-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція адміністративної будівлі під центр надання адміністративних послуг у форматі «Прозорий офіс» за адресою: м. Дніпро, просп. Слобожанський, 8 (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською мовою. Детальна інформція зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації Вид забезпечення - оригінал електронної банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт: детальний перелік та обсяг робіт зазначено у технічній специфікації (Додаток 7) тендерної документації.
Завершена
83 345 913.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 450 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 450 000.00 UAH
Номер:
7ddd2b94753f4a47b6c97922b1816269
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-17-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.07.2023 00:00
Період моніторингу:
17.07.2023 12:48 - 08.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
13.07.2023 № 156
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 13.07.2023 № 156
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2023-04-03-007778-a 03.04.2023 ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 35 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП", відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості №1178), розгляд тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі Замовник) UA-P-2023-04-03-002788-c, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, тендерну пропозицію учасника ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП", повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 12.04.2023, договір від 18.04.2023 №16/04-23, додаткову угоду №2 до договору від 18.04.2023 №16/04-23 від 26.06.2023, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 25.07.2023, 28.07.2023, 01.08.2023.
За нормами пункту 24 Особливостей №1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 (далі – Порядок №1082), та цих Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до статті 35 Особливостей №1178, у редакції на дату проведення торгів, відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.
Аналізом відповідності питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовник зазначив розмір мінімального кроку пониження ціни: 450 000,00 грн, тоді, як відповідно до Розділу 4. Подання та розкриття тендерної пропозиції тендерної документації відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.
Таким чином, Замовником в оголошенні оприлюднена інформація, яка суперечить вимогам, встановленим у тендерній документації, що не відповідає вимогам пункту 35 Особливостей №1178.
Період усунення порушень:
09.08.2023 14:48 - 24.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
09.08.2023 14:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Зауваження прийняті та будуть враховані при подальшій публікації закупівель.
Дата публікації звіту:
11.08.2023 09:16
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Відсутній механізм
Опис:
Замовником оприлюднений протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою про вжиття заходів щодо недопущення встановлених порушень при наступних оголошеннях закупівель
Дата публікації:
15.08.2023 17:36
Запити/Пояснення
Номер:
84056991b12b4853b3b99292a13fd0dd
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
21.07.2023 13:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.07.2023 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
ee5c8f09c0d74accaf44d29466ac9b69
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
25.07.2023 09:36
Опис:
Відповідно по отриманих питань за предметом закупівлі: «Реконструкція адміністративної будівлі під центр надання адміністративних послуг у форматі «Прозорий офіс» за адресою: м. Дніпро, просп. Слобожанський, 8 (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)» повідомляємо наступне: Видатки бюджетних коштів здійснюються за відповідним кодом економічної класифікації видатків (КЕКВ) Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, Замовник під час формування тендерної документації готує детальний перелік та обсяг робіт, зазначений у технічній специфікації (Додаток 7). Відповідний перелік робіт, технічні та якісні характеристики відповідають рішенням проектно-кошторисної документації. Учасник під час формування тендерної пропозиції може детально ознайомитись з проектом, звернувшись за адресою замовника: м.Дніпро, вул. Старокозацька, 34. При цьому, якщо у технічній специфікації до тендерної документації є посилання на конкретні торговельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то такі посилання слід читати з виразом «або еквівалент». Очікувана вартість закупівлі робіт з реконструкції визначена з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації на підставі вартісних даних зведеного кошторисного розрахунку за весь комплекс будівельно-монтажних робіт з ПДВ. Оголошення про закупівлю розміщено на фіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, а саме https://adm.dp.gov.ua.
Номер:
1e583dec82f44ca6aae8de33646a87a9
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
25.07.2023 12:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.07.2023 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
82868687c3a24c94925f43ca78aa5fab
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
28.07.2023 11:26
Опис:
У додатку 6 до рішення обласної ради від 03.02.2023 № 253-15/VIII Про внесення змін до рішення обласної ради віл 25.11.2022 № 233-14/VIII Про обласний бюджет на 2023 рік” загальна вартість проєкту “Реконструкція адміністративної будівлі під центр надання адміністративних послуг у форматі "Прозорий офіс" за адресою: м. Дніпро, просп. Слобожанський, 8 (у т.ч. ПКД)” становить 193 254,449 тис.грн.
Виконані роботи на 01.01.2023, які відповідно до типової форми рішення місцевого бюджету, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 03.08.2018 № 668 визначено, як обсяг капітальних вкладень місцевого бюджету, всього – 58 415,478 тис.грн.
Номер:
ab1c78bbb957446d9a97a65022858788
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
28.07.2023 15:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.08.2023 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
b6b5b13ca50d4f5b8423e24e7daef811
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
01.08.2023 14:10
Опис:
Закупівля робіт по об`єкту «Реконструкція адміністративної будівлі під центр надання адміністративних послуг у форматі «Прозорий офіс» за адресою: м. Дніпро, просп. Слобожанський, 8 (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)» була проведена відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами).
Згідно п.14 Особливостей закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів).
Враховуючи вищенаведене, замовником було проведено процедуру закупівлі та укладено договір підряду відовідно до наявної потреби та загальної вартості всього комплексу будівельно-монтажних робіт.
Відповідно до п.10.2 договору підряду по зазначеному об`єкту від 18.04.2023 за №16/04-23 та частини 1 статті 23 Бюджетного Кодексу України будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Тому замовником в додатку №3 до договору визначений розмір призначень на поточний бюджетний рік. Згідно п. 10.6 вищенаведеного договору замовник має право уточнювати план фінансування протягом року у разі збільшення або зменшення бюджетних призначень.
Таким чином, при проведенні закупівлі робіт по об`єкту «Реконструкція адміністративної будівлі під центр надання адміністративних послуг у форматі «Прозорий офіс» за адресою: м. Дніпро, просп. Слобожанський, 8 (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)», та укладанні відповідного договору на виконання будівельно-монтажних робіт замовником враховані вимоги Особливостей та Бюджетного кодексу України.