-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Металопластикові віконні та дверні блоки (включаючи демонтажні та монтажні роботи)
Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 р. №1178
Завершена
658 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 195.00 UAH
мін. крок: 0% або 195.00 UAH
Номер:
ef9a9fc240cc45c192afc38fda5b412b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-24-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.04.2023 00:00
Період моніторингу:
24.04.2023 11:36 - 16.05.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.04.2023 №22-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 24.04.2023 №22-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2023-04-03-008006-a 03.04.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178, відхилення тендерних пропозицій ФОП Назар М.М. та ТОВ «БК «Пірамід Корп» по Лоту 4, розгляду тендерних пропозицій ФОП Коритнік Д.В. по Лотах 1, 2, 3, 4, 5, 6, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення по Лотах 1, 2, 3, 5, 6, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця по Лотах 1, 2, 3, 5, 6 – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 04 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) (далі – Постанова №1178), розгляду та відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Рожнятівської селищної ради Івано-Франківської області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій по Лотах 1, 2, 3, 4, 5, 6, тендерні пропозиції Фізичної особи-підприємця Коритнік Дмитро Володимирович (далі – ФОП Коритнік Д.В.) по Лотах 1, 2, 3, 4, 5, 6, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Назар Михайло Михайлович (далі – ФОП Назар М.М.) по Лоту 4 та тендерну пропозицію ТОВ «Будівельна компанія «Пірамід Корп» (далі – ТОВ «БК «Пірамід Корп») по Лоту 4, протокольні рішення уповноваженої особи від 17.04.2023 №24 по Лоту 1, від 17.04.2023 №25 по Лоту 2, від 17.04.2023 №26 по Лоту 3, від 17.04.2023 №27 по Лоту 5, від 17.04.2023 №28 по Лоту 6, від 17.04.2023 №29, від 25.04.2023 №30, від 27.04.2023 №31 та від 01.05.2023 №34 по Лоту 4, повідомлення про намір укласти договір від 17.04.2023 року по Лотах 1, 2, 3, 5, 6, повідомлення про намір укласти договір від 01.05.2023 року по Лоту 4, договір на закупівлю товару від 01.05.2023 №99 по Лотах 1, 2, 3, 5, 6, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 28.04.2023 року.
Період усунення порушень:
04.05.2023 10:50 - 10.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
04.05.2023 10:50
Запити/Пояснення
Номер:
eb9446f9ff984d998aef340c7a436a23
Назва:
Запит Замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
26.04.2023 13:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Металопластикові віконні та дверні блоки (включаючи демонтажні та монтажні роботи)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-04-03-008006-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
a91fe07fc4bc418eb99660b97d8c58ef
Назва:
Відповідь Замовника на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
28.04.2023 14:08
Опис:
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне:
1)Щодо обґрунтування розміру витрат закупівлі:
Розмір бюджетного призначення визначений виходячи з затверджених кошторисних призначень на 2023рік та з потреб Відділу освіти, молоді та спорту Рожнятівської селищної ради Івано-Франківської області для створення та забезпечення належних умов для перебування та навчання учнів у закладах освіти. Джерелом фінансування даної закупівлі є кошти місцевого бюджету.
2) Щодо обґрунтування, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до чинних норм законодавства України та діючих ДСТУ, перелік яких наведений у сформованій технічній специфікації, що є невід’ємною частиною Тендерної документації. Зокрема, Замовником враховано вимоги ДСТУ EN 14351-1:2020 Вікна та двері. Вимоги. Частина 1. Вікна та зовнішні двері (EN 14351-1:2006 + A2:2016, IDT); ДСТУ Б В.2.6-79:2009 Конструкції будинків і споруд. Шви з`єднувальні місць примикань віконних блоків до конструкцій стін. Загальні технічні умови; ДСТУ-Н Б В.2.6-146:2010 Конструкції будинків і споруд. Настанова щодо проектування й улаштування вікон та дверей; ДБН В.2.6-31:2021 Теплова ізоляція та енергоефективність будівель; ДСТУ Б В.2.7-130:2007 Будівельні матеріали. Профілі полівінілхлоридні для огороджувальних будівельних конструкцій. Загальні технічні умови; ДСТУ EN 1279-1:2022 Скло в будівлі. Склопакети. Частина 1. Загальні відомості, опис системи, правила обміну, допуски та візуальна якість (EN 1279-1:2018, IDT); ДСТУ-Н Б В.2.6-83:2009 Конструкції будинків і споруд. Настанова з проектування світлопрозорих елементів огороджувальних конструкцій.
Окрім цього, зазначаємо, що технічні та якісні характеристики предмету сформовано на основі розроблених документів на безоплатній основі ФОП Кравцівим Олегом Васильовичем, який має відповідну кваліфікацію, необхідні знання та досвід у наданні даного виду послуг.
Також, оскільки місцем поставки товару є різні адреси навчальних закладів, перелік яких наведено у додатку №2 до Тендерної документації, Замовником отримано службові записки від директорів ліцеїв та гімназії, виходячи з наявної потреби Замовника.
3) Щодо обґрунтування очікуваної вартості закупівлі:
Замовником, Відділом освіти, молоді та спорту Рожнятівської селищної ради Івано-Франківської області, здійснено розрахунок очікуваної вартості закупівлі товару: «Металопластикові віконні та дверні блоки (включаючи демонтажні та монтажні роботи)»
(код 44220000-8 Столярні вироби за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)» методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Метод порівняння ринкових цін базується на зборі і аналізі цінової інформації з реального ринку товару, запиті комерційних пропозицій у виробників та постачальників відповідної продукції та аналізі реальних угод купівлі-продажу відповідного товару, як власних так і інших суб’єктів господарювання.
Замовником отримано три цінові пропозиції щодо даного предмету закупівлі від постачальників: 1.ФОП Кравців Олег Васильович; 2. ТОВ «Завод Стеко»; 3. Віконний завод «Основа».
Окрім цього, Замовником проведено аналіз ринку, використано як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій.
4) Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Спеціальним Законом (яким є Закон України «Про публічні закупівлі») не покладено на замовника додаткового обов’язку оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, про які ідеться у Постанові Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Тобто, такі дії Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачені до вчинення та не є імперативними.
Окрім цього, відповідно до абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», визначається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Зазначаємо, що пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
На підставі вищесказаного, слід зазначити, що вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту не може бути предметом здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі було розміщене на офіційному веб-сайті Рожнятівської селищної ради, як засновника та головного розпорядника коштів Відділу освіти, молоді та спорту Рожнятівської селищної ради, посилання на яке надається: https://rozhnrada.gov.ua/2023/04/03/обґрунтування-технічних-та-якісних-х-2/