-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) Білозоринської гімназії Пасічнянської сільської ради
Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) Білозоринської гімназії Пасічнянської сільської ради здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету на 2023 рік.
Завершена
2 861 670.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 308.35 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 308.35 UAH
Номер:
f2ab1768f4104ccab8002c47b1b80ffa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-17-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.04.2023 00:00
Період моніторингу:
17.04.2023 11:08 - 09.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
Н А К А З
17.04.2023 №19-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
від 17.04.2023 №19-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі 3 UA-2023-04-03-003062-a 03.04.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178 встановлено порушення вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону, пункту 28 Постанови №1178, частини першої статті 41 Закону та пункту 17 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП СТЕФІНІВ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону, пункту 28 Постанови №1178, частини першої статті 41 Закону та пункту 17 Постанови №1178 при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 24 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Управління освіти, культури та молоді та спорту Пасічнянської сільської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника із змінами (далі – ТД), тендерну пропозицію ФОП СТЕФІНІВ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ, протокольне рішення уповноваженої особи від 12.04.2023 №3, повідомлення про намір укласти договір від 12.04.2023.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення пункту 18 частини другої статті 22 Закону пункту 28 Постанови №1178 Замовником у ТД не зазначено вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
У пункті 4 Розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» ТД та розділі 12 «Інші умови» проєкту договору Замовником зазначено «Істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів.», що суперечить вимогам частини першої статті 41 Закону та пункту 17 Постанови №1178.
Зокрема, пунктом 17 Постанови №1178 передбачено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
У частині другій статті 180 Господарського кодексу України зазначено, що «Господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода.»
Частиною другою статті Цивільного кодексу України передбачено, що договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов'язаних з місцезнаходженням об'єкта.
Відповідно до пункту 5 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» від 01.08.2005 №668 із змінами істотними умовами договору підряду є:
найменування та реквізити сторін;
місце і дата укладення договору підряду;
предмет договору підряду;
договірна ціна;
строки початку та закінчення робіт (будівництва об'єкта);
права та обов'язки сторін;
порядок забезпечення виконання зобов'язань за договором підряду;
умови страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об'єкта будівництва;
порядок забезпечення робіт проектною документацією, ресурсами та послугами;
порядок залучення субпідрядників;
вимоги до організації робіт;
порядок здійснення замовником контролю за якістю ресурсів;
умови здійснення авторського та технічного нагляду за виконанням робіт;
джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об'єкта);
порядок розрахунків за виконані роботи;
порядок здачі-приймання закінчених робіт (об'єкта будівництва);
гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва), порядок усунення недоліків;
відповідальність сторін за порушення умов договору підряду;
порядок врегулювання спорів;
порядок внесення змін до договору підряду та його розірвання.
Період усунення порушень:
24.04.2023 11:37 - 09.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
24.04.2023 11:37
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання рішення моніторингу процедури закупівлі робіт: «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) Білозоринської гімназії Пасічнянської сільської ради код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» ми, Управління освіти, культури, молоді та спорту Пасічнянської сільської ради, повідомляємо, що проведені роз’яснювальні роботи з приводу складання тендерної документації у відповідності до чинних норм та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. №1178, Закону України «Про публічні закупівлі», а також повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені. Також, зобов’язуємось в майбутньому не вчиняти подібних чи будь яких інших порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата публікації звіту:
25.04.2023 11:28