-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Частини до аудіо-та відеообладнання
Завершена
224 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 120.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 120.00 UAH
Номер:
66a424939392405482b23337b21b35ea
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-26-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.04.2023 00:00
Період моніторингу:
26.04.2023 17:05 - 18.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.04.2023
№ 29-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 26.04.2023 № 29-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2023-04-03-007004-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає вимогам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, підпункту 2 пункту 19 та абзацу 1 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, дотримання постанови № 710, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущено порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, підпункту 2 пункту 19 та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Чуднівська лікарня» Чуднівської міської ради Житомирської області (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація Замовника від 03.04.2023, тендерна пропозиція учасника ФОП Дяченко Євген Анатолійович, протокол від 12.04.2023 № 18, повідомлення про намір укласти договір від 12.04.2023, договір про закупівлю від 20.04.2023 № 66-23/В, пояснення та документи Замовника надані через електронну систему закупівель 28.04.2023 року.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено порушення законодавства у сфері закупівель.
Так, моніторингом встановлено, що в пункті 4.6 розділу 4 проєкту договору (Додаток 5 до тендерної документації) встановлено можливість внесення змін до істотних умов договору не передбачених законодавством, а саме, «збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару», що не відповідає вимогам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, підпункту 2 пункту 19 та абзацу 1 пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень:
15.05.2023 16:12 - 30.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
15.05.2023 16:12
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області за результатами проведеного моніторингу щодо відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено порушення в пункті 4.6 розділу 4 проєкту договору (Додаток 5 до тендерної документації) встановлено можливість внесення змін до істотних умов договору не передбачених законодавством, а саме, «збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару», що не відповідає вимогам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, підпункту 2 пункту 19 та абзацу 1 пункту 28 Особливостей.
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущено порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, підпункту 2 пункту 19 та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
На виконання вимог висновку № UA-M-2023-04-26-000028 Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 15.05.2023р., з метою недопущення встановлених порушень у подальшому та враховуючі всі обставини вчиненого, тяжкість допущеного правопорушення, відсутність нанесеної шкоди підприємству, трудовій дисципліні та суспільним інтересам
НАКАЗУЮ:
1. Притягнути до дисциплінарної відповідальності Клименчук Марину Анатоліївну, провідного економіста, фахівця з публічних закупівель, застосувавши до неї захід у вигляді попередження.
2. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Дата публікації звіту:
18.05.2023 09:07
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом притягнення до дисциплінарної відповідальності провідного економіста, фахівця з публічних закупівель.
Дата публікації:
19.06.2023 09:16
Запити/Пояснення
Номер:
b5b28e52a97c4c5da5cbd6ecf429a9f5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.04.2023 13:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Частини до аудіо-та відеообладнання» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-03-007004-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
47d7459c64214969b1f5e9cda5aa43a8
Назва:
Частини до аудіо-та відео обладнання
Дата опублікування:
28.04.2023 10:56
Опис:
Медичні системи цифрового (сухого, термографічного) відтворення зображення, до яких відноситься продукція, визначена в позиції №1, є принципово іншими системами відтворення зображення, а відтак є системами закритого типу, тобто в таких системах для належної роботи відповідного обладнання, зокрема, принтерів (камер), слід використовувати лише і тільки плівку, що спеціально розроблена для таких принтерів. Зокрема, шар такої спеціальної плівки, в якому формується зображення, сформований на основі солей срібла та реагента-відновника, та чутливий саме до тепла (нагріву), а не до світла, що якісно відрізняє такі системи від загаданих традиційних.
Враховуючи зазначене, принтер (камера) для цифрового друку сухих плівок та плівка, що використовуються в ньому, належать до єдиної закритої системи цифрового (сухого, термографічного) відтворення зображення та, відповідно, випускаються одним і тим же виробником, який впровадив свою унікальну технологію сухого друку (під однією і тією ж торгівельною маркою/ фірмовим позначенням/ брендом).
Розміри витрати розраховуються лікарем рентгенологом по минулорічному використанню.
Очікувану вартість предмета закупівлі визначили провівши аналіз цін у системі прозорро.