• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Металопластикові віконні та дверні блоки (включаючи демонтажні та монтажні роботи)

Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 р. №1178

Завершена

658 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 195.00 UAH
Номер: ef9a9fc240cc45c192afc38fda5b412b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-24-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.04.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 24.04.2023 11:36 - 16.05.2023 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 24.04.2023 №22-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 24.04.2023 №22-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2023-04-03-008006-a 03.04.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178, відхилення тендерних пропозицій ФОП Назар М.М. та ТОВ «БК «Пірамід Корп» по Лоту 4, розгляду тендерних пропозицій ФОП Коритнік Д.В. по Лотах 1, 2, 3, 4, 5, 6, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення по Лотах 1, 2, 3, 5, 6, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця по Лотах 1, 2, 3, 5, 6 – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 04 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) (далі – Постанова №1178), розгляду та відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Рожнятівської селищної ради Івано-Франківської області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій по Лотах 1, 2, 3, 4, 5, 6, тендерні пропозиції Фізичної особи-підприємця Коритнік Дмитро Володимирович (далі – ФОП Коритнік Д.В.) по Лотах 1, 2, 3, 4, 5, 6, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Назар Михайло Михайлович (далі – ФОП Назар М.М.) по Лоту 4 та тендерну пропозицію ТОВ «Будівельна компанія «Пірамід Корп» (далі – ТОВ «БК «Пірамід Корп») по Лоту 4, протокольні рішення уповноваженої особи від 17.04.2023 №24 по Лоту 1, від 17.04.2023 №25 по Лоту 2, від 17.04.2023 №26 по Лоту 3, від 17.04.2023 №27 по Лоту 5, від 17.04.2023 №28 по Лоту 6, від 17.04.2023 №29, від 25.04.2023 №30, від 27.04.2023 №31 та від 01.05.2023 №34 по Лоту 4, повідомлення про намір укласти договір від 17.04.2023 року по Лотах 1, 2, 3, 5, 6, повідомлення про намір укласти договір від 01.05.2023 року по Лоту 4, договір на закупівлю товару від 01.05.2023 №99 по Лотах 1, 2, 3, 5, 6, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 28.04.2023 року.
Період усунення порушень: 04.05.2023 10:50 - 10.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 04.05.2023 10:50

Запити/Пояснення