-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Дизельне паливо, бензин марки А-95 (Код за ДК 021:2015 – 09130000-9 – Нафта та дистиляти)
Завершена
1 540 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 400.00 UAH
мін. крок: 1% або 15 400.00 UAH
Номер:
0f953ae98f4c4e64b893bc634b90bbd7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-05-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.11.2024 00:00
Період моніторингу:
05.11.2024 15:55 - 27.11.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
04.11.2024 № 152
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.11.2024 № 152
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
10 UA-2023-04-04-000871-a 04.04.2024 ПЕТРИКІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пунктів 3, 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення пункту 12 частини першої статті 10 Закону № 922.
За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови № 710, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості), повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі – Постанови №710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ПЕТРИКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (далі Замовник) ID: UA-P-2023-04-04-000324-b на 2023 рік, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 03.04.2023 № 4 (далі тендерна документація), оголошення про проведення відкритих торгів, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій від 12.04.2023, тендерну пропозицію учасника торгів ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ", рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.05.2023 № 6196-р/пк-пз (далі – рішення АМКУ), вимогу про усунення невідповідностей до 22.04.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.05.2023 №13, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 12.05.2023, договір поставки продуктів нафтоперероблення (рідких) від 22.05.2023 № 33 (далі – договір від 22.05.2023 № 33), звіт про виконання договору, пояснення замовника надані 11.11.2024 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 06.11.2024.
Відповідно до частини дванадцятої статті 8 Закону №922 моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду АМКУ та які викладені у рішенні АМКУ від 09.05.2023 № 6196-р/пк-пз, не здійснювався.
Пунктом 3 Особливостей визначено, що Замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей, в редакції чинній на дату оголошення закупівлі, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям встановлено, що тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог пунктів 3 та 28 Особливостей в редакції, що діяла на дату оголошення досліджуваної закупівлі, а саме:
- в пункті 5 розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник зазначив підстави про прийняття рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язання відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі, які не відповідають вимогам пункту 44 Особливостей;
- в пункті 3 розділу «V. Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник визначив підстави відхилення тендерної пропозиції, які не відповідають вимогам пункту 44 Особливостей;
- в пункті 3.4 розділу «III. ЦІНА ДОГОВОРУ» Проекту договору, що є Додатком 3 до тендерної документації, Замовником визначено випадки зміни істотних умов договору про закупівлю, які не відповідають вимогам пункту 44 Особливостей.
Відповідно до вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону № 922 Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Відповідно до пункту 10.1 розділу «X. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» договору від 22.05.2023 № 33 цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2023 року. В електронній системі закупівель інформація щодо продовження терміну дії договору відсутня.
Відповідно до даних інформаційно-пошукової системи https://spending.gov.ua/new/ оплата за договором від 22.05.2023 № 33 проведена в травні – жовтні 2023 року.
Водночас, під час здійснення моніторингу Замовником 08.11.2024 оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю UA-2023-04-04-000871-a в сумі 931 521,00 гривень.
Отже, за результатами моніторингу встановлено, що в порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону № 922 Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю з порушенням строку, визначеного Законом, а саме: на 205-й робочий день після закінчення строку дії договору.
Період усунення порушень:
21.11.2024 16:01 - 06.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
21.11.2024 16:01
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про результати проведеної роботи по висновку моніторингу
Дата публікації звіту:
25.11.2024 14:26
Запити/Пояснення
Номер:
950f2adb97a64849852fbf44f43e78e8
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
06.11.2024 15:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-04-04-000871-a), проведеної ПЕТРИКІВСЬКОЮ СЕЛИЩНОЮ РАДОЮ (далі Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, передбаченого пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
3. Відповідно до вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону №922 Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
За результатами проведення процедури закупівлі укладено договір поставки продуктів нафтоперероблення (рідких) від 22.05.2023 № 33 (далі – Договір від 22.05.2023 № 33).
Відповідно до пункту 10.1 розділу X «Строк дії договору» Договору від 22.05.2023 № 33 цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2023 року.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати повну інформацію щодо фактичного виконання договірних зобов’язань за вказаним Договором, а саме: документи, що підтверджують факт отримання товару, а також, документи, що підтверджують оплату в частині здійснених розрахунків за договором.
Крім того, надати інформацію чи укладалися додаткові угоди на виконання вимог даного договору.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
573336e75cdf4ccaa9acb037813128b7
Назва:
відповідь на моніторинг
Дата опублікування:
11.11.2024 16:43
Опис:
ПЕТРИКІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА (надалі – Замовник) у відповідь на запит Східного офісу Держаудитслужби від 05.11.2024 р. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі Дизельне паливо, бензин марки А-95 (Код за ДК 021:2015 – 09130000-9 – Нафта та дистиляти) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-04-04-000871-a). Додатки додаються