.2022р. 3. На підтвердження відповідності досвіду виконання аналогічних робіт та відповідно до наданої інформації про виконання аналогічного договору Учасником вказано Договір №3 від 14.04.2020 року, який відсутній в поданих документах Учасника. 4. На документальне підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати довідку про наявність в штаті або залучених спеціалістів на вимірювальну(-і) лабораторію(-ї), на підтвердження учасник надав довідку про спеціаліста вимірювальної лабораторії в якій інформує Замовника про наявність спеціалістів відповідальних за діяльність власної вимірювальної лабораторії, але не надає інформації про те чи дані працівники в штаті або залучені. 5. Відповідно до наданої інформаційної довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у зазначених працівників у п.12, п. 15, п.25, п.30, п.35, п.36, п.40, п.43. надано трудові книжки, при цьому не надано переклад трудових книжок на українську мову. 6. Відповідно до наданої інформаційної довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зазначено працівників у п.38, п. 46, п.47, п.48, п.49, п.50, п.51, п.52, п.53, п.54, п.55, п.56, п.57, п.58, п.59, в якій зазначено що працівники залучені по договору оренди техніки, при цьому відсутні підтверджуючі документи, щодо закріплення вище наведених працівників за технікою.
На виконання вимог п.43 Особливостей, 21.04.2023 року о 14.09.07 год. Замовником в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення вище наведених невідповідностей.
22.04.2023 року, 00.39 год. Учасником завантажено, зокрема файл «Наказ про закріплення працівників згідно договору.», в якому міститься Наказ №05-04/1 від 14 листопада 2022 року про закріплення працівників за технікою, яка надана в оренду згідно договору оренди майна №1411-2022 від 14 листопада 2022 року, в якому зазначено працівника, який закріплений за Технічним засібом – Бульдозер CATERPILLAR D6R2, який залучений по договору оренди майна №1411-2022 від 14 листопада 2022 року.
При повторній перевірці Тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ШБУ-77», з врахуванням нових та/або виправлених документів, було встановлено відсутність в Договорі оренди майна №1411-2022 від 14 листопада 2022 року Технічного засобу – Бульдозер CATERPILLAR D3.
У зв’язку з тим, що відповідно до абз.3 п. 43 вказано, що Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження, відтак Замовник не зміг скористатись вдруге вимогою про виправлення невідповідностей у поданих учасником документах.
Відповідно до п.42 Особливостей, зазначено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
В даному випадку, Замовником 24.04.2023 року направлено нарочним листом на вказану у Договорі адресу ТОВ «Синергія ОІЛ» запит на підтвердження чи спростування наявності підтверджуючих документів (договорів, додаткових угод, тощо), щодо оренди Учасником ТОВ «ШБУ-77»Технічного засобу – Бульдозер CATERPILLAR D3.
24.04.2023 року, підприємством ТОВ «Синергія ОІЛ» надано відповідь де вказано, що до договору оренди №1411-2022 від 14 листопада 2022 року було укладено додаткову угоду та дану техніку, а саме Бульдозер CATERPILLAR D3 передано в оренду ТОВ «ШБУ-77», та надано відповідно додаткову угоду з актом приймання передачі.
Також слід зазначити, що даний договір оренди №1411-2022 від 14 листопада 2022 року та Додаткова угода до неї розміщена в наступних закупівлях:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-04-011031-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-04-010907-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-04-010805-a
Враховуючи вище наведене, Замовником отримано достовірну інформацію про відповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв.