• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Придбання спеціалізованої техніки та обладнання, а саме: вантажний бортовий автомобіль з краном маніпулятором, самоскид, телескопічний навантажувач зі спеціальним навісним обладнанням для аварійно-ремонтних робіт, автокран, для усунення аварій внаслідок надзвичайних ситуацій, у тому числі пов’язаних зі збройною агресією Російської Федерації в житловому фонді, бюджетних установах, закладах незалежно від форми власності

Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія (далі-банківська гарантія) з накладеним кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. - розмір забезпечення тендерної пропозиції 3 600 000,00 грн. (Три мільйони шістсот тисяч); - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: має дорівнювати, або перевищувати 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Детальна інформація зазначена в ч.2 розділу 3 тендерної документації

Завершена

120 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 200 000.00 UAH
Номер: 5f14c345483f465789ff224b284c20e3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-21-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.04.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 21.04.2023 12:00 - 13.05.2023 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 21.04.2023 № 109 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 6 UA-2023-03-31-007854-a 31.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, morhachova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Замовника на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 31.03.2023 № 1 із змінами від 05.04.2023, запитання до процедури закупівлі від 03.04.2023, від 04.04.2023, роз’яснення Замовника від 05.04.2023, вимоги про усунення порушень SENSO DYNAMICS LLC від 05.04.2023, рішення Замовника від 07.04.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Укрспецтехінвест» (далі – ТОВ «Укрспецтехінвест»), протокол уповноваженої особи від 11.04.2023, договір про закупівлю від 19.04.2023 № 03-ОКП на суму 116 365 200,00 грн з ПДВ.
Період усунення порушень: 10.05.2023 16:46 - 16.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 10.05.2023 16:46

Запити/Пояснення